آسمانی صاف و جوی آرام برای تمامی مناطق کشور/ تداوم افزایش دما در هفته آینده

سازمان هواشناسی کشور آسمانی صاف و جوی آرام برای تمامی مناطق کشور پیش‌بینی کرد، همچنین بر اساس گزارش‌ها هفته آینده گرم‌ترین هفته تیرماه خواهد بود.

به گزارش مشرق، امروز جمعه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام برقرار است، فقط در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان مازندران و ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

امروز در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، نواحی مرکزی کشور شامل استان‌های مرکزی، قم، اصفهان و یزد، وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

روز شبنه، یکشنبه و دوشنبه در کشور جوی آرام و آسمانی صاف و آفتابی برای بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود. روز سه‌شنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

طی پنج روز آینده، در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق گرد و خاک انتظار می‌رود؛ به ویژه در نوار شرقی کشور و منطق زابل وزش باد دشدی و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پدیده غالب است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها در هفته آینده انتظار می‌رود گرم‌ترین هفته تیرماه باشد؛ همچنین طی روزهای جمعه (امروز) تا روز یکشنبه در شمال غرب و غرب کشور شاهد افزایش دما هستیم.

برای غرب سواحل خزر ثبات نسبی دمای هوا طی پنج روز آینده و برای شرق سواحل افزایش دما به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه، در جنوب غرب ماندگاری هوای گرم (ثابت بودن دمای هوا) و برای دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی کشور، شمال شرق، شرق و جنوب شرق تا سه شنبه روند افزایش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس