.

امسال ۶ بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس در ترکیب تراکتور حضور خواهند داشت که در نوع خود جالب توجه و البته تا حدودی حاشیه ساز خواهد بود.

سرویس ورزش مشرق _ تیم فوتبال تراکتور تبریز فصل گذشته لیگ برتر را در رتبه چهارم به پایان رساند و با توجه به اینکه تیم استقلال تهران موفق به دریافت سهمیه آسیایی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده نشد این تیم به عنوان سهمیه چهارم کشورمان بایستی در رقابت پلی آف حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان حاضر باشد.

تراکتور فصل گذشته را با قربان بردی اف مربی سابق تیم روستوف روسیه آغاز کرد اما در میانه راه پاکو خمز اسپانیایی جایگزین وی شد؛ اگرچه خمز توانست نتایج خوبی کسب کند و در نهایت تراکتور سهمیه آسیایی را کسب کرد اما نتایج این تیم در نیم فصل دوم فراز و نشیب زیادی داشت؛ پیروزی برابر سپاهان که زمینه ساز جذاب شدن رقابت قهرمانی لیگ شد نقطه درخشان عملکرد تراکتور و شکست برابر پرسپولیس و استقلال نقطه تاریک آن بودند؛ به ویژه اینکه تراکتور در جام حذفی نیز در دیداری جنجالی برابر استقلال شکست خورده و حذف شده بود.

نقشه خمز برای خط حمله خالی تراکتور/ تاسیس شعبه دوم پرسپولیس در تبریز!


شروع طوفانی در نقل و انتقالات

ضعف خط دفاعی تراکتور اگرچه در تمام مقاطع فصل گذشته عیان بود اما خوردن ۳ گل از پرسپولیس در تبریز و به ویژه شکست باور نکردنی ۷-۱ برابر استقلال در هفته پایانی لیگ موجب شد خمس دست به خانه تکانی اساسی در ساختار دفاعی تیمش بزند.

در گام نخست محمدرضا اخباری دروازه بان فصل گذشته تراکتور پس از سالها حضور در این تیم جدا شده و به گل گهر پیوست؛ حسین پورحمیدی دومین دروازه بان برتر سال گذشته لیگ نیز پس از دو سال حضور قرضی در آلومینیوم اراک به تیم تحت قرارداد خود بازگشت.

نقشه خمز برای خط حمله خالی تراکتور/ تاسیس شعبه دوم پرسپولیس در تبریز!


در خط دفاعی، رزاق پور، آریاکیا و هادی محمدی از تراکتور جدا شدند و ۶ بازیکن جدید در این بخش جذب باشگاه تراکتور شدند؛ شجاع خلیل‌زاده و عارف اقاسی در بخش میانی، مهدی شیری و سیامک نعمتی در بخش دفاع/وینگ بک راست و علی شجاعی و سعید آقایی در بخش دفاع/وینگ بک چپ.

نقشه خمز برای خط حمله خالی تراکتور/ تاسیس شعبه دوم پرسپولیس در تبریز!


شعبه دوم پرسپولیس در تبریز!

از جمع این بازیکنان به جز عارف آقاسی هر ۵ نفر دیگر سابقه بازی در تیم پرسپولیس تهران را در کارنامه دارند تا برخی ادعا کنند ترکیب امسال تراکتور به نوعی تبدیل به شعبه ای از بازیکنان جدا شده پرسپولیس شده است (حامد پاکدل نیز در خط حمله دیگر بازیکن سابق پرسپولیس است).

ترکیب مطمئن در خط میانی؛ دست خالی در خط حمله

در بخش هافبک های میانی، تراکتور با حضور ریکاردو آلوز آقای پاس گل فصل گذشته، گوستاوو واگنین، صفا هادی و مهدی حسینی خرید جدید این تیم دست خمز سرمربی تیم را برای چیدمان نفرات کاملا باز گذاشته است؛ محمد قنبری و آلوارو خیمنز خرید اسپانیایی جدید این تیم نیز در دو سمت راست و چپ می توانند نقش وینگرهای تهاجمی اصلی این تیم را بازی کنند.

نقشه خمز برای خط حمله خالی تراکتور/ تاسیس شعبه دوم پرسپولیس در تبریز!


اما مشکل اصلی تراکتور در نوک پیکان خط حمله خواهد بود؛ جایی که دو گلزن برتر این تیم در فصل گذشته یعنی رضا اسدی و محمد عباس زاده به ترتیب به سپاهان و فولاد خوزستان پیوستند تا اکنون تنها حامد پاکدل گزینه قابل اتکای خمز در خط حمله باشد؛ مشخصا تراکتور در نوک حمله نیازمند جذب یک یا حتی دو مهاجم دیگر است که از ارسلان مطهری بازیکن فعلی استقلال و عارف رستمی مهاجم فصل گذشته مس کرمان به عنوان گزینه های مد نظر تراکتور نام برده می شود، اگرچه احتمال جذب یک مهاجم خارجی برای این تیم نیز دور از انتظار نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • KR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    21 21
    کریم باقری رضا اسدی سعید آقایی و... بازیکن های که سابقه بازی در تراکتور رو داشتن بعد به لنگ پیوستن اینجوری باشه اسم لنگ رو هم باید عوض کنند شعبه دو تراکتور بذارن
    • محمد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      3 1
      بعد بازی های زیاد که دربی مساوی می شد آخر بازی آقاکریم یکی از اون شوتای مخصوص خودشو راهی دروازه استقلال کرد و پرسپولیس برد. بلافاصله بعد بازی آقا کریم ی حرفی زد من هنوز وقتی یادم میاد متحیر می شم وایشونو تحسین می کنم. گفت: از هوادارای استقلال عذرخواهی می کنم اگه باعث ناراحتی شون شدم! ان شاالله تیم استقلال هم برنده می شه!ی کم از آقا کریم یاد بگیریم می دونید این تیمهایی که ما گاهی مسخرشون می کنیم هوادارهایی دارند که احترامشون برای ما خیلی واجبه خانواده شهید دارن بچه یتیم دارن این شکل حرف زدن در شان شما نیست.
    • 6 تا 52 IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      8 2
      زوزه ات در اومده کیسه کش. آب رو بریز اونجایی که میسوزه.
    • علی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      1 2
      کریم را فاکتور بگیر آخه جاش تو قلب هوادارای پرسپولیسه مابقی شون مثل مال بد بیخ ریش صاحبشه هستش
  • نظر IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    8 4
    تراکتور باید در بلند مدت به بازیکنان بومی و جوان تکیه کند و به فوتبال پایه توجه بیشتری کند با بازیکن خریدن خیلی موفق نمیشه
    • خودم IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      2 1
      بله بله...ممنون از افاضاتت...
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    3 1
    مبارکه ،
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    0 1
    تاثیر گزارترین بازیکن تیمهای وزارت ورزش از تراکتور بوده چرا نام شعبه دیگر از تراکتور نگفتن به پیروزی و استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس