حجت الاسلام صدیقی

امام جمعه موقت گفت: اگر ولایت تبلیغ نشود، دین خنثی و یک پیکر بی‌جان است. روح، حقیقت و ضمانت اجرای دین ولایت و امامت امیرالمومنین و ائمه است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر گفت: روز عید غدیر روز تجلی نور، تقوا، ایمان و تجلی اقتدار دین، مدیریت توحیدی و ربوبیت الهی است. در چنین روزی عهد با خدا، انجام توبه و التزام به واجبات جهت رعایت تقوا بهترین هدیه‌ای است که می‌توان به صاحب خود بدهیم.

وی افزود: امروز روز عیدالله اکبر است؛ باید توجه داشت غدیر ثمره زحمات همه پیامبران خداست. غدیر حقیقت بعثت بوده که هدف آن رساندن بشریت به سرمنزل مقصود است. در قرآن کریم اوصاف امیرالمؤمنین (ع) برای موحدان و خداجویان ترسیم شده تا بدانند راهنما، راهبر، آغاز، مسیر و مقصدی که با آن به خدا می‌رسیم، علی است که سوره تطهیر یکی از آنهاست و این سوره در شأن اهل بیت (ع) نازل شده و علی (ع) یکی از ارکان اهل بیت (ع) محسوب می‌شوند. بعضی‌ها کتاب نوشتند و اسم کتابشان را گذاشتند، علی مرد نامتناهی، که بی‌ربط نگفتند.

وی افزود: اگر ولایت تبلیغ نشود، دین خنثی و یک پیکر بی‌جان است. روح، حقیقت و ضمانت اجرای دین ولایت و امامت امیرالمومنین و ائمه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 6
    غدیر عیدالله اکبر غدیر روز کامل دین خدا
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    2 0
    این چرا همش انگار داره گریه میکنه
  • DE ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 0
    به این ترتیب بقیه مسلمانان دنیا که ولی و ولایت ندارند ، ول معطلند ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس