کد خبر 1510998
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
رئیس جمهور عراق بر توسعه همکاری با ایران تاکید کرد

«عبداللطیف جمال رشید» رئیس جمهور عراق در دیدار «محمد کاظم آل صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق بر توسعه همکاری با تهران تاکید کرد.

به گزارش مشرق، «عبداللطیف جمال رشید» رئیس جمهور عراق امروز در کاخ بغداد پذیرای محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق بود.

در این دیدار رئیس جمهور عراق بر تقویت و توسعه همکاری های دو کشور به گونه ای که منافع دو ملت همسایه را تامین کند، تاکید کرد.

عبداللطیف جمال رشید همچنین به اهمیت ارتقای سطح همکاری های دو جانبه برای مقابله با تغییرات اقلیمی، کمبود آب و خشکسالی که جهان در معرض آن قرار گرفته است، تاکید کردند.

«محمد کاظم آل صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق نیز با تاکید بر تلاش جمهوری اسلامی ایران برای تقویت روابط دوستانه با عراق، خواستار گشودن افق‌های گسترده‌تری برای همکاری‌های دوجانبه به منظور تحقق ثبات و پیشرفت دو کشور دوست شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    یکی از اهداف غربی ها در سوزاندن قران،درگیر کردن عراق با مسائل چالشی و تحت فشار قراردادنشون در ادامه بود چون میدونن در عراق واکنشهای خارج از دایره حاکمیت انجام میشه و دولت عراق را در موضع انفعال قرار میده اما اینکه دولتشون پای سوزاندن سفارت سوئد ایستاد این مسئله را تا حدی خنثی کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس