اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای دوقطبی سازی کشور است

معاون اول قوه قضائیه گفت: امسال انتخابات بزرگی را در پیش داریم و اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای ایجاد دو قطبی سازی در کشور و اختلاف افکنی در بین قوا است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمد مصدق، روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان زنجان، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران چه از نظر پیشرفت و چه اصرار دشمنان برای جلوگیری از این پیشرفت‌ها در مرحله حساسی قرار دارد.

وی گفت: دشمن به شدت در این زمینه کار می‌کند و باید حواسمان باشد که مبادا در زمین دشمن بازی کنیم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: سالی که گذشت برای قوه قضائیه یک سال بی نظیر بود چون مسائلی را برای قوه پیش آوردند که با تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عزت مندانه از آن موضوع‌ها عبور کردیم و دشمن نا امید شد.

وی با قدردانی از نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و فراجا که همواره در خط مقدم مقابله با دشمنان هستند، گفت: امروز همه قوا و نیروهای مسلح همدل و پا به رکاب هستند و دشمن از همین می ترسد.

مصدق افزود: امروز هر روز بهانه‌ای درست می‌کنند که یکی از آنها موضوع برخورد با بی حجابی است و همه در خصوص موضوع حجاب در طول چهل و اندی سال کوتاهی کردیم.

وی با بیان اینکه در این باره قانون داریم، افزود: سال ۱۳۶۴ به بعد ۹ قانون در رابطه با بد حجابی و قوانین بسیاری نیز در وزارتخانه‌ها وجود دارد که به طور شایسته به آنها عمل نشده است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: امروز که می‌خواهیم قانون را به روز رسانی کنیم نباید اصلاً منتظر آن قانونی باشیم که در مجلس در حال تدوین است چون ما همین الان قانون داریم.

وی گفت: خیلی از این موارد که در قانون‌های پیشین وجود داشت برخوردی نبود، بلکه پیشگیرانه بود، ولی عمداً متولیان به وظایف خود در این خصوص به خوبی عمل نکرده‌اند.

در پایان این مراسم که با حضور مقامات عالی استان، اعضای شورای تأمین، شورای اداری، شورای مدیران و قضائی، خانواده شهدا و کارکنان دادگستری و شورای حل اختلاف برگزار شد، از زحمات حجت‌الاسلام صادقی نیارکی که اخیراً با حکم حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه به سمت رئیس کل دادگستری استان گیلان منصوب شده بود، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی فرجی برحق» به سمت رئیس کل دادگستری استان زنجان معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    19 0
    در تمام کانال های بورسی کار شده و سهامداران بورس رای نخواهند داد
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      2 1
      بهتر
  • 7 مقدس IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    25 0
    کور خوندید دیگه تمموم ماجرا
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    9 1
    الهی من فدای اون مظلومیت شما بشم که دشمن اینقد اذیتتون کرده
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      0 0
      الهی آمین!!
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    13 0
    شاید رفتار و کردار شماها باعث این دو قطبی شدن بوده
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      0 0
      شایدم بی ناموسی غربگداها!!
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    من دیگه چقدر احمق هستم که نمیدانم تا همین امروز بیش از 2 قطبی در داخل ایران وجود دارد! مسئله فقط دو قطبی نشدن است! چقدر احمق هستم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس