کد خبر 1508909
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
تسویه حساب دوباره باندهای تبهکار اسرائیل در دبی

درپی سازش امارات با رژیم صهیونیستی، خاک امارات محل فعالیت و تسویه حساب باندهای تبهکار این رژیم شده و در آخرین مورد، پلیس دبی یک گروه تهبکار دیگر را بازداشت کرد.

به گزارش مشرق، پلیس امارات تلاش برای ترور یک مجرم "اسرائیلی" در دبی را خنثی کرد.

پلیس امارات تیمی را که قصد اجرای این ترور داشت، جمعه شب به محض ورود به این کشور بازداشت کرد.

به گفته این رسانه صهیونیست، پلیس رژیم اسرائیل چند روز پیش به پلیس دبی اطلاع داد که یک جنایتکار "اسرائیلی" در آستانه کشته شدن در خاک امارات در چارچوب درگیری بین گروه های تبهکاری است که

در شمال سرزمین های اشغالی زندگی می کنند و وقتی اعضای تیم مجری ترور جمعه شب وارد دبی شدند، پلیس این کشور آنها را دستگیر کرد و با خود برد.

این اولین بار نیست که اخباری مبنی بر تبدیل خاک امارات به محل فعالیت باندهای تبهکار رژیم صهیونیستی و تسویه حساب آنها منتشر می شود.

تقریبا دو ماه پیش نیز در چارچوب درگیری بین عناصر جنایتکار و تبهکار صهیونیست، یک صهیونیست ۳۳ ساله در دبی کشته شد و پلیس امارات هشت صهیونیست را به ظن دست داشتن در آن بازداشت کرد.

پیش از این شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی درباره فعالیت‌های آدم‌کش‌ها و قاچاقچیان مواد مخدر این رژیم که پس از عادی‌سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو به شهر دبی گریخته‌اند، گزارشی منتشر کرد.

این شبکه صهیونیستی اعلام کرد که برخی از افراد مجرم از سرزمین های اشغالی به شهر دبی فرار کرده‌اند. این افراد به دلیل دست داشتن در پرونده‌های قتل و قاچاق مواد مخدر در این سرزمین ها تحت

تعقیب قرار دارند.

این وضعیت واکنش هایی را در بین اماراتی ها به دنبال داشت و یک استاد دانشگاه امارات نسبت به فعالیت باندهای تبهکار صهیونیستی در این کشور و ناامن کردن آن هشدار داد و از دولت خواست که با اقدامات و مجازات های بازدارنده، مانع از تسویه حساب های مخوف در خاک کشورش شود.

«عبدالخالق عبدالله» امارات را امن و آرام و اولین کشور جهان از نظر احساس امنیت شخصی دانست و نوشت که این کشور نباید عرصه تسویه حساب های مافیای صهیونیستی شود.

وی افزود: امارات همین را کم داشت که عرصه تسویه حساب مخوف و خشن ترین گروه‌های مافیایی جهان با یکدیگر شود.

این چهره دانشگاهی از دولت امارات خواست که اقدامات و مجازات های بازدارنده مناسب را در این خصوص در دستور کار قرار دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    1 0
    بیزینس همه رو، بله قربان گوی میکنه. همان گونه امارات را نیز. امارات به عنوان یه کشور اسلامی!!چرا بایستی کاسه لیس اسقاطیل باشه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس