کد خبر 1510708
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
انتقام والیبالیست‌های نوجوان از ژاپن

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به رغم واگذاری نتیجه ست‌های اول و دوم، به بازی برگشت و با شکست ژاپن دو امتیاز حساس از حریف گرفت.

به گزارش مشرق، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیا از امروز (شنبه ۳۱ تیر) با حضور ۱۲ تیم در تاشکند آغاز شد و تا روز شنبه هفتم مرداد ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران که در مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن، چین و قزاقستان همگروه است، از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه در نخستین مسابقه خود به مصاف ژاپن رفت و سه بر دو این تیم را از پیش رو برداشت.

شاگردان آرش صادقیانی که در ست‌های اول و دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ نتیجه را به حریف واگذار کردند، در ادامه مسابقه با بازی برگشتند و با کام‌بک فوق‌العاده با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۰ موفق به شکست ژاپن شدند تا در اولین گام یک برد و دو امتیاز حساس کسب کنند.

تیم ایران این مسابقه که ۱۳۰ دقیقه طول کشید، با ترکیب شنتیا به‌نژاد، مصطفی صداقت، محمدرئوف خوشحال، امیرعلی فرج‌پور، آرمین آسیایی، طاها محسنی و مسعود ایمری آغاز کرد.

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه فردا (یکشنبه یکم مرداد) در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف چین می‌رود.

در دیگر دیدارهای روز نخست این رقابت‌ها تیم‌های چین و پاکستان سه بر صفر به ترتیب عربستان سعودی و چین‌تایپه را شکست دادند و در آخرین مسابقه امروز هم هنگ کنگ و ازبکستان (میزبان) به مصاف یکدیگر می‌روند.

علیرضا استعدادی (سرپرست)، آرش صادقیانی (سرمربی)، وحید صادقی، سهراب بهنژاد، وحید خورشیدی، اصغر نجفی (مربیان) و امیرحسین ضمیری (بدنساز) مانی میراب‌زاده (فیزیوتراپیست)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و حسین وزیری (مشاور فنی) به عنوان کادر فنی تیم ملی زیر ۱۶ سال را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس