کد خبر 1508822
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
چمران:بافت فرسوده در تهران زیاد داریم

رئیس شورای شهر تهران در خصوص معضل مسکن، گفت: مشکل مسکن فقط در تهران نیست بلکه در کل کشور است؛ بافت فرسوده در پایتخت زیاد داریم که نیاز به نوسازی دارد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز گزارشی جلال بهرامی معاون حمل ونقل شهرداری تهران ارائه خواهد کرد البته گفته بودند شاید به جلسه به دلیل مشکلی که پدرشان داشتند نیایند؛ اما الان دیدم که ایشان آمده اند.

وی ادامه داد: حمل نقل عمومی دغدغه اصلی شهر تهران است و جزو اولویت های ماست.

چمران در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه طرحی چند جلسه قبل به شورا برای بافت فرسوده آمده بود؛ گفت: روی این طرح مطالعاتی صورت گرفت و به اصلاحاتی رسیدیم که امروز مطرح خواهد شد.

چمران اضافه کرد: امروز چند حسابرسی داریم که در دستور کار است.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص ملاقات با مسوولان قوه قضاییه گفت: ملاقات با مسوولان بر اساس برنامه ای است که در خدمت اقای اژه ای داشتیم ، قرار بود کارگروه تخصصی تشکیل شود و مباحث مطرح شود و جلسه ای دیروز با معاونت پژوهشی قوه داشتیم و برنامه ها را تنظیم می کنیم. همچنین با رئیس اداره کل ثبت اسناد هم برنامه های داریم.

چمران در خصوص انتصابات در شهرداری تهران گفت: انتصاب قبلا یک ساله بود خود این هم جای بحث دارد که درست است یا نه. اما امسال قرار شد حکم ها یکساله نباشد و تا پایان دوره است که دیگر زیاد شاهد تغییرات نباشیم البته جابه جایی طبیعی است و دلایل مختلف باشد و نظر شهردار تهران است.

وی در پاسخ به این پرسش که نظرخواهی از شورا در این زمینه صورت گرفته است، گفت: نظر شورا یک نفر نیست و هر کس یک نظر دارد؛ نظرخواهی نشد و شورا به صورت مستقیم دخالت نمی کند مگر اینکه موضوعی باشد که آن هم نظر مشورتی است.

چمران در خصوص معضل مسکن گفت: مشکل مسکن در تهران نیست در کل کشور است.ما بافت فرسوده زیاد داریم که نیاز به نوسازی دارد. همین خیابان خیام و مجاهدین را ببینید بر خیابان چقدر ساختمان ها درب و داغون است، آبروریزی است و باید بازسازی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس