نگرانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تبعات حمله به جنین

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی که ناشی از وحشت سران این رژیم از پاسخ مقاومت فلسطین است، گفت: وزارت جنگ آماده مقابله با هر سناریویی (در سرزمین های اشغالی) است.

به گزارش مشرق، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در توئیتی درباره حمله ارتش این رژیم به جنین در شمال کرانه باختری نوشت: ما با دقت تحرکات فلسطینیان را تحت نظر داریم و برای هر سناریویی آماده هستیم.

این مقام صهیونیست با تغییر جای «جلاد» و «قربانی» گفت: کسانی که به اسرائیلی‌ها آسیب بزنند هزینه سنگینی خواهند پرداخت.

‌ وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز اعلام کرد: در پی حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به جنین تاکنون ۳ فلسطینی شهید و ۲۵ نفر نیز زخمی شدند که حال ۷ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، از آغاز عملیات رژیم صهیونیستی به جنین، این شهر در ۱۰ نوبت هدف بمباران هوایی قرار گرفته است و حملات همچنان ادامه دارد.

منابع فلسطینی گزارش دادند، مسجد شهید محمود طوالبه در جنین نیز هدف بمباران صهیونیست های جنایتکار قرار گرفته و به صورت کامل ویران شده است.

بر اساس گزارش ها، بیش از یک هزار نظامی صهیونیست در عملیات علیه مردم جنین شرکت دارند و تاکنون ۱۵ فلسطینی توسط نظامیان اشغالگر بازداشت شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین توانسته اند مقاومت جانانه ای از خود در مقابل حملات همه جانبه صهیونیست ها نشان بدهند. نیروهای مقاومت در اقدامی دفاعی با بسته‌های انفجاری یک خودروی زرهی صهیونیست‌ها را به آتش کشیدند و یک ریزپردازنده (کوادکوپتر) متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را نیز بر فراز شهر جنین ساقط کردند.

در همین رابطه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی این ارتش اعلام کرد که نظامیان رژیم اشغالگر عملیاتی را علیه شهر جنین و اردوگاه این شهر آغاز کردند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز به نقل از مقام‌های نظامی اعلام کرد، عملیات علیه جنین ممکن است برای ساعاتی تا یک روز کامل به طول بیانجامد و هدف از این عملیات منهدم کردن زیر ساخت‌های نظامی و دستگیری نیروهای مسلح فلسطینی است.

از سوی دیگر رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند، همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به شهر جنین برق این شهر قطع شده است.

منابع عبری نیز گزارش دادند، با آغاز عملیات نظامیان صهیونیست در جنین، سامانه ضد موشکی گنبد آهنین در مرز با غزه به حالت آماده باش درآمده است. هم اکنون صهیونیست ها خود را برای مقابله با پاسخ رزمندگان مقاومت از دیگر نقاط فلسطین اشغالی می کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ مشنگ IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    نتانیاهو یه آزادیخواهه !! و تو ایران صدها هزار فالوخر مثل من داره."اینا" وحشی هستن! اون یه بشردوست و انسان کامله!!!!!!
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    جنین از نظر لغت عرب یعنی دو تا جن و الان پنجاه ساله که این جنین مرکز عملیات تروریستی در خاورمیانه است کاش این جنین زودتر بدنیا بیاد بشه نوزاد و بعدش هم بزرگ بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس