کد خبر 1505212
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
بیمه جامع ورزشکاران کشور رونمایی شد

بیمه ورزشکاران کشور که سال ها منتظر آن بودند امروز در هتل ملی المپیک رونمایی شد.

به گزارش مشرق، آیین رونمایی بیمه جامع ورزشکاران کشور امروز از ساعت ۱۱ صبح در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار شد.

در این مراسم سید محمد پولادگر معاون قهرمانی و ورزش حرفه‌ای، مریم کاظمی پور معاون ورزش بانوان، مدیران اداره کل های ورزش کشور و پیشکسوتان ورزش کشور حضور داشتند.

در ادامه این مراسم سید محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم آیین رونمایی از بیمه جامع ورزشکاران کشور اظهار داشت: اتفاق خیلی خوبی است. خیلی زودتر باید این اتفاق رخ می‌داد. بیمه چیز جدیدی نیست و کارها در این زمینه عقب می‌افتاد چون اراده‌ای برای انجام آن نبود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: این اتفاق با دستور مستقیم مقام معظم رهبری و پیگیری رئیس جمهور و اقدام وزیر ورزش و جوانان رقم خورده است. این تازه ابتدای راه است. تاکید رئیس جمهور به وزیر ورزش و جوانان این بوده است تا از ورزشکاران حمایت همه‌جانبه شود.

او ادامه داد: افتخاراتی که ورزشکاران در میدان‌های جهانی کسب کردند، باعث شد تا ما از ایرانی بودن خود افتخار کنیم. زمینه‌های حمایت‌ از قهرمانان ملی یک آغاز است. طرح مسکن به دستور ریاست جمهوری و پیگیری وزیر محترم ورزش و جوانان با همکاری وزارت راه و شهرسازی به زودی آغاز خواهد شد. این شروع کار ما است و امیدوارم عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم و حمایت‌های موجود بیش از گذشته شود.

وی افزود: صنعت بیمه، یک صنعت بزرگ با قدمت طولانی است. این روند قطعا با تنوع بیشتر پیش خواهد رفت. قطعا با رقابتی که در صنعت بیمه وجود دارد، قهرمانان ما خدمات بیشتری در اختیار خواهند گرفت. ما این مساله را در این ایام عزیز یک اتفاق خوب می‌بینیم و امیدوارم بتوانیم هر چه بهتر در آینده ادامه بدهیم. به همه عزیزان تبریک می‌گویم.

پس از صحبت‌های پولادگر به صورت رسمی از بیمه ورزشکاران کشور رونمایی شد و تعدادی از پیشکسوتان کارت بیمه خود را دریافت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس