کد خبر 1504351
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
واکنش حماس به اظهارات وزیر افراط‌گرای صهیونیست

جنبش حماس در واکنش به اظهارات وزیر دارایی کابینه نتانیاهو در حمایت از تجاوزات شهرک نشینان تاکید کرد: کابینه صهیونیستی شریک و حامی جنایات شهرک‌نشینان است.

به گزارش مشرق، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که اظهارات بتسلئیل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در حمایت از شهرک‌نشینان اشغالگر و حملات تروریستی آنان به کرانه باختری بیانگر حمایت تمامی محافل سیاسی این رژیم از جنایات شهرک‌نشینان و تشویق آن‌ها به تشدید جنایات خود علیه فلسطینیان است.

وی این اظهارات را بیانگر رویکرد سیاسی کابینه نتانیاهو در تشدید فشارها علیه ملت فلسطین دانست و بر لزوم مقابله با آن تاکید ورزید.

روز گذشته وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از حملات و جنایات شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی علیه فلسطینیان در کرانه باختری اعلام حمایت کرد.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد که اسموتریچ روز جمعه از ارتش این رژیم خواسته برای تأمین امنیت شهرک‌نشینان اشغالگر تلاش بیشتری انجام دهد.

اسموتریچ همچنین رسماً از حملات اخیر شهرک‌نشینان صهیونیست به شهرها و روستاهای کرانه باختری اعلام حمایت کرده است. وی با تروریستی خواندن حملات شهرک‌نشینان در کرانه باختری و بازداشت آن‌ها به خاطر جنایات علیه فلسطینیان اعلام مخالفت کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس