کد خبر 1504576
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
بازیکن لاس پالماس اسپانیا در آستانه پیوستن به تراکتور

«آلوارو خیمنز» بازیکن تیم فوتبال لاس پالماس اسپانیا یکی از بازیکنان مدنظر تراکتور بوده و مذاکراتی با این باشگاه ایرانی انجام داده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور عزم خود را برای قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا جزم کرده است.

پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور طبق برنامه تمرینات این تیم را استارت زد تا این تیم تبریزی جزو اولین باشگاه‌های ایرانی باشد که به موقع کارش را برای فصل آینده شروع می‌کند.

تراکتور همچنین در جذب بازیکنان جدید از جمله مهدی شیری، سعید آقایی، عارف آقاسی و شجاع خلیل زاده موفق عمل کرد تا از همین حالا برای سایر مدعیان خط و نشان بکشد.

خمز البته جذب بازیکنان خارجی را هم در دستور کار قرار دارد و اسامی نفرات مدنظرش را به باشگاه داده است. به نظر می‌رسد «آلوارو خیمنز» وینگر اسپانیایی یکی از این بازیکنان است که ظاهراً مذاکراتی هم با تراکتور انجام داده است.

این وینگر ۲۸ ساله در اصل بازیکن تیم کادیز است اما در دو فصل اخیر در تیم‌های ایبیزا و لاس پالماس به صورت قرضی بازی کرده است.

طبق اعلام «آنخل گارسیا» خبرنگار اسپانیایی، خیمنز که در لیست پاکو خمز قرار دارد، احتمال دارد به صورت قرضی راهی لیگ ایران بشود و در تراکتور بازی کند.

بازیکن لاس پالماس اسپانیا در آستانه پیوستن به تراکتور

این در حالی است که گفته می شود جواد نکونام سرمربی استقلال هم با بازیکن اسپانیایی به نام «آلوارو خیمنز» مذاکراتی داشته است. خیمنز مدنظر استقلال بازیکن تیم های در تیم های رئال ساراگوسا، کادیز، مایورکا و ... بازی کرده است و با گزینه مدنظر تراکتور فرق دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارتش سرخ IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    چرا تیم هایی مثل تراکتور وسپاهان سقف را رعایت نمی کنند فقط دستور وزیر به درویش داده سقف رعایت کنه می خواهند قهرمان سه گانه ایران را زمین گیرکنند
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    1 0
    ارتش سرخ مال شوروی سابق بود که فنا رفت ...یاشاسین تراختور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس