مدیرعامل استقلال‌خوزستان: اگر تخلف شمس آذر محرز است باید 27 امتیاز کسر شود

حکم کمیته انضباطی در خصوص تیم شمس آذر، با واکنش استقلال خوزستان مواجه شد.

به گزارش مشرق، شکایت باشگاه سایپا از تیم شمس آذر قزوین بابت استفاده از بازیکن غیرمجاز با حکم کمیته انضباطی برخلاف ادعاهای مطرح شده خطری برای تیم استقلال خوزستان به همراه ندارد و ۳ امتیاز به سایپا اضافه نمی‌شود که منجر به حذف آبی‌های خوزستان و صعود خودروسازان شود بلکه تیم شمس آذر بیست و سومین دوره لیگ برتر را با ۳ امتیاز منفی آغاز خواهد کرد.

ضمن اینکه در صورت شکایت هشت تیم دیگری که شمس آذر در دیدار با آنها به سید مجتبی حسینی بازیکنی که کارت پایان خدمت جعلی ارائه کرده بود بازی داده کمیته انضباطی می‌تواند آرای مشابه صادر کند. در این مورد شکایت هر یک از هشت تیم ۳ امتیاز منفی جدید برای شمس آذر به همراه خواهد داشت اما چنین اتفاقی رخ نداده و بنابراین کمیته انضباطی با تکلیفی مواجه نیست.

کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در واکنش به اتفاقات رخ داده به خبرنگار ورزشی آنا اظهار داشت: دستگاه نظارتی نسبت به شکایت باشگاه سایپا ورود کرده و رأی صادر شده که شمس آذر فصل را با ۳ امتیاز منفی شروع می‌کند. یک تیمی تخلف کرده و اجحاف به تیم‌های لیگ برتری است چون هر تیم از هشت تیمی که با شمس آذر بازی کردند امکان شکایت دارند. یک تناقض‌هایی در قانون وجود دارد، اگر محرز شده که تخلف صورت گرفته باید ۲۷ امتیاز بابت ۹ بازی که بازیکن غیرمجاز بازی کرده، کسر شود، ولی نظر کمیته انضباطی این است که در صورت شکایت هر تیم رسیدگی صورت می‌گیرد و به این ترتیب با شکایت سایپا ۳ امتیاز از شمس آذر کسر شده است. باید منتظر ماند و دید دیگر تیم‌ها شکایت می‌کنند یا تصمیم دیگری می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    1 1
    حالا تو که صعود کردی چی میگی قهرمانی لیگ دو بدرد نمیخوره زور نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس