کد خبر 1508763
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
خارجی‌های لیگ برتر فوتبال قرارداد ریالی بستند یا دلاری؟

در لیگ برتر بیست و سوم باشگاه‌های زیادی بازیکنان و مربیان خارجی جذب کرده اند اما هنوز مشخص نیست قرارداد آنها با چه واحد پولی امضا شده است.

به گزارش مشرق، در اواخر لیگ برتر فصل گذشته اعلام شد که عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران خارجی در همه رشته‌ها ممنوع است. این مساله در فوتبال نمود بیشتری دارد زیرا بازیکنان و مربیان خارجی زیادی در باشگاه‌های ما فعالیت دارند. با این حال برخی این دستورالعمل را نوعی ممنوعیت حضور بازیکنان خارجی در فوتبال تعبیر کردند که بعد اعلام شد این مساله صحت ندارد و خارجی‌ها می توانند با ارزهای رایج در منطقه مثل درهم امارات، ریال عربستان و... قرارداد امضا کنند.

خارجی‌های لیگ برتر قرارداد ریالی بستند یا دلاری؟

با این حال باشگاه های لیگ برتری ما هنوز به طور رسمی اعلام نکرده اند که قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی با کدام ارز منعقد شده و آیا اصلا بازیکن و مربی خارجی بوده که حاضر به عقد قرارداد ریالی با باشگاه‌های ایرانی شود؟ امسال باشگاه گل گهرسیرجان یک مربی یونانی جذب کرد و پرسپولیس هم بازیکنان خارجی مثل گولیسانی را دوباره در جمع خود دارد و مربیان برزیلی به عنوان دستیار گل محمدی در این تیم حضور دارند. با این حال هنوز باشگاهی اعلام نکرده قرارداد این خارجی ها با چه واحد پولی امضا شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس