کد خبر 1508669
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
رونمایی ایرنا از فیش فتوشاپی و جعلی محبی +‌سند

در تاریخ شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در دوره مدیریت اسبق باشگاه فیشی به مبلغ ۲۳۰ هزار یورو برای باشگاه سانتاکلارا ارسال می‌شود. فیشی که بعدها مشخص می‌شود جعلی بوده و باعث جدایی محمد محبی از استقلال شد.

به گزارش مشرق، به‌جرات می‌توان از محمد محبی به عنوان یکی از دو ستاره فصل گذشته استقلال نام بود، بازیکنی که به همراه مهدی قایدی زوج ویرانگری را تشکیل و نقش زیادی در موفقیت‌های فصل گذشته تیمش داشت.

جدایی محمد محبی از استقلال اتفاق تلخ و ناراحت‌کننده برای هواداران این تیم‌ محسوب می‌شود. در حالی که آنها انتظار داشتند باشگاه استقلال قرارداد ستاره بوشهری و ملی پوش تیم محبوبشان را تمدید کند که او قرارداد سه ساله‌ای را با باشگاه روستوف به امضا رساند.

محبی در پیام خداحافظی خود با هواداران استقلال به جعلی بودن فیشی که مدیریت اسبق در باشگاه برای باشگاه سانتاکلارا پرتغال فرستاده بود، اشاره کرد تا ثابت کند نقشی در این جدایی نداشته است. هرچند او به عنوان بازیکن می‌توانست برای بازی کردن در تیمی که علاقه قلبی به آن دارد پا فشاری کرده و مدیران باشگاه سانتاکلارا را تحت فشار بگذارد.

محبی که در زمان مصطفی آجورلو به استقلال آمد در متن پیام خود با طعنه به مدیریت وقت استقلال نوشت:

(باید خدمت شما عزیزان عرض کنم من ناچار به ترک استقلال هستم به خاطر مسائلی که همه می‌دونن و برمی‌گرده به زمان مدیریت مدیری که فیش جعلی را به باشگاه پرتغالی ارسال کرد و بعد از آن باشگاه پرتغالی حاضر به توافق نشد. امیدوارم که از این به بعد باشگاه بزرگ استقلال دچار هیچگونه مشکل مدیریتی نشود و در بهترین شرایط باشگاه‌داری قرار بگیرد و در آخر باید از همه شما هواداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال بابت تمام حمایت‌هایتان چه در لحظات خوب و چه در لحظات بد تشکر کنم و قطعا این فصل یکی از بهترین فصل‌های زندگی ورزشی من خواهد بود و امیدوارم که روزی دوباره افتخار پوشیدن این لباس مقدس را در کنار شما داشته باشم.)

حالا این پرسش مطرح می‌شود این فیش جعلی در زمان مدیریت چه کسی برای باشگاه سانتاکلارا ارسال شد؟

با پیگیری‌های که انجام دادیم به فیش جعلی که برای باشگاه سانتاکلارا ارسال دست پیدا کرده است.

در تاریخ شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ دقیقا در زمانی که محبی راهی استقلال شد فیشی به مبلغ ۲۳۰ هزار یورو برای باشگاه سانتاکلارا ارسال می‌شود، فیشی که بعدها مشخص شد وجود خارجی نداشته و جعلی بوده است.

رونمایی از فیش فتوشاپی و جعلی محبی +‌سند

یکی از مسوولان باشگاه استقلال که در آن زمان در باشگاه استقلال حضور داشت اطلاعات تکمیل‌تری را در اختیار قرار داد و گفت: در آن برهه زمانی این کارها را معاونت اجرایی استقلال با هماهنگی معاونت مالی انجام می‌داد.

وی افزود: فیش ارسالی برای باشگاه سانتاکلارا ارسال شد اما چند ماه بعد و زمانی که مدیریت اسبق برکنار شده بود باشگاه سانتاکلارا برای باشگاه استقلال نوتیس فرستاد که با توجه به عدم پرداخت پول، محمد محبی باید به این تیم پرتغالی برگردد.

مدیر استقلالی ادامه داد: پس از اخطار باشگاه سانتاکلارا فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال که به تازگی به باشگاه آمده بود به واحد بین‌الملل دستور پیگیری داد و پس از استعلام از بانک مشخص شد فیش ارسال شده برای باشگاه سانتاکلارا جعلی بوده است!

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    1 0
    خدای جعل و فتوشاپ و ...... هستن بعد به دیگران تهمت و انگ میچسبونن بعدشم میگن نمیزارن ما قهرمان بشیم
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    اینم از دسته گل های آجرلو
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    اینم از دسته گل های آجرلو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس