کد خبر 1507583
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
روسیه: ۱۰ پهپاد اوکراین سرنگون شدند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین در شبانه‌روز گذشته متحمل خسارات سنگین شده است.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع روسیه از انهدام تجهیزات ارتش اوکراین از جمله چند پهپاد آن خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز سه‌شنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ارتش اوکراین حملاتی در محورهای دونتسک، کراسنولیمانسکی و دونتسک جنوبی صورت دادند که ناموفق بودند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری درمحورهای دونتسک جنوبی و زاپروژیا ۴ تانک، یک دستگاه هوتیزر اف-اچ -۷۰ انگلیس متعلق به ارتش اوکراین منهدم شدند و ارتش اوکراین ۹۰ نیروی نظامی خود را نیز از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای روسی موفق شدند ۹ حمله ارتش اوکراین را در محور دونتسک دفع کنند. در این محور نزدیک به ۲۵۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.

در این گزارش آمده است که سه حمله اوکراین در محور کراسنولیمانسکی دفع شد؛ و فعالیت‌های گروه خرابکاری اوکراین در این منطقه از سوی نیروهای روسی دفع شد که در نتیجه آن ۱۰۵ نظامی اوکراینی کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور دو فروند جنگنده سوخو- ۲۵ اوکراینی، ۳موشک طوفان سایه و ۱۰ پهپاد دیگر ارتش اوکراین را منهدم کرده است.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، بر اثر درگیری‌ها در محور خرسون بیش از ۵۰ نظامی اوکراینی کشته و توپخانه ام -۷۷۷ آمریکا نیز منهدم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    0 0
    ای وای مگه نمی بینید پهبادها سرنگون شدند. اینجور نشستن و کامنت بازی فایده ندارد. وظیفه تک تک شما به عنوان نوکران کاخ سیاه و دلباختگان قوم لوط جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ است به جبهه های جنگ اوکراین شتافته و به عنوان مدافعان ناتو بجنگید.
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    0 0
    احسنت ،خیلی هم عالی!! با آرزوی موفقیت برای جناب آقای پرزیدنت ولادیمیر پوتین و ارتش آزادی بخش روسیه و مرگ بر زلنسکی دلقک صهیونیست همجنس باز نازی کوکائینی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس