کد خبر 1508686
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
image-20230715180622-3.jpeg

لوازم یدکی ام جی را از کجا پیدا کنیم؟ این پرسشی است که معمولا ذهن بسیاری از صاحبان خودروهای MG را به خود مشغول می‌کند.

لوازم یدکی ام جی

امجی یکی از برندهایی است که در میان متقاضیان ایرانی طرفداران زیادی دارد و در حال حاضر چندین مدل مختلف از آن در کشور ما دیده میشود.

البته خرید خودروهای خارجی همیشه دغدغههایی را برای متقاضیان خود به همراه دارد که مهمترین آن، تامین قطعات یدکی مورد نیاز است.

پس اگر شما هم صاحب یکی مدلهای این برند بوده و بهدنبال قطعات اصل و باکیفیت برای خودروی خود هستید، ما را همراهی کنید تا در ادامه مقاله اطلاعاتی درباره خرید این لوازم در اختیار شما قرار دهیم.

با برند ام جی بیشتر آشنا شوید:

حدود ۱۰۰ سال پیش برای اولین بار خودروهایی با نام امجی در انگلستان تولید شد که در واقع نام آن برگرفته از Morris Garage است.

بهدلیل بروز بحرانهای اقتصادی، این شرکت چندین بار تحت مدیریت برندهای مختلف اروپایی قرار گرفت تا اینکه در سال ۲۰۰۸ سایک موتورز چین تمام سهام آن را خریداری کرد.

در مدتی که سایک سرپرستی این برند را بر عهده دارد شاهد تولیدات بسیار خوبی از آن هستیم که توانسته رضایت مشتریان را بهخوبی جلب کند.

شرکتهای سازنده قطعات مختلف ام جی نیز شامل Siemens، TRW، Aisin، Bosch و BorgWarner است که از معتبرترین تولیدکنندگان در سطح دنیا به‌شمار میروند.

کیفیت ساخت این ماشینها باعثشده تا بازار خودروی ایران نیز یکی از میزبانهای این برند چینی-بریتانیایی باشد و با توجه به وارداتی بودن آن، معمولا برای خریداران این خودروها تهیه لوازم یدکی ام جی نیز اهمیت زیادی دارد.

لوازم یدکی ام جی

انواع قطعات یدکی ام جی

قطعات مورد نیاز برای خودروهای MG در 2 گروه کلی قرا میگیرند که شامل لوازم یدکی مصرفی است و باید بهصورت دورهای تعویض شوند، گروه دیگر نیز قطعات ثابت هستند که در صورت نیاز آنها را تعویض میکنیم.

تمام لوازم یدکی مورد نیاز برای انواع مدلهای خودروی امجی مربوط به بدنه، جلوبندی و موتور است که در صورت نیاز به تعوض، باید آنها را خریداری کرد.

از طرفی نیز با توجه به اینکه قطعات یدکی ام جی جزء محصولات وارداتی هستند و از راههای مختلفی به بازار کشور وارد می‌شوند، در این خصوص موردی که امکان دارد مشکلساز شود، عدم کنترل اصالت و کیفیت کالاها است.

بر همین اساس این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که با توجه به اینکه استفاده از لوازم یدکی بیکیفیت میتواند خسارتهای بیشتری به خودروی شما وارد کند، لازم است که در انتخاب محصول مورد نظر خود دقت کافی داشته باشید.

از همین رو فروشگاه یدکی دادگر لوازم مورد نیاز برای بخشهای مختلف خودروهای امجی را با بالاترین استانداردها بهصورت مستقیم وارد بازار کرده تا بتواند نیاز مصرفکنندگان را برطرف کند.

کدام لوازم یدکی ام جی را میتوان در بازار ایران پیدا کرد؟

برای پیداکردن لوازم یدکی مورد نیاز خودروهای MG در ایران بهتر است در ابتدا با مدلهایی که از سوی این برند به کشور ما وارد شده بیشتر آشنا شوید.

از سال ۱۳۸۹ و با شروع به کار نمایندگی رسمی برند MG در ایران چندین مدل مختلف به بازار عرضه شد که برخی از آنها شامل موارد زیر است.

  • MG 550: ام‌جی ۵۵۰ برای نخستین بار در سال ۲۰۰۸ از سوی شرکت سازنده رونمایی شد که از مشخصات فنی آن می‌توان به موتور ۴ سیلندر، حجم باک ۶۲ لیتر، شتاب صفر تا ۱۰۰ در ۱۰.۲ ثانیه و توان ۱۶۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه اشاره کرد.
  • MG 350: این مدل دارای موتور 4 سیلندر 5.1 لیتری، شتاب صفر تا 100 در 12 ثانیه و توان خروجی 107 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه است.
  • MG 360: امجی 360 با 3 تیپ مختلف در بازار ایران عرضه شد که شامل دندهای ساده، اتوماتیک و اتوماتیک توربو است.
  • MG 6: در ابتدا این مدل در نوع مگنت به فروش رسید اما بعد از مدتی نوع جیتی از آن که دارای قابلیتهای بهتری بود، توانست جایگزین خوبی برای مدل اولیه باشد.
  • MG 3: یکی از مدلهای هاچبک تولیدی این شرکت با نام امجی 3 وارد بازار خودروی ایران شد که از امکانات آن میتوان به موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر و شتاب صفر تا 100 در 5.11 ثانیه اشاره کرد.

با توجه به تنوع مدلهای این برند در ایران، میتوان انتظار داشت که خرید لوازم یدکی آنها یکی از دغدغههای مهم صاحبان خودروهای اماجی محسوب میشود.

در همین راستا فروشگاه یدکی دادگر با توجه به نیاز متقاضیان سعی دارد تا با توجه به مدل خودروی شما، بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و تضمین اصالت کالا در اختیار شما قرار دهد.

در زمان خرید لوازم یدکی ام جی چه مواردی را باید مد نظر قرار داد؟

هنگامی که تصمیم به خرید یک خودروی خارجی دارید مطمئنا یکی از چالشهایی که در آینده با آن مواجه میشوید پیداکردن قطعات یدکی خواهد بود که در این بین خودروی ام جی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود، پس نکاتی که باید در نظر داشت به شرح زیر است.

اصل بودن قطعات mg

استفاده از محصولات بیکیفیت میتواند روی خرابی دیگر قطعات، افزایش هزینههای نگهداری از خودرو و افت قیمت ماشین در بازار خودروهای کارکرده تاثیر زیادی داشته باشد.

پس یکی از مهمترین مسائلی که در زمان خرید قطعات برای خودروی MG باید در نظر داشت اصالت کالا است که میتواند روی هزینههای جانبی شما اثر بگذارد.

پس شما تنها هزینه مربوط به قطعه را پرداخت نمیکنید بلکه با خرید لوزم یدکی اصل، سلامت خودروی خود را نیز تضمین خواهید کرد.

لوازم یدکی ام جی

انتخاب یک فروشگاه معتبر :

وارداتی بودن قطعات ام جی لزوم انتخاب یک فروشگاه معتبر را بیشتر نشان میدهد، پس باید در هنگام خرید به این نکته نیز توجه زیادی داشته باشید.

از همین رو بازرگانی دادگر با واردات مستقیم لوازم یدکی MG از چین، محصولاتی را در اختیار شما قرار میدهد که از نظر کیفیت و کارایی در سطح بالایی قرار دارند.

قیمت محصول :

مطمئنا قیمت قطعات برای خریداران بسیار مهم است و متقاضیان معمولا بهدنبال فروشگاهی هستند که هزینه خرید محصولات آن مناسب باشد.

البته با توجه به اینکه در حال حاضر قطعات تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد بهتر است تنها بر اساس اینکه یک فروشگاه قیمت خیلی پایینی را ارائه میدهد دچار اشتباه نشوید.

در نظر داشته باشید که فروشگاه یدکی دادگر با حذف واسطهها و از طریق واردات مستقیم این کالاها، قیمتی منصفانه را به شما ارائه میدهد.

جمعبندی:

از آنجایی که تهیه قطعات مورد نیاز خودروهای خارجی در ایران با چالشهایی همراه است، معمولا خرید لوازم یدکی ام جی با کیفیت بالا برای صاحبان انواع مدلهای این برند، اهمیت زیادی دارد.

این شرکت چینی-بریتانیایی مدلهای مختلفی را تا کنون تولید کرده که برخی از آنها از جمله MG 550، MG 360، MG 6 و MG350 نیز در ایران به فروش میرسد.

در صورتی که صاحب یکی از این خودروها هستید، برای تهیه قطعات یدکی مورد نیاز آن میتوانید سری به سایت فروشگاه یدکی دادگر بزنید تا نمونههای اصل و باکیفیت را خریداری کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس