کد خبر 1502418
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
اوکراین: ضدحمله در چندین جبهه آغاز شد

هانا مالیار معاون وزیر دفاع اوکراین شنبه شب اعلام کرد که کی‌یف در چندین جبهه اقدام به ضد حمله علیه نیروهای روسیه کرده‌ است.

به گزارش مشرق، معاون وزیر دفاع اوکراین گفت: نیروهای اوکراینی با بهره‌گیری از وضعیت آشفته‌ای که روز شنبه در مسکو حکمفرما شد، در چندین جبهه اقدام به ضد حمله علیه نیروهای روسیه کرده‌اند.

مالیار در پستی تلگرامی با نام بردن از چند شهر از جمله باخموت و یاهیدن به عنوان بعضی از مکان‌هایی که این ضدحمله آغاز شده است، افزود: نیروهای مستقر در منطقه شرقی اوکراین امروز به طور هم‌زمان از چند جهت اقدام به ضدحمله کردند.

وی بدون ارائه جزئیات بیشتر خاطرنشان کرد: در همه مناطقی که امروز (شنبه) ضدحمله انجام شد، پیشروی‌هایی از سوی نیروهای اوکراینی صورت گرفته است.

معاون وزیر دفاع اوکراین با بیان اینکه نبردهای سنگینی در جنوب این کشور جریان دارد، افزود: نیروهای روسیه در حالت دفاعی هستند و تلاش زیادی برای توقف اقدامات تهاجمی ما انجام می‌دهند.

گروه واگنر جمعه شب در بیانیه‌ای مدعی شد نیروهای ارتش روسیه به مواضع این گروه حمله کرده‌اند. «یوگنی پریگوژین» رئیس‌ واگنر در اظهاراتی که در کانال تلگرامی این گروه منتشر شد، گفت: «یک حمله موشکی به مواضع گروه واگنر انجام شد و قربانیان زیادی وجود دارد.»

به دنبال بیانیه واگنر، کاخ کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از وضعیت گروه واگنر مطلع است و اقدامات لازم اتخاذ خواهد شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    4 0
    به به خیلی عالی به امید پیروزی مدافعان اوکراینی بر متجاوزان روسیه زنده باد اوکراین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس