اعتراض بازیکنان استقلال: چرا به این بازیکن حق مسکن میلیاردی دادید؟

مبلغی که یکی از بازیکنان استقلال فصل گذشته تحت عنوان حق مسکن در قراردادش ثبت کرد باعث اعتراض چند بازیکن کنونی تیم شده است.

به گزارش مشرق، بر اساس اسناد منتشر شده، عارف غلامی فصل قبل یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بابت حق مسکن از باشگاه استقلال در قرارداد خود ثبت کرد و این مسئله به یکی از سوژه‌های ناراحتی چند بازیکن استقلال تبدیل شده است.

آن‌ها صبح یک‌شنبه در گفت‌وگو با برخی مربیان و البته داخل گروه‌هایی که خودشان عضویت دارند، به این مسئله اشاره می‌کردند که چرا بازیکنی که ساکن تهران است چنین رقم قابل ملاحظه‌ای را باید تحت عنوان حق مسکن در قرارداد خودش ثبت کند؟

البته به جرات می‌توان گفت هیچ کدام از استقلالی‌ها بابت گرفتن مبلغ موردنظر توسط غلامی ناراحت نبودند بلکه اعتراضشان به این بود که چرا این رقم به همه نفرات پرداخت نشده است!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهرام IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    2 0
    باشگاه دولتی است و از پول یک ملت خرج میشود.کسی هم بابت خرج کردن بودجه باشگاه های دولتی پاسخگو نیست و حساب و کتابی در کار نیست.هر کسی که بتواند از این منابع بیشتر استفاده کند زرنگ تر است و قطعا این کار را انجام خواهد داد.
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      0 0
      منظورت دزدی کردن و حرومخوریه دیگه۰پول استرارو۴باربگیری و خرج کنی ۳بار یک‌چکونقدکنی پول برای رضایتنامه بفرستی و یکدفعه ۱۴۰ هزارتاش تو صرافی خارجی غیب بشه و هزارتا کثافتکاری دیگه که مختص طویله ی بیدروپیکر کیسه کشاس
  • علی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    0 0
    فکر کنم اگه هواداران استقلال برن جلوی مجلس کل زندگی نامه و بچگی های بازیکن های استقلال رو وا بدین.چرا اینروزها فقط آپشن های قرارداد استقلال داره رو میشه؟از بقيه خبری نیست ؟به این نمیگن کینه و عناد ؟یا تیم های دیگه پاک پاک هستن ؟اگه هستن واقعا بگین الگوی بقيه باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس