افشای آپشن‌های قرارداد نجومی یک استقلالی؛ چند می‌گیری بازی نکنی؟ + سند

باشگاه استقلال همچنان در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برد و این درحالیست که باید هرچه سریع تر تکلیف تیم برای فصل جدید مشخص شود.

به گزارش مشرق، در حالیکه هواداران استقلال در روزهای گذشته خواهان اصلاح مدیریت این باشگاه بودند، حجت کریمی از سمت خود استعفا داد تا پیچیدگی‌های مدیریتی این باشگاه بیشتر شود.

محمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، روز گذشته اعلام کرد مدیرعامل استقلال امروز (شنبه ۱۷ تیر) معرفی خواهد شد. این درحالیست که کریمی مدتی به عنوان سرپرست فعالیت کرد و عدم صدور حکم مدیرعاملی یکی از مشکلاتی بود که استقلال را آزار داد. هرچند که شاید گفته شود قرار نبوده کریمی مدیرعامل باشد اما می‌توان پرسید که چرا باشگاه استقلال مدتی با سرپرستی اداره شد تا او در آخر استعفا بدهد؟!

البته پیش از این هم فتح الله زاده نتوانسته بود بر مشکلاتی که در باشگاه استقلال وجود داشت فائق آید و در نهایت از سمت خود کنار رفته بود.

علیرضا خانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز روز گذشته اعلام کرد که در جلسه امروز تکلیف مدیرعامل مشخص خواهد شد و این در حالیست که به نظر می‌رسد هیات مدیره نصفه و نیمه استقلال از خود اختیاری ندارد و باید منتظر انجام هماهنگی‌ها بین وزارت ورزش و وزارت اقتصاد بود.

گمانه زنی‌های مختلفی در مورد انتخاب مدیرعامل آبی‌ها وجود دارد اما یکی از شایعات این است که علی خطیر گزینه مدنظر وزارت اقتصاد و میرشاد ماجدی و برخی دیگر از افرادی که نامشان بر سر زبان ها افتاده است، گزینه مد نظر وزارت ورزش هستند.

در این بین اسامی دیگری مانند علی محمدی و سعید آذری نیز مطرح شده‌اند که به نظر می‌رسد بیشتر به خاطر دوستی و رابطه کاری است که آن‌ها در گذشته با سرمربی فعلی استقلال داشتند و حضور این افراد در جمع آبی پوشان منتفی است.

با همه این تفاسیر و گمانه زنی‌ها طبق گفته خانی، استعفای کریمی هنوز به صورت رسمی ارائه نشده که این اتفاق در صورتیکه قرار باشد واقعا مدیریت باشگاه تغییر کند، تاخیری ۴-۳ روزه در امور مدیریتی باشگاه به وجود آورده که قطعا روی روند کار نقل و انتقالات تاثیر خواهد گذاشت.

مدیریت استقلال که نقل و انتقالات این تیم را با پرداختن به موضوع بیرانوند حداقل ۲ روز دچار اختلال کرد، اکنون به صورت کلی بلاتکلیف و منتظر تصمیم گیری مدیران دو وزارت خانه است.

به نظر می رسد کشمکش مدیران این دو وزارت خانه بر سر انتصاب نفرات موردنظرشان نه تنها فوتبالی نیست و به یک تیم مردمی با میلیون‌ها هوادار لطمه می‌زند بلکه هیچ تاثیری هم در آینده این تیم ندارد و تنها روال ورزشی معمول را به عقب می‌اندازد و در این بین تنها هواداران که بدون هیچ چشمداشت و منفعتی آرزوی موفقیت تیم محبوب‌شان را دارند لطمه خواهند خورد.

در این شرایط باید وزات ورزش و وزارت اقتصاد هرچه سریع تر بر روی یک گزینه مورد نظر به اجماع برسند تا هواداران استقلال که ثبات مدیریتی را در رقیب خود می بینند از بلاتکلیفی خارج شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اینقدر رکاب میزنم تا ستاره سوم بره توی لوگو! IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 4
    خوشم میاد این باشگاه موجب اسباب خنده مردم ایران میشود جای ساپی خالی😁😁😁
  • مجتبی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 0
    تماشاگران استقلالی،شرافتا پشت این تیم باشید تا وزیر وزرا و معاونان و سر پرستانی که قصد خراب کردن استقلال دارند،ارزو بدل بمانند،هوادار ابی از جنوب فارس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس