کد خبر 1507381
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
به درخواست نکونام؛ خطیر با مدافع شاکی استقلال حرف می‌زند

یکی از مدافعان اصلی و ثابت استقلال در فصل گذشته حالا قراردادش را به شکل یک طرفه فسخ کرده است اما دوست دارد در این تیم بماند.

به گزارش مشرق، از جمله بازیکنانی که در روزهای اول پس از پایان فصل فوتبالی اعلام کرد قراردادش را با استقلال فسخ کرده رافائل سیلوا بود.

بازیکن برزیلی استقلال که در فصل گذشته در ۲۷ دیدار به مدت ۲۳۵۱ دقیقه برای استقلال به میدان رفت و جزو بازیکنان ثابت در جام حذفی و سوپرجام هم محسوب می‌شد حالا به خاطر عدم دریافت به موقع حق و حقوقش قراردادش را فسخ کرده و گفته تا پولش را نگیرد درباره تمدید قرارداد صحبت نمی‌کند. او که بابت کسر ۸۵ هزار دلار مالیات حقوق فصل گذشته‌اش هم از باشگاه استقلال دلخور است به دوستان استقلالی اش گفته می‌خواهد در این تیم و در شهر تهران باقی بماند اما این بسته به نظر مدیران باشگاه دارد.

براساس این گزارش، در تازه‌ترین صحبت‌های علی خطیر با جواد نکونام درباره سیلوا هم صحبت به میان آمده و نکونام ابراز تمایل کرده این بازیکن در استقلال بماند. قرار است علی خطیر ظرف امروز و فردا در صحبت با رافائل سیلوا درباره حل مشکلات مالی و ادامه همکاری با این بازیکن صحبت کند. با توجه به پایان قرارداد استقلال با عارف غلامی این تیم در پست دفاع بازیکن کم دارد و اگر سیلوا در استقلال بماند مشکلات جواد نکونام در بحث یارگیری کمتر خواهد شد. چرا که در حال حاضر مدافع میانی بیکار تراز اول در فوتبالمان نداریم.

لیگ برتر در تاریخ دوازدهم مهرماه یعنی کمتر از ۴ هفته دیگر استارت می‌خورد و استقلال هنوز تکلیف بازیکنانش به طور دقیق مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس