کد خبر 1507926
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
اینتر پس از ۱۱سال با هندانوویچ وداع کرد

باشگاه اینترمیلان به طور رسمی جدایی دروازه‌بان اسلوونیایی این تیم را پس از ۱۱ سال اعلام کرد.

به گزارش مشرق، این روزها باتوجه به جدایی داوید دخه‌آ از منچستریونایتد، صحبت از تمایل این تیم به جذب آندره اونانا دروازه‌بان اینتر مطرح شده است.

باشگاه اینتر در صورت جدایی این دروازه‌بان، دو دروازه‌بان جدید به خدمت خواهد خواهد گرفت. زومر از بایرن مونیخ و تروبین دروازه‌بان شاختار دونتسک گزینه‎‌های اصلی این تیم هستند.

با توجه به این موضوع، اینتر قرارداد سمیر هنداوویچ دروازه‌بان کهنه‌کارش را که ماه گذشته به پایان رسیده بود، تمدید نکرد و با انتشار بیانیه‌ای از کاپیتان این تیم به خاطر ۱۱ سال خدمتش در سن‌سیرو تشکر کرد.

این دروازه‌بان کهنه‌کار در فصل گذشته با توجه به درخشش اونانا، دور از ترکیب اصلی بود. او در سال ۲۰۱۲ به این باشگاه پیوست و به یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ اینتر تبدیل شد. این ملی‌پوش اسلوونیایی جمعه ۳۹ ساله خواهد شد. او در ۴۵۵ بازی برای اینتر، یک قهرمانی سری‌آ، ۲ کوپا ایتالیا و ۲ سوپرکاپ ایتالیا را کسب کرده است.

هندانوویچ همچنین در ۱۱۶ مسابقه کلین‌شیت کرد. این یک دستاورد تاریخی و معتبر برای این دروازه‌بان اسلوونیایی است. او در بین بازیکنان خارجی تاریخ سری‌آ، از نظر تعداد بازی‌ در جایگاه دوم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس