ارتش رژیم صهیونیستی:۲۰ هدف را در جنین مورد هدف قرار دادیم

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲۰ هدف را در شهر و اردوگاه جنین مورد هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق از رسانه های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه در بیانیه ای افزود: سه کارگاه حاوی ۳۰۰ بمب و تجهیزات ساخت بمب در جنین کشف کردیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفت: شهر جنین در ماه های اخیر به پناهگاه افراد مسلح تبدیل شده است و ما امروز به این موضوع پایان می دهیم.

بنیامین نتانیاهو اضافه کرد: ارتش اسرائیل امروز عملیات گسترده ای را برضد اهداف تروریستی در جنین آغاز کرد.

شب گذشته پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه‌های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

منابع خبری پیش از این گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۱ شهید و ده‌ها زخمی خبر داد.

حمله وحشیانه امروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی به جنین که تا بدین لحظه ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    3 0
    هر چی ایران فرستاده بود رو نابود کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس