درخواست عجیب آنالیزورهای پرسپولیس برای عقد قرارداد

دستیاران ایرانی یحیی گل محمدی هنوز قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، قرارداد دستیاران خارجی یحیی گل محمدی در پرسپولیس تمدید شد تا «پپه لوسادا» «ولسلی ننکا» و «اوسمار و را» در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر نیز روی نیمکت این تیم بنشینند.

با این حال مهرداد خانبان و محمد عسگری دو آنالیزور پرسپولیس پیشنهاد مالی باشگاه را برای تمدید قرارداد رد کردند و خواستار افزایش ۵۰ درصدی مبلغ قرارداد خود شده‌اند.

دو آنالیزور پرسپولیس در حالی دست نگه داشته‌اند که مربیان خارجی افزایش ۲۰ درصدی قرارداد خود را پذیرفته‌اند اما آنها همچنان خواستار افزایش رقم قرارداد هستند تا دریافتی آنها نزدیک به قرارداد دلاری مربیان خارجی تیم شود.

همچنین سیدجلال حسینی دستیار دیگر یحیی گل محمدی نیز یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و مشکلی برای ادامه همکاری با سرخپوشان نخواهد داشت.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز همچنان علاقه‌ای برای تمدید قرارداد کریم باقری ندارد تا فعلاً تصمیمی برای تمدید با او وجود نداشته باشد. گل محمدی قرار است تعیین تکلیف درباره ادامه حضور باقری را در جلسه هفته آینده با درویش انجام دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج فتوالله IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    4 2
    درویش کیه واسه آقا کریم تعیین تکلیف کنه . تو جام گرفتن تیم های ایرانی کم ترین نقش رو مدیران دارن
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      1 0
      کمترین نقش نیت ولی اونقدر هم بزرگ نیست که جناب درویش شاخ شدن.
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    23 0
    اشکال ازمفتخور نیست که نجومی پول میخوان . اشکال و گناه از شماست که امانت بیت المال در اختیارتونه اما عین غارت مغولها دارین تو فاسدترین فوتبال تاریخ نابودش می کنین
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    3 0
    درویش، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس