کد خبر 1505958
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
ساخت اولین پل سه طبقه معلق کشور در سرعین اردبیل آغاز شد

عملیات اجرایی اولین پل تفریحی سه طبقه معلق کشور (هیبریدی) با حضور استاندار اردبیل در «دربند ورگه‌سران» سرعین آغاز شد.

به گزارش مشرق، استاندار اردبیل روز پنجشنبه در این آیین گفت: ظرفیت های گردشگری اردبیل کم نظیر است و با توسعه این ظرفیت‌ها می توان این استان را به قطب مهم گردشگری به ویژه قطب مهم پل معلق در کشور تبدیل کرد.

سید حامد عاملی با بیان اینکه ظرفیت صنعت گردشگری اردبیل باید تبدیل به ثروت شود و رفاه عمومی را فراهم کند افزود: این استان در اکثر شاخص‌های اقتصادی وضعیت مناسبی ندارد و ضروری است همه تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای از بین بردن شکاف اقتصادی و ایجاد زیر ساخت لازم برای توسعه گردشگری استان باشند.

عاملی احداث مجموعه گردشگری ورگه سران را نیازمند حمایت ویژه مدیران و مردم دانست و گفت: با توجه به احداث این مجموعه بزرگ گردشگری در سرعین، ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های زیرساختی در این زمینه اختصاص می‌یابد.

وی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های ممتاز این استان توجه به صنعت گردشگری است که برگزاری رویداد ۲۰۲۳ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو فضایی را فراهم کرده تا بتوانیم کارها را به شکل مطلوب و مناسب به پیش ببریم.

استاندار اردبیل گفت: باید به سمتی برویم تا تحول در بخش گردشگری تبدیل به ثروت عمومی شود و از محل این سرمایه‌گذاری‌ها، محرومیت و بخش زیادی از کمبودها و نقص‌ها برطرف شود.

حسین عباسی نیا افزود: همچنان سرمایه‌گذاران از نبود زیرساخت‌ها در بخش توسعه فضاهای گردشگری رنج می‌برند که در این زمینه باید همه مسوولان استان با احساس مسوولیت ورود پیدا کنند.

وی گفت: عملیات اجرایی اولین پل تفریحی سه طبقه معلق کشور در «دربند ورگه‌سران» سرعین شروع شد و پیش بینی می‌شود فاز اول این مجموعه تا مهر سال جاری راه اندازی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 3
    تو کیفیت زندگی مردم موندین، تو کیفیت خیابون موندین که کاسب اصلیس لوازم یدکی هان، الان واسه دادن امتیاز به کدوم کشور پل متعلق میسازین که عوارض رو بکشین رو بنزین و آب و برق مردم
  • نیما IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 4
    پول نفت خوزستان را خرج اردبیل می کنید؟
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 9
    حالا چرا بردین اردبیل ساختین اخه اونجا جاست
    • شهروند IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      4 0
      احمق اردبیل آمده ای آخه ببینی .جاست یا ناجاست
    • Htn IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      3 0
      اردبیل به اون قشنگی، خیلی دلتم بخواد، نخواست هم نخواست
  • Ti IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 3
    احمق نصف امپراتورهای جهان اهل آذربایجان اردبیل هستن ، پس کجا جا است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس