کد خبر 1502467
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
زنگ خطر برای یزدانی و تیلور +فیلم

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی روسیه با معرفی نفرات برتر اوزان ده‌گانه به پایان رسید.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی روسیه در بخش زنان و مردان در حالی از۲۰ تا ۲۴ ژوئن (۳۰ خرداد تا سوم تیرماه) در شهر کاسپیسک داغستان روسیه برگزار شد که در نهایت نفرات برتر اوزان دهگانه مردان این کشور مشخص شد.

زائور اوگویف در وزن ۵۷ کیلوگرم، عباس گادجی ماگومدوف در وزن ۶۱ کیلوگرم، شامیل ممدوف در وزن ۶۵ کیلوگرم ، اوگنی ژربایف در وزن ۷۰ کیلوگرم، چرمن والیف در وزن ۷۴ کیلوگرم، احمد عثمان‌اف در وزن ۷۹ کیلوگرم، ارسلان باگائف در وزن ۸۶ کیلوگرم، اسخاب سعدالله‌یف در وزن ۹۲ کیلوگرم، علیخان جبرائیل‌اف در وزن ۹۷ کیلوگرم و عبدالله قربانوف در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسیدند.

یکی از پدیده های این دوره از کشتی قهرمانی روسیه امان‌الله گاجی ماگمدوف در وزن ۸۶ کیلوگرم بود که موفق شد با نتیجه ۱۳ بر سه آرتور نایفونوف را شکست دهد. نایفونوف روسی مدال برنز المپیک ۲۰۲۰ توکیو و مسابقات جهانی اسلو را در کارنامه دارد. نایفونوف یکی از رقیبان جدی یزدانی در مسیر فینال المپیک و مسابقات جهانی بود که برابر ژنرال هشت ستاره کشتی ایران نتوانست حرفی برای گفتن داشته باشد.

گاجی ماگمدوف هر چند که در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم نتوانست از سد باگائف داغستانی عبور کند اما نشان داد یک ستاره نوظهور در کشتی روسیه است و رقابت های وزن ۸۶ کیلوگرم در روسیه را جذاب خواهد کرد. در این وزن ارسلان باگائف و آرتور نایفونوف حضور دارند و قرار است اخمت عثمان‌اف نیز به این دسته بیاید.

گاجی ماگمدوف در صورت پیروزی در دیدارهای انتخابی تیم ملی کشتی روسیه می‌تواند به رقیبی جدی برای تیلور و یزدانی تبدیل شود. البته روس‌ها در چند سال گذشته نخبگان زیادی را برای هماوردی یزدانی معرفی کردند اما در برابر یزدانی بازنده مطلق بودند.

انور گدیوف، کوروگلیف، آرتور نایفنوف و ارسلان باگائف قهرمانان روسی بودند که برابر یزدانی بازنده بودند. البته یزدانی در فینال پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۵ جهان در آمریکا در وزن ۷۰ کیلوگرم برابر ماگومدرسول قاضی ماگومدوف شکست خورده بود.

فیلم مبارزه نیمه‌نهایی پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی روسیه بین گاجی ماگمدوف با آرتور نایفونوف:

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    اینهائی روسهائی را که اسم بردید زنگ خطر نیستند بلکه زنگ تفریح اند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس