کد خبر 1507721
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
دستگیری مأمور قلابی /اعتراف به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مأمور از شهروندان زورگیری می‌کرد خبرداد و گفت: تا کنون متهم به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی از شهروندان معترف شده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: تیرماه امسال چند فقره سرقت توسط مرد میانسالی که خود را مأمور به شهروندان معرفی کرده بود، به کلانتری ۱۷۲ پلیس پیشگیری این شهرستان اعلام و بلافاصله مأموران این کلانتری شناسایی این فرد را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تحقیقات میدانی مأموران نشان می‌داد مردی حدوداً ۴۰ ساله ابتدا سوژه‌های خودرا شناسایی می‌کرده و سپس به بهانه اینکه آنان مواد مخدر مصرف کرده اند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت می‌کرده است.

طرهانی بیان داشت: در ادامه تیم اطلاعات کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با پایش تصاویر به دست آمده از متهم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان در نوزدهم تیرماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را در اطراف شهرری شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: عوامل کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از مخفیگاه وی کشف و متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی معترف شد ادامه ادامه: تا کنون ۶ مال باخته شناسایی و متهم با تکمیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس