کد خبر 1509883
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
افشاگری باورنکردنی یک داور از پیشنهاد رشوه/ رئیس هیئت فوتبال سکه بهار آزادی داد

داور فوتبال ایران گفت: فردی که رئیس هیئت فوتبال یک استان بود به من پیشنهاد سکه داد و مجبور به استعفایش کردند اما الان او مدیرعامل باشگاه استان خود است.

به گزارش مشرق، سیدمهدی سیدعلی داور برجسته فوتبال ایران در مصاحبه ای گفت: سه سال پیش در کیف سیستم رادیویی داوری برای من سکه بهار آزادی آورده شد. فردی که سکه را آورد رئیس هیئت فوتبال استان بود. گفتند کمک کنید تا تیم استان ما نیفتد. من سکه را برگرداندم و همان موقع به سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران زنگ زدم. گزارش را ارسال کردم و مدارک آن را در گوشی دارم. سرپرست فدراسیون گفت موضوع را به حراست اطلاع می‌دهیم، اقدامی انجام ندهید و فایل صوتی آن را دارم.

سیدعلی ادامه داد: به رئیس هئیت فوتبال آن استان گفتند استعفا دهید و او هم استعفا داد اما الان آن فرد مدیرعامل باشگاه استان خود است! چون نزدیک انتخابات بود و آن استان ۵ رأی داشت. بهترین موقعیت بود تا فدراسیون و کمیته داوران برای آنکه ثابت کند جامعه داوری‌اش سالم است درباره این موضوع اطلاع‌رسانی کند اما نکرد. فیفا می‌گوید اگر پیشنهاد رشوه شود و کار خودتان را بکنید، گزارش نشود محروم هستید. من با اسناد گزارش کردم اما هیچ اتفاقی نیفتاد و آن فرد الان در یک باشگاه صنعتی مسئولیت مدیرعاملی دارد.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 2
    قابل توجه وزیر ورزش دولت انقلابي!! فقط باید گفت شرف و انسانيت کجا رفته‌،!
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 0
      داداش گفته سه سال پیش این اتفاق افتاده . در ضمن باید گزارش از فدراسیون بره بالا به وزارتخانه تا اونجا عملی بکنند
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    مگه نمیگی گزارش کردی, الان اسم میاوردی!!! اینطوری فدراسیون و کمیته داوران هم مجبور به اطلاع رسانی و حتی به دلیل کم کاری استعفا میشدن. اگه دستشون تو یه کاسه نباشه باید تا الان اطلاع رسانی میکردن
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    جناب انقلابی : میگه سه سال پیش !!!!!!!!!!!!!! چه ربطی به دولت فعلی داره ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس