شانگهای

نخست وزیر هند در سخنرانی افتتاحیه اجلاس شانگهای به ایران به عضو عضو جدید و رسمی سازمان شانگهای خوش آمد گفت و از آن استقبال کرد.

به گزارش مشرق، نارندرا مودی نخست وزیر هند در سخنرانی خود در اجلاس شانگهای از ایران به عنوان عضو جدید سازمان شانگهای یاد کرد و به ایران تبریک گفت.

نشست ویدئو کنفرانسی سازمان شانگهای به میزبانی هند از امروز ۴ جولای آغاز شده است.

روز جمعه دبیرکل سازمان همکاری شانگهای در گفت‌وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان گفت: عضویت کامل ایران در نشست آتی این سازمان رسما اعلام می‌شود و از ۱۳ تیر از همه حقوق کشورهای عضو برخوردار خواهد بود.

«ژانگ مینگ»، دبیرکل سازمان همکاری شانگهای نیز در این گفت‌وگو، ضمن ابراز خرسندی از عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در این سازمان، تأکید کرد: عضویت کامل ایران در نشست آتی این سازمان، به صورت رسمی اعلام خواهد شد و از تاریخ چهارم جولای (۱۳ تیرماه) جمهوری اسلامی ایران از همه حقوق مربوط به کشورهای عضو سازمان برخوردار خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    0 0
    وقت ساخت ایران قوی است ایران هاب انرژی و مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای) علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند تاکی کم کاری .دورزدن تحریم ها_ رونق اقتصادی _ رونق گردشگری _ ترانزیت کالا_ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی و...
  • سید علی شادمان فخر IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    0 0
    به مبارکی ان شاا... در این ایام مبارک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس