کد خبر 1504823
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
آژیر حمله موشکی در ۱۰ منطقه اوکراین به صدا درآمد

در ادامه حملات موشکی و پهپادی گسترده ارتش روسیه به اوکراین، بامداد امروز دوشنبه نیز در چند منطقه اوکراین آژیر حمله موشکی و هوایی به صدا درآمد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند نقشه آنلاین وزارت کشور نشان می‌دهد ساعاتی پیش صدای آژیر حمله موشکی و هوایی در ۱۰ منطقه به صدا درآمده است؛ از جمله «دنیپروپتروفسک، میکولایف» و همچنین بخش‌های از خرسون و زاپروژیا که تحت کنترل ارتش اوکراین هستند.

تاکنون از خسارات و تلفات احتمالی این حملات موشکی ارتش روسیه به اوکراین، گزارشی منتشر نشده است.

حملات موشکی و پهپادی گسترده ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های اصلی اوکراین در کی‌یف و شهرهای مختلف پس از انفجار در پل کریمه در ۱۶ مهر پارسال آغاز شده که مسکو اوکراین را مسئول این «حمله تروریستی» می‌داند.

به گفته ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در نتیجه این حملات تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد زیرساخت‌های انرژی اوکراین از بین رفته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 0
    ای وای آژیر به صدا درآمد پس وظیفه تک تک شما به عنوان نوکران کاخ سیاه جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ است به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان واشنگتن و ناتو بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای ناتو در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب قهوه ای برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد (زودتر)
    • رضا IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      0 0
      عالی گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس