اعلام ترکیب تیم ملی والیبال

۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ معرفی شدند.

به گزارش مشرق، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود تا هفت تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شوند. لهستان به عنوان میزبان حضورش در مرحله نهایی قطعی شده است.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳ بامداد روز چهارشنبه ۱۴ تیر به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف فرانسه قهرمان المپیک می‌رود.

ایران که پنجمین حضورش را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند با این ۱۴ بازیکن در هفته سوم به مصاف حریفان خواهد رفت:

سیدمحمد موسوی، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، علی رمضانی، علی حاجی‌پور، بردیا سعادت، جواد کریمی، حسین خانزاده، امیرحسین اسفندیار، آرمین افشین‌فر، محمدرضا مؤذن، محمدرضا حضرت‌پور، محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش ۱۴ بازیکن تیم ایران را در هفته سوم لیگ ملت‌ها تشکیل می‌دهند.

البته محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش به دلیل صدور دیر هنگام ویزای آمریکا هنوز به آناهایم نرسیدند و سه ساعت پیش از مسابقه با فرانسه به مقصد خواهند رسید.

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها را در حال حاضر اکبر محمدی (سرپرست)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز) و ناربه شبانی (فیزیوتراپ – ماساژرو) تشکیل می‌دهند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز امروز (سه‌شنبه ۱۳ تیر) از فرانکفورت راهی آنکارا شد تا ویزای خود، مصطفی کارخانه و حسین خوریانی دیگر اعضای کادر فنی را در صورت عمل به وعده از سفارت آمریکا در ترکیه دریافت کند.

این در حالی است که برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی همچون محمود افشاردوست، محمدطاهر وادی، حمزه فتحی، امین اسماعیل‌نژاد، نیما ده‌پناه و آرمان صالحی به دلیل عدم صدور ویزای آمریکا به ایران بازگشتند.

منبع: فدراسیون والیبال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    خوش بحال اونا که ویزا نگرفتن! باید تشویق شوند واسه اینکه امریکا بهشون اعتماد نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس