عربستان رونالدو و بنزما را می‌گیرد اما ما پول بازیکن را نداده‌ایم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط این روزهای باشگاه نگران کننده است و با این شرایط و بدون برنامه‌ریزی، نمی‌توانیم در آسیا به موفقیتی برسیم.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری در گفت‌وگویی در مورد روند نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت:‌ وقتی می‌بینیم هنوز اقدامی برای جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی، صورت نگرفته نگران می‌شویم. همه پرسپولیسی هستیم و می‌دانیم هوادار با این تیم، روزش را شب می‌کند. فصل رویایی را پشت سر گذاشتیم و این روزهای خوب را به کام هوادار تلخ نکنید.

وی افزود: می‌توانیم بگوییم که مدیریت باشگاه تنبلی کرد. ما فصل را به بهترین شکل به پایان رساندیم اما بعد از قهرمانی، آقایان وسط بهار به خواب زمستانی رفتند. وقتی قهرمان شدیم کار تمام نشده بلکه تازه شروع شده است.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: هوادار الان انتظار قهرمانی آسیا را دارد. نمی‌شود بدون برنامه‌ریزی به آسیا رفت و با تیمی که رونالدو و بنزما را می‌گیرد، جنگید.

انتظاری تاکید کرد: چرا قبل از پایان فصل با بازیکنان برای تمدید قرارداد صحبت نشد؟ چرا هنوز به جایی نرسیدیم که بازیکن بداند، باشگاه هم باید از او نفع ببرد. نمی‌شود بازیکن از اسم پرسپولیس استفاده کند، مطرح شود، به تیم ملی برسد و بعد هم برود؟ این با فوتبال حرفه‌ای دنیا در تضاد است.

عربستان رونالدو و بنزما را می‌گیرد اما ما پول بازیکن را نداده‌ایم

وی در مورد اینکه برخی هواداران حتی نگران رفتن بازیکنی هستند که قرارداد دارند، گفت: ابتدا این را بگویم که هیچ بازیکنی از پرسپولیس بزرگ‌تر نیست. در این سال‌ها با بازیکنان ناشناخته با فینال آسیا رفتیم چون برانکو برنامه داشت. درست است موفقیت ابزار می‌خواهد، اما برنامه‌ریزی مهمتر است.

پیشکسوت سرخپوشان تاکید کرد: زمانی من در پرسپولیس بودم و رضا شاهرودی که آن زمان ستاره فوتبال ایران بود، از دالیان چین و بالاترین سطح فوتبال آسیا برگشت. وقتی علی پروین با او حرف زد شاهرودی هیچ صحبتی در خصوص رقم قرارداد انجام نداد و حتی می‌گفت باید پول هم بدهم تا برای پرسپولیس بازی کنم.

وی تاکید کرد: البته برخی مشکلات از مدیریت است، چرا باید بازیکن قراردادی ببندد که هوادار از رفتنش ناراحت شود. بازیکن خوب، یا سود خودش به باشگاه می‌رسد یا سود فروشش. چرا پول بازیکن پرداخت نشده که اکنون آنها بخواهند بروند.

انتظاری گفت: بازیکنان فصل سخت را به بهترین شکل به پایان رسانده‌اند و چرا نباید با آنها تسویه شود؟ زودتر اوضاع را درست کنید. هوادار نگران این پرسپولیس است. با روح و روان آنها بازی نکنید.

عربستان رونالدو و بنزما را می‌گیرد اما ما پول بازیکن را نداده‌ایم

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    4 0
    باشگاههای مفت خور دولتی رو تعطیل کنید. اینها چیزی جز تحمیل مخارج سنگین روی دست دولت و خوردن از جیب بیت المال ندارند.
  • مقدس IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    3 0
    بريد جمع كنيد دكان كلاشى تون رو دوران چپاولگرى به بهانه توپ بازى تمام شد ، آخه شماها كدام افتخار و موفقيت را براى كشور و مردم آورديد ؟؟!! اين تيم هاى مفت خور بى خاصيت رو بايد واگذار كنند اينها بروند هزينه هاى خودشان را در بياورند والله قسم ريالى از پول ماليات مردم و درآمد كشور هزينه براى ابن قماش بى چشم رو حرام حرام حرام هست .
    • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      0 0
      احسنت برای جناب مقدس، با اینکه خودم بیست و چند سال پیش تو ورزشگاه اختصاصی پرسپولیس (مجموعه ورزشی کارگران) مدرسه فوتبال می رفتم و همه زندگیم و عشقم فوتبال بود حرف شما رو تایید می کنم
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    تیمهای خصوصی در مصاف با تیمهای دولتی از نظر بودجه کم میارن باشگاهها باید خصوصی بشن
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 0
    حیف اون همه زحمت که برای تایپ کشیدیم ولی منتشر نکردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس