کد خبر 1506370
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
زمان انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال مشخص شد

استقلال در شروع تمریناتش آنقدر بازیکن کم دارد که نمی‌تواند حتی یک بازی دوستانه برگزار کند.

به گزارش مشرق، تمرینات استقلال از هشتم تیر در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد. آبی‌پوشان با تیمی ناقص و کمتر از حد معمول به تمرین مشغول شدند و با گذشت بیشتر از یک هفته هنوز تیم تکمیل نشده است.

تیم مدعی پایتخت این فصل از ابتدای راه با جواد نکونام با مشکلات زیادی روبرو شده و در نقل و انتقالات تابستانی فقط دو خرید داشته است.

به غیر از مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان آن‌ها برای جذب بازیکنان مطرح بازار تلاش کردند اما مدیریت نتوانست انتظارات را برآورده کند و در کنار اینکه استقلال نتوانسته خرید قابل توجهی داشته باشد، در تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته هم عملکرد ضعیفی صورت گرفته است.

استقلال در حال حاضر از دروازه تا خط حمله نیاز به جذب بازیکن دارد و به اندازه‌ای بازیکن در اختیار دارد که حتی نمی‌تواند اردوی پیش فصل برگزار کند و بازی دوستانه داشته باشد؛ نکته‌ای که جواد نکونام در تمرین هفته گذشته هم به آن اشاره کرد.

استقلال درون دروازه با سید حسین حسینی قطع همکاری کرد و جانشین او هنوز معرفی نشده است. در خط دفاعی رافائل سیلوا و عارف غلامی قراردادشان پایان یافته است.

در خط میانی سعید مهری قراردادش را فسخ کرده و بازیکنی به جای او جذب نشده است. در خط حمله وضعیت مهدی قایدی و محمد محبی که جزو بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته بودند مشخص نیست و باشگاه هم برای تمدید قراردادشان تا امروز حرکت مثبتی انجام نداده است.

تکرار اتفاقاتی که هر فصل در استقلال پدیدار می‌شود این بار با استعفای سرپرست باشگاه هم همراه شده و حتی مشخص نیست کدام فرد در باشگاه باید پای قراردادهای جدید را امضا کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر علی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    4 2
    مبارک وزارت ورزش. فدراسیون. و فوتبال کشور که هرسال جامهای قلابی رو به پرسپولیس تقدیم میکنن......خلاصه تا کی اینقدر حق کشی وظلم به تیم اول کشور بادوستاره آسیایی..چشم حسود بترکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس