کد خبر 1501977
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
۲طلا و یک نقره حاصل کار آزادکاران در یاشاردوغو

مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافت.

به گزارش مشرق، تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان در این مسابقات که در رده ی سنی بزرگسالان برگزار می شود، شرکت کرده است توسط ابراهیم خواری در وزن ۵۷ کیلوگرم، محمدرضا شاکری در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال طلا و علی رضایی در وزن ۷۰ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۵۷ کیلوگرم ابراهیم خواری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم سچیله از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰بر یک تمیرجانوف از قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. خواری با توجه به مصدومیت حریف آلمانی و حاضر نشدن در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدرضا شاکری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر یگیت از ترکیه را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۱ بابازاده از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. شاکری در دیدار پایانی با نتیجه ۱۰ بر ۲ آجار از ترکیه راه مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم یاووز از ترکیه را شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد دیگر حریف ترکیه ای گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه ۱۱ بر ۶ مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.

تیم کشورمان در وزن ۸۶ کیلوگرم نماینده ای نداشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس