حزب‌الله لبنان قدرت خود را به رخ تل‌آویو می‌کشد

یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب الله لبنان، قدرت خود را به رخ تل آویو می‌کشد.

به گزارش مشرق، «تزویکا فوگل» رئیس کمیسیون «امنیت داخلی» رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه رادیویی اذعان کرد که حزب الله لبنان قدرت خود را به رخ این رژیم می‌کشد.

وی افزود: در حالی حزب الله قدرت خود را به رخ ما می‌کشد که ما شاهد امتیازدهی‌های مسئولان تل آویو به ویژه در خصوص توافق ترسیم مرزها، هستیم.

فوگل بیان کرد: حقیقت آن است که کابینه اسرائیل، با قدرت به حوادث کوچک، واکنش نشان نداده است.

وی اضافه کرد: حزب الله در حال استفاده از اوضاع کنونی و مخالفت نظامیان با خدمت در ارتش و تضعیف نیروی هوایی ما است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرده بودند که توافق ترسیم مرزهای دریایی لبنان، جایگاه حزب الله در داخل این کشور را تقویت کرده است. بر اساس گزارش این رسانه‌ها، حزب الله مجدداً ثابت کرد که می‌تواند اهداف سیاسی و راهبردی را در داخل این کشور با تکیه بر توان نظامی خود محقق کرده و هیچ کسی نمی‌تواند قدرت این حزب را تضعیف کرده یا این حزب را به زانو درآورد.

ریاست جمهوری لبنان در اکتبر ۲۰۲۲ موافقت خود را با توافق نهایی ارائه شده از سوی میانجی گر آمریکایی در خصوص ترسیم مرزهای دریایی در جنوب لبنان، اعلام و تاکید کرد که اگر مقاومت لبنان نبود، این امر محقق نمی‌شد.

روز گذشته نیز روزنامه الاخبار در گزارشی به این نکته اشاره کرد که مقامات لبنانی از حزب الله در این کشور در برابر رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند به طوری که تل آویو سعی دارد موضوع توقف تجاوز به روستای الغجر لبنان را منوط به جمع آوری چادرهای حزب الله در مزارع شبعا کند، اما مسئولان لبنانی معتقدند که هرگز معامله‌ای در این خصوص صورت نخواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    1 3
    باید کشورهای مسلمان همگی متحد شوند ودر همین دوره آقای بایدن به اسرائیل حمله نظامی کنند و ریشه غده سرطانی را بکنند. آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرده وحتی عوامل آمریکا در اسرائیل یهودی ها را تحریک به اغتشاش می کنند. همه چیز برای نابودی اسرائیل مهیاست. اگر جنگی دربگیرد آمریکا فقط نظاره گر جنگ خواهد بود در ثانی الان آمریکا درگیر جنگ اوکراین است. ودست شیطان بزرگ بسته است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس