ورود تجهیزات جدید نظامی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین

ارتش رزیم صهیونیستی نیرو و تجهیزات جدیدی را برای مقابله با مبارزان فلسطینی وارد اردوگاه جنین کرد.

به گزارش مشرق از شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست شماری از فلسطینیان را در مسجد «الانصار» در اردوگاه جنین محاصره کرده اند.

گردان جنین از زیرمجموعه های گردان های «القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که مبارزان فلسطینی درحال مقابله با نظامیان اشغالگر در محله «الجابریات» و منطقه «کفرذان» جنین هستند.

گردان های مجاهدین شاخه نظامی جنبش مجاهدین نیز اعلام که نیروهای این گردان توانسته اند با یک بمب، یک خودرو نظامی رژیم صهیونیستی را در میدان «یحیی عیاش» جنین از کار بیاندازند.

گردان های الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز از درگیری سنگین و شدید نیروهای خود با اشغالگران صهیونیست در میدان «الحصان» شهر جنین خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین هم اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیک به پنجره های بیمارستان «الامل» در جنین، زندگی بیماران و کادر پزشکی را به خطر انداخته اند.

براساس اعلام رسانه های فلسطینی، نیروهای اشغالگر از امدادرسانی به زخمی ها جلوگیری می کنند و اجازه ندادند یک بانوی فلسطینی باردار به بیمارستان منتقل شود.

براساس اعلام شبکه المیادین، درگیری ها به شدت در جنین میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در جریان است و موشکباران و بمباران هوایی منازل شهروندان ادامه دارد.

از شب گذشته پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

منابع خبری پیش از این گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به هشت شهید و ۵۰ زخمی خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    2 0
    واقعا اینا توان مبارزه با اسراییل رو ندارن ... نمیدونم چرا ایران و مقاومت این همه براشون هزینه میکنه و بدون امکانات به جنگ میفرستن و الکی بخاطر هیچ و پوچ کشته میشن
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    3 0
    اخه بشر فقط یک بار فرصت زندگی داره ... چرا باید بخاطر چیزهای مسخره کشته بشی و زندگی نکنی... اون دنیا که بریم پوچ و بی ارزش بودن این دنیا رو متوجه خواهیم شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس