بازداشت ۳۸۰ فلسطینی از جمله ۴۵ کودک و ۱۰ زن

یک مرکز مطالعات فلسطینی اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تنها در ماه گذشته میلادی ۳۸۰ فلسطینی از جمله، ۴۵ کودک و ۱۰ زن فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، مرکز مطالعات اسرای فلسطین، امروز یک‌شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست بازداشت‌های پرتعداد فلسطینیان، تنها در ماه گذشته میلادی، ۳۸۰ فلسطینی از جمله ۴۵ کودک و ۱۰ زن فلسطینی را بازداشت کرده‌اند. در میان کودکان فلسطینی بازداشت شده، سن ۳ کودک حتی به ۱۴ سال هم نمی‌رسد!

این مرکز، در گزارش ماهیانه خود اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست در ماه گذشته میلادی خانه ۳ تن از اسرای فلسطینی را در نابلس و رام‌الله، با مواد منفجره ویران کردند.

بر اساس این گزارش، دادگاه‌های رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته میلادی، دو اسیر فلسطینی را به اتهام اجرای عملیات ضد صهیونیست‌ها به حبس ابد و جریمه نقدی محکوم کرده‌اند.

بیشترین تعداد بازداشت‌شدگان فلسطینی در ماه گذشته میلادی متعلق به اهالی قدس با آمار ۱۳۵ بازداشتی از جمله چندین کودک و زن بوده است. همچنین چندین تن از اهالی قدس، به منع از حضور در مسجدالاقصی و حبس خانگی محکوم شده‌اند. پس از قدس، بیت لحم با ۹۰ بازداشتی، در رتبه دوم از نظر تعداد فلسطینیان بازداشتی در ماه گذشته میلادی قرار دارد.

در این میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ماه گذشته میلادی، ۹ فلسطینی ساکن غزه، از جمله ۵ ماهی‌گیر فلسطینی را بازداشت کردند که یک تن از آنان با تیراندازی نظامیان صهیونیست مصدوم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس