کد خبر 1509514
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
وضعیت مبهم هافبک استقلال برای حضور در جمع شاگردان نکونام

وضعیت هافبک استقلال برای ادامه همکاری هنوز مشخص نیست.

به گزارش مشرق، حفظ نفرات کلیدی فصل گذشته استقلال، یکی از دغدغه‌های اصلی جواد نکونام در فصل جدید آبی‌پوشان است اما این موضوع تبدیل به چالشی مهم برای او شده است.

جدایی قائدی و محبی اصلی ترین خواسته نکونام برای حفظ شاکله استقلال را محقق نکرد تا سختی کار او در زمان طلایی آماده سازی بیش از پیش شود.

علاوه بر این، سعید مهری نیز بازیکن دیگری است که نکونام تمایل به حفظ او دارد. مهری چندی پیش با وجود قرارداد یکساله‌ای که داشت، قراردادش را یک طرفه فسخ کرد که این اقدام مورد اعتراض قرار گرفت. باشگاه استقلال اعلام کرد فسخ قرارداد مهری غیرقانونی است و به همین خاطر ممکن است در آینده تبعاتی را برای بازیکن در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

توافق جدید نکونام و خطیر

با اینحال بر اساس درخواست نکونام، مذاکراتی برای بازگشت مهری انجام شد و این بازیکن در چند جلسه با مسئولان تیم و باشگاه به گفت‌وگو نشست. حضور مهری با لباس شخصی در ورزشگاه دستگردی، در روز برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل پیکان، نشان داد او به توافقات خوبی برای ادامه حضورش در جمع آبی‌ها رسیده، ضمن اینکه جلسات برگزار شده نیز روند مثبتی داشته است. به همین خاطر تصور می‌شد مشکلی برای بازگشت این بازیکن به استقلال وجود ندارد اما عدم حضور مهری در تمرینات تیم علیرغم گفت‌وگوهای انجام شده، سوال برانگیز است.

مهری از زمان شروع کار آبی‌ها تاکنون در تمرینات حاضر نشده و اگر بنا بر ادامه همکاری او و استقلال باشد، مطمئنا از شرایط آمادگی تیم نیز عقب تر خواهد بود که این مساله تاثیر خودش را در مسابقات نشان خواهد داد.

در مجموع وضعیت مبهم این بازیکن و نامشخص بودن تصمیم نهایی او باعث شده هرروز شایعات مختلفی مطرح شوند و فشار بیشتری روی مجموعه فنی و مدیریت استقلال باشد. با وجود اینکه گفته می‌شود توافقات خوبی با مهری برای بازگشتش صورت گرفته اما دلیل عدم حضور او در تمرینات تیم مشخص نیست و باید دید در نهایت چه تصمیمی گرفته می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا منصوری IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    خدایی این بازیکن که ناز میکنه. شما فقط بگیرید چی بلده. چه خصوصیت داره. خدا لعنت رانت بازی. این بازیکن در حد محلات هم نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس