کد خبر 1510474
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
دلیل غیبت دو ستاره پرسپولیس مشخص شد!

مهدی ترابی و محمد عمری در بازی دوستانه مقابل صنعت نفت به میدان نرفتند.

به گزارش مشرق، بعد از منتفی شدن اردوی خارجی پرسپولیس و ماندن این تیم در تهران، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت تیمش را برای ۳ روز به اردو ببرد. شاگردان یحیی گل محمدی سه روز در هتل آزادی مستقر شدند و روز پایانی اردوی سرخ‌پوشان هم به انجام یک بازی دوستانه مقابل صنعت نفت اختصاص داشت. پرسپولیس در سه بازی دوستانه قبلی خود موفق به کسب برد شده بود و مقابل صنعت نفت هم به برتری دو گله رسید.

یحیی دو ترکیب مختلف را در نیمه نخست و نیمه دوم به زمین فرستاد و در نهایت هم پرسپولیس با گل‌های محمدحسین کنعانی‌زادگان و فرشاد فرجی دو مدافع میانی خود توانست حریفش را شکست دهد. نکته قابل توجه ترکیب پرسپولیس در این بازی دوستانه، غیبت دو ستاره تاثیرگذار این تیم بود. مهدی ترابی که نقش غیرقابل انکاری در قهرمانی‌های پرسپولیس در فصل قبل داشت و محمد عمری پدیده فصل گذشته قرمزها دو بازیکنی بودند که در بازی دوستانه مقابل صنعت نفت به میدان نرفتند.

تصمیمی که تعجب خیلی‌ها را در پی داشت. با این حال پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که این دو بازیکن با مصدومیتی جزئی مواجه شدند و به همین دلیل با تشخیص کادرفنی ترابی و عمری استراحت کردند و در دیدار دوستانه مقابل صنعت نفت بازی نکردند.

گفتنی است مشکل این دو بازیکن جدی نیست و از روزهای آینده می‌توانند در تمرینات پرسپولیس شرکت کنند و بازی ابتدایی پرسپولیس در لیگ هم خواهند رسید.

پرسپولیس در اولین بازی خود در شروع فصل جدید باید در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک برود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس