ادامه سنگ‌اندازی آمریکا؛ فقط روادید دو بازیکن تیم ملی والیبال صادر شد

سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی، بازهم صدور روادید سه تن از اعضای کاروان ایران از جمله سرمربی این تیم را به فردا موکول کرد.

به گزارش مشرق، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از فردا آغاز می‌شود و به دلیل کارشکنی‌ آمریکایی‌ها تیم ایران در حال حاضر بدون سرمربی و تنها با ۱۳ بازیکن در آناهایم حضور دارد.

این درحالی است که سفارت آمریکا وعده داده بود که مشکل تیم ایران امروز حل می‌شود اما پس از مراجعه نماینده فدراسیون والیبال تنها روادید دو نفر شامل محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش صادر شد و سفارت آمریکا اعلام کرد که روادید بهروز عطایی، سرمربی، مصطفی کارخانه، رئیس کمیته تیم‌های ملی و حسین خوریانی آنالیزو تیم در حال بررسی است و به احتمال فراوان، تا فردا نهایی و صادر خواهد شد.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران در مجموع با ۱۵ بازیکن شامل مرتضی شریفی، مهدی جلوه، علی رمضانی، علی حاجی‌پور، بردیا سعادت، سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، حسین خانزاده، امیرحسین اسفندیار، آرمین افشین‌فر، محمدرضا موذن، محمدرضا حضرت‌پور، احسان دانش‌دوست، محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش در آناهایم حاضر می‌شود که از این تعداد ۱۴ بازیکن در هفته سوم لیگ ملت‌ها شرکت می‌کنند.

در حال حاضر کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها را اکبر محمدی به عنوان سرپرست، علیرضا طلوع کیان به عنوان مربی، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز) و ناربه شبانی (فیزیوتراپ – ماساژرو) تشکیل می‌دهند.

عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز فردا از فرانکفورت راهی آنکارا می‌شود تا روادید خود و دیگر اعضای باقی مانده کادر فنی را در صورت پایبندی سفارت آمریکا به وعده‌اش، در ترکیه دریافت کند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت سه بامداد روز چهارشنبه ۱۴ تیر به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف فرانسه، قهرمان المپیک می‌رود.

فدراسیون جهانی والیبال چندی پیش در جلسه هیئت رییسه این نهاد نسبت به اقدام و رفتار آمریکا که خلاف منشور المپیک بوده و همچنین عدم اجرای تعهدات، به منظور حمایت از تیم ملی والیبال ایران، مصوب کرد که والیبال ایران به دلیل نداشتن تیم کامل خود در هفته سوم، می‌تواند انتخاب کند که نتیجه هفته سوم لیگ ملت‌ها در امتیازات تیم ملی در رده‌بندی جهانی تاثیری نداشته باشد و اصطلاحا «فریز» شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    3 0
    خاک بر سر داورزنی وسر تا پای فدراسیون حقیر و توسری خور والیبال.
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      4 0
      اصلا بیخود هم میکنن دارن میرن. آمریکایی ها کثیفن و بازی های کثیفی در میارن. برای چی با این وضعیت اصلا برن. با نرفتن تف بندازن تو صورت اداه صدور ویزای امریکایی های پلشت و کثیف
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 0
    راهش اینه که برای هر مسابقه ای این یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش و اروپایی‌های نوکرشون ویزا خواستن بیان ایران، دقيقأ همین بلا رو سرشون بیارین، فقط همین جواب میده،!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس