کد خبر 1505122
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
چمران

رئیس شورای شهر تهران در خصوص ساخت تراموا در تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: قائمی در خصوص برنامه هفتم و مووضعات شورا موضوعاتی را مطرح می کنند. در مجلس بررسی برنامه هفتم آغاز شده و باید تیمی برود و مسائل مهم شوراها را مطرح کنیم که در برنامه هفتم گنجانده شود.

وی ادامه داد: آقای امانی هم گزارشی از منطقه ۱۸ ارائه می کنند و بررسی حسابرسی شورا (۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ )را داریم که به موقع در حال انجام می شود.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص ورود تراموا به تهران گفت: بحث تراموا سال هاست مطرح است. مطالعات انجام شده و هنوز عملیاتی نشده است . اگر ضروت آن تایید شود این کار انجام شود. هنوز به تصمیم نهایی شورا و شهرداری در این موضع نرسیده است. البته کارهای مطالعاتی انجام شده باید در شورا بیاد.

وی در خصوص مترو باس گفت:در خصوص اتوبوس ۳ کابین صحبت شد و قرار است خریداری شود، هنور خریداری نشده و اگر شده هنوز نیامده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • طبا IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 0
    بهتون قول میدم اگر هم قرار به تراموا باشه، تنها گزینه شون خیابون ولیعصره !!! چه مطالعاتی !!؟؟؟ معمولاث در شهرداری کارا اینجوریه که عالی ترین مقام تصمیم میگیره که پروژه کجا اجرا شه و کارشناسان هم بر اون اساس مطالعه رو پیش میبرند !!!!
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 0
    نوع رفتار و شیوه رانندگی ما و مشکلاتی مانند حق تقدم و ترافیک و مانورهای رانندگان حادثه ساز نشان می دهد به هیچ وجه تراموا امکان حرکت در شهری مثل تهران را ندارد
  • یادعلی یادآور IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    2 0
    لطفا.فعلا لطف کنید وضعیت آشفته وبی برنامه اتوبوسرانی رو درست کنید مردم تو این گرمای تابستان درایستگاهها علاف نباشند.تراموا ارزونیتون.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 0
    یه کاری که درسته باید 20 شورا حقوق بگیر تایید کنن ولی یه کار غلط مثل تراکم سازی راه سازی های غلط که باعث ترافیک شده زرتی تایید میشه
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    0 0
    کرمان هم واقعا دیگه مترو نیاز داره.جای ماشین و پارک تو خیابانهای کم عرض نیست.کلافه میشی برا بیرون رفتن.ماشینهای جدید و ثبتنامی را کجا میخواهید حرکت دهید،جا نیست میفهمید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس