۲۰ سایت و شرکت متخلف خدمات مسافرتی مسدود شد

معاون دادستان تهران با بیان اینکه تا امروز ۴۰ سایت و شرکت خدمات مسافرتی شناسایی شده، گفت: ۱۱ سایت تا به الان مسدود شده و ۹ سایت را نیز تا پایان امروز مسدود خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، عباس فرزادنیا با بیان اینکه تا به امروز قریب به ۴۰ سایت و شرکت خدمات مسافرتی شناسایی شدند، اظهار کرد: ۱۱ سایت را طی تشریفات قانونی مسدود و ۹ سایت را نیز ظرف مدت پایان امروز مسدود خواهیم کرد و کار شناسایی مدیران سایت‌ها و درگاه‌های مالی و بانکی آنها و… و همچنین میزان اموال برده شده و اموالی که از طریق نامشروع تحصیل شده است، ظرف ماه جاری تمام می‌شود و عملاً امر احضار قانون مدیران مربوطه جهت تفهیم اتهام کیفری آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح و برنامه دادستانی تهران مقطعی نخواهد بود و مرتباً عملکرد زنجیره عرضه را زیر نظر داریم و جهت حفظ حقوق عامه و حمایت از مردم با هرگونه اقدام خلاف قانون برخورد خواهد شد.

فرزادنیا ادامه داد: شرکت‌های هواپیمای مکلف هستند بعد از فروش بلیط دستورالعمل حقوق مسافر را دقیقاً مراعات کنند و در صورت ابطال به پرواز و یا تأخیر در پروازها وظیفه خود را نسبت به مسافران طبق بندهای دستورالعمل انجام دهند.

معاون دادستان تهران با بیان اینکه تأخیرات و ابطال پروازها دقیقاً زیر ذره بین دادستانی قرار دارد، گفت: میزان تغییرات پروازی و ابطال‌ها مرتباً از ناحیه دادسرا به صورت ماهیانه به ایرلاین‌ها منعکس می‌شود و از شرکت‌های موفق در کاهش ابطال‌ها تقدیر شده و برای شرکت‌هایی که تأخیرات پروازی آن‌ها زیاد بوده است محدودیت‌های قانونی اعمال شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سیف IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    تنها را رسیدن به آرامش اقتصادی کشور، برخورد چکشی. سینه دیوار و طناب دار هست ولاغیـــــــــــــر...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس