کد خبر 1507004
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
علاقه غول‌های سری آ به مهاجم بلژیکی

مسئولان باشگاه چلسی مبلغ فروش مهاجم بلژیکی خود را اعلام کردند.

به گزارش مشرق، دیلی میل نوشت: باشگاه چلسی مبلغ ۴۰ میلیون پوند را برای فروش روملو لوکاکو تعیین کرده است. غول‌های سری آ ایتالیا چون اینتر و یوونتوس همچنان علاقه‌مند به جذب مهاجم بلژیکی هستند.

اینتر فصل گذشته لوکاکو را به صورت قرضی به خدمت گرفت؛ اما این باشگاه در تابستان امسال به دنبال خرید این بازیکن است. چنانچه پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی خود را به مدیران آبی‌ها ارائه کرده است که این پیشنهاد رد شد.

همچنین باشگاه یوونتوس مذاکراتی با مادر لوکاکو برای انتقال احتمالی وی داشتند.

این مهاجم بلژیکی به جز پیشنهاد از تیم‌های ایتالیایی از تیم الهلال عربستان نیز پیشنهاد هنگفتی داشت که لوکاکو آن را رد کرده است.

علاقه غول‌های سری آ به مهاجم بلژیکی

هرچند پوچتینو سرمربی جدید چلسی به این موضوع اشاره کرده بود که ممکن است نام این مهاجم بلژیکی را از فهرست بازیکنان خود خارج کند.

لوکاکو نیز خواهان جدایی از آبی‌هاست و تنها به حضور در تیم‌های سری آ ایتالیا فکر می‌کند. او دو فصلی است که از شرایط آرمانی دور بوده و مدام در حال رفت و برگشت در ۲ باشگاه چلسی انگلیس و اینترمیلان ایتالیاست.

وی فصل گذشته به صورت قرضی از چلسی به اینتر پیوست و اکنون وضعیت نامشخصی دارد. عملکرد ناامید کننده‌ این مهاجم بلژیکی موجب شده که شرایط نامعلومی داشته باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس