کد خبر 1507881
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
مهاجم تیم ملی عراق در یک قدمی تراکتور

باشگاه تراکتور در یک قدمی توافق با مهاجم تیم ملی عراق قرار دارد.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور تا به اینجا فصل نقل‌وانتقالات عملکرد نسبتا خوبی داشته و ۹ بازیکن را به خدمت گرفته است.

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، آلوارو خیمنز، عارف آغاسی، سید مهدی حسینی و علی شجاعی بازیکنانی هستند که فصل جدید با لباس تراکتور به میدان می‌روند.

تراکتوری‌ها بعد از برپایی اردو در ترکیه و برگزاری ۲ دیدار دوستانه نیز برگزار کرد. تی‌تی‌ها در اولین دیدار خود به تساوی ۳ بر ۳ با اورنبورگ روسیه دست پیدا کرد و در دیگر دیدار خود دیروز به مصاف آدانا دمیر اسپور ترکیه رفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.

پاکو خمس به دنبال جذب ۲ مهاجم برای تکمیل لیست بازیکنان خود است. حالا شنیده‌ها حاکی از این است که تی‌تی‌ها با ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق وارد مذاکره شدند و به توافق ابتدایی نیز دست پیدا کردند و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، تراکتور در چند روز آینده از این بازیکن رونمایی می‌کند.

ایمن حسین در فصل گذشته تنها ۹ دیدار را برای الجزیره امارات به میدان رفت و یک گل نیز برای این تیم به ثمر رساند. او اما در فصل ۲۲-۲۰۲۱ بازیکن ام‌صلال قطر بود و در تمام ۲۲ مسابقه لیگ ستارگان به میدان رفت و توانست ۱۱ گل به ثمر رساند و سه پاس گل را نیز در کارنامه خود به ثبت رساند.

حسین سابقه عضویت در تیم‌های عراقی نیروی هوایی، نفت و الشرطه دارد و موفق به کسب عنوان آقای گلی در عراق نیز شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    0 0
    باشگاه پرسپولیس ۷۵ میلیارد برای مهاجم خارجی کنار گذاشته سپاهان که هر چی مهاجم بود خرید اما تراکتور برای مهاجم خارجی بیست و پنج میلیارد مهاجم داخلی پانزده میلیارد هزینه خواهند کرد با این پول فقط میشه بنجل های تیم دیگه رو جذب کرد بهتره از پایه بازیکن بیارن
  • adrian DE ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    0 0
    تراکتور هیچ وقت مهاجم تراز اول نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس