واگنرها نمایه

بنابر اعلام برخی منابع خبری روسی دست کم ۳ فروند بالگرد رزمی ارتش روسیه توسط پدافند هوایی قوای واگنر در حوالی بزرگراه M۴ در منطقه روستوف سرنگون شده اند.

سرویس جهان مشرق _ شب گذشته در اتفاقی عجیب اما تا حدی قابل پیش بینی سرانجام اختلافات لفظی میان رهبر ارتش خصوصی واگنر و وزارت دفاع روسیه تبدیل به یک درگیری نظامی بی سابقه شد.

در حالی که در نخستین ساعات وقوع درگیری، بسیاری از فرمانده هان رده بالای ارتش روسیه از پریگوژین رهبر گروه واگنر درخواست کردند تا از تنش زایی خودداری کرده و وضعیت را به شرایطی شبیه به جنگ داخلی نکشاند، اما با مخالفت سرسختانه وی و عبور قوای واگنر از مرزهای روسیه به سمت شهرهای روستوف و بلگورود کلیه نیروهای نظامی و امنیتی فدراسیون روسیه به حالت آماده باش درآمده و برای درگیری آماده شدند.

اعلان جنگ رسمی گروه واگنر علیه کرملین/ مسکو از نیروهای واگنر خواست سلاح خود را زمین بگذارند/ درگیری‌های سنگین در بزرگراه روستوف-ورونژ +تصاویر


با سخنرانی امروز صبح ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و معرفی کردن عوامل نا آرامی اخیر تحت عنوان خائنینی که از پشت به ملت روسیه خنجر زده اند، اکنون سطح درگیری از اختلاف میان واگنر و وزارت دفاع فراتر رفته و به جنگ تمام عیار میان این گروه با کرملین تبدیل شده است.

واکنش وزارت دفاع روسیه درباره ادعای حمله به گروه واگنر/ روسیه برای واگنر پرونده جنایی باز کرد/ طرح قلعه در مسکو اجرا شد/ پریگوژین مدعی ورود به «روستوف» شد +عکس و فیلم

بنابر ادعای یوگنی پریگوژین، ۲۵ هزار نیروی تحت امر وی بدون اینکه از سوی نیروهای مرزبانی روسیه مشکلی برایشان ایجاد شود وارد استان های هم مرز با اوکراین نظیر روستوف و بلگورود شده و برای آنچه "اجرای عدالت" نامیده شده قصد حرکت به سمت مسکو را دارند.

پریگوژین مدعی شد وزارت دفاع به نیروی هوایی این کشور دستور داده ستون های پیشرو قوای واگنر را بمباران کنند؛ بنابر اعلام برخی منابع خبری روسی دست کم ۳ فروند بالگرد رزمی ارتش روسیه توسط پدافند هوایی قوای واگنر در حوالی بزرگراه M۴ در منطقه روستوف سرنگون شده اند.

اعلان جنگ رسمی گروه واگنر علیه کرملین/ مسکو از نیروهای واگنر خواست سلاح خود را زمین بگذارند/ درگیری‌های سنگین در بزرگراه روستوف-ورونژ +تصاویر
بالگرد میل۸ سرنگون شده ارتش روسیه

از دقایقی قبل نخستین تصاویر از درگیری های نسبتا شدید در حد فاصل شهرهای روستوف و ورونژ و مسیر بزرگراه مسکو منتشر شده است؛ ستون های قوای واگنر همراه با تجهیزاتی نظیر تانک های مدرن T۹۰-M نفربرهای BMP و سامانه پدافندی پنتسیر در اطراف روستوف دیده شده اند.

سرنگونی هواپیمای فرماندهی هوابرد روسیه

لحظاتی قبل منابع روسی تصاویری از سرنگونی یک فروند هواپیمای ترابری ایلیوشین ۲۲ در غرب این کشور منتشر کردند که ادعا شده است توسط نیروهای واگنر سرنگون شده است.

اعلان جنگ رسمی گروه واگنر علیه کرملین/ مسکو از نیروهای واگنر خواست سلاح خود را زمین بگذارند/ شورش نظامی واگنر با میانجی‌گری بلاروس متوقف شد/فرمانده واگنر پیام عقب‌نشینی صادر کرد +تصاویر


این هواپیما متعلق به فرماندهی هوابرد روسیه بود و گفته می شود تمامی سرنشینان آن کشته شدند.


مسکو از نیروهای واگنر خواست سلاح خود را زمین بگذارند

سازمان امنیت داخلی روسیه در بیانیه از نیروهای واگنر خواست تا سلاح خود را بر زمین بگذارند؛ در این بیانیه آمده است:

"ما از مبارزان واگنر می خواهیم که مرتکب اشتباهات جبران ناپذیر نشوند، از هرگونه اقدام زورمندانه علیه مردم روسیه جلوگیری کنند، دستورات جنایتکارانه و خائنانه پریگوژین را اجرا نکنند و اقداماتی را برای بازداشت او انجام دهند".

مدودف: همه باید به دور پوتین جمع شویم!

دمیتری مدودف در جدیدترین واکنش خود نسبت به درگیری های رخ داده در این کشور گفت:

اکنون مهمترین چیز برای شکست دادن دشمن خارجی و داخلی که تشنه پاره پاره کردن سرزمین مادری ماست، برای نجات کشورمان، تجمع در اطراف رئیس جمهور، فرمانده عالی نیروهای مسلح کشور است؛ انشعاب و خیانت ... این راهی است به بزرگترین تراژدی، یک فاجعه جهانی. ما اجازه نمی دهیم؛ دشمن شکست خواهد خورد، پیروزی از آن ما خواهد بود.

واکنش پریگوژین به صحبت های پوتین

یوگنی پریگوژین رهبر گروه واگنر در واکنش به صحبت های صبح امروز ولادیمیر پوتین گفت : در مورد خیانت به میهن، رئیس جمهور سخت در اشتباه بود، ما میهن پرست میهن خود هستیم. هیچکس به درخواست رئیس جمهور، FSB یا هر کس دیگری تسلیم نمی شود، زیرا ما نمی خواهیم کشور در فساد، فریب و بوروکراسی به زندگی ادامه دهد.

اعلان جنگ رسمی گروه واگنر علیه کرملین/ مسکو از نیروهای واگنر خواست سلاح خود را زمین بگذارند/ شورش نظامی واگنر با میانجی‌گری بلاروس متوقف شد/فرمانده واگنر پیام عقب‌نشینی صادر کرد +تصاویر


واگنر کنترل کدام مناطق را در اختیار دارد؟

بر اساس ادعای منابع مختلف قوای واگنر در دو استان روستوف و بلگورود در شرق و شمال شرق مرزهای اوکراین حضور دارند اما بر اساس منابع تصویری تا کنون می توان گفت کنترل بخش عمده شهرهای روستوف با جمعیت ۱.۱ میلیون نفر و ورونژ با جمعیت ۱ میلیون نفر در اختیار آنها بوده و در حال حرکت به سمت شهر کراسنودار در جنوب این منطقه با جمعیت حدود ۹۶۰ هزار نفر هستند.

اعلان جنگ رسمی گروه واگنر علیه کرملین/ مسکو از نیروهای واگنر خواست سلاح خود را زمین بگذارند/ شورش نظامی واگنر با میانجی‌گری بلاروس متوقف شد/فرمانده واگنر پیام عقب‌نشینی صادر کرد +تصاویر


حمله ناموفق به بالگرد کاموف۵۲ روسی توسط پدافند واگنر

در ویدئویی جالب، نیروهای واگنر مستقر در شهر روستوف، با استفاده از سامانه پدافندی استرلا۱۰ به سمت یک فروند بالگرد روسی کاموف ۵۲ شلیک کردند اما موفق به هدف قرار دادن آن نشدند.


سامانه دفاعی این بالگرد با پرتاب فلر (شراره های آتشین) اقدام به منحرف کردن موشک پدافندی کرد.


همچنین تصاویر عجیبی نیز از مین گذاری شهر روستوف توسط قوای واگنر منتشر شده است که به نظر می رسد در راستای مقابله با حملات ارتش و نیروهای امنیتی روسیه به این شهر در ساعات یا روزهای آینده خواهد بود.

منابع غیر رسمی روسیه مدعی هستند نیروهای واگنر به پیشروی خود از شهر ورونژ به سمت مسکو پایتخت این کشور در مسیر بزرگراه ام۴ ادامه می دهند.

اعلان جنگ رسمی گروه واگنر علیه کرملین/ مسکو از نیروهای واگنر خواست سلاح خود را زمین بگذارند/ شورش نظامی واگنر با میانجی‌گری بلاروس متوقف شد/فرمانده واگنر پیام عقب‌نشینی صادر کرد +تصاویر
نقشه آخرین پیشروی نیروهای واگنر با هدف نزدیک شدن به مسکو

شورش نظامی واگنر با میانجی‌گری بلاروس متوقف شد

ریاست جمهوری بلاروس اعلام کرد که یوگنی پریگوژین، رئیس گروه واگنر پیشنهاد الکساندر لوکاشنکو (رئیس جمهور بلاروس) در مورد توقف پیشروی نیروهایش به سمت مسکو را پذیرفت.

ریاست جمهوری بلاروس افزود: پیشنهادی برای حل بحران ارائه شده است که شامل اعطای ضمانت‌های امنیتی به نیروهای واگنر است.

ریاست جمهوری بلاروس تأکید کرد که مذاکرات لوکاشنکو با پریگوژین با هماهنگی رئیس جمهور پوتین و در روز شنبه صورت گرفت.

فرمانده واگنر پیام عقب‌نشینی صادر کرد

یوگنی پریگوژین رئیس گروه واگنر اعلام کرد که این گروه نیروهای خود را به عقب برمی‌گرداند و به اردوگاه‌های خود می‌روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 234
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 26
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    آمریکاییها استاد بزرگ شطرنج هستن یعنی همین .پوست خربزه بدی رو زیر پای پوتین انداختن .بازی تازه داره شروع میشه ..این وسط بازنده بزرگ ایرانیها هستن بابت فروش پهپادهای شاهد.
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      این اساتید بزرگ شطرنج به قول خودشون هف هزار میلیارد تومان هزینه کردند و هنوز در افغانستان و عراق و سوریه درگر هستند استاد بزرگ شطرنجی که نتوته بازی رو تموم کنه و بعد از بیست سال مجبور به فرار متضحانه از افغانستان بشه چی میشه بهش گفت شما بگید
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      خدا شفات بده با این تحلیل آب دوغ خیاری. یکم تاریخ بخونی میفهمی ایران تا حالا پشت هر کی واستاده اون برنده شده
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      26 37
      به امید اعدام انقلابی
    • DE ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      ۱۲.۴۹ در اولین فرصت به یک روانپزشک مراجعه کن .
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      شیرمادر و نان پدر حلالت هموطن.ماهمیشه ۶ماه جلوتر میگیم ولی متهم به غربگدا والبانی نشینی میشم.همین۴۶۰روز قبل گفتم:«دوتا ابرقدرت دعوا میکنن یه دیوونه خودشو قاطی میکنه میگه:مارو کجا میبرید؟».اینجا کلی فحش ونفرین شدم.بعدارباب نوبت مجازات نوچه هاشه.تازه شروعشه.کریمه و...شیربچه های گردان ازوف و واگنر پس میگیرن💪وبه ملت متمدن ومظلوم اکراین برمیگرده.
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      31 52
      از«تمساح روسی»چه خبر؟ تمساح مگه اتیش میگیره؟😃
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      26 39
      چه تحلیل اب دوغ خیاری
    • Ali IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      76 49
      در پاسخ دیپلمات آمریکایی، دیپلمات ژاپنی گفته بود ؛ شما پوکر بازید و ایرانی ها شطرنج باز واقعی
    • جمال IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      6 18
      وزیر دفاع و رئیس جنگ از واگنر پشتیبانی نکردند و با فرماندهی عمدی نامنظم خود تلفات و خسارات زیادی به روسیه وارد کردند پوتین برای ختم قائله باید وزیر دفاع روسیه را برکنار می‌کرد
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      37 27
      بنظر من الان بهترین وقته اروپای ترسو و دموکراتهای بی وجود، تجهیزات فوق سنگین و به روز به اکراین اهدا کنن و اکراین در غیاب واگنر،ضربه ی استاد رو به ارتش دمپایی بزنه✌️
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      52 31
      خطاب به12.59 دوست عزیز این چیزی هست که شما دیدی وگرنه آمریکاییها میلیاردها دلار تو همین سالها بایت جنگ نیابتی تو منطقه اسلحه فروختن .شما زیاد صداوسیما می بینی از افول دلار وافول آمریکا وظهور چین میگن شما بشنو وباور نکن .چون همه چیز مملکت خودت به همون دلار 50 تومنی وابسته هست حتی آب خوردن وپوشک بچت.
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      20 29
      بی خودی جو گیر نشو. به زودی شاهد بازداشت و محاکمه یوگنی پریگوژین خواهیم بود.
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      5 14
      چرت نگو کوچولو
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      15 16
      آمریکایی ها استاد بزرگ شطرنج هستن ولی نمیدونن که شطرتج رو ما ایرانی ها اختراع کردیم.منتظر ودود سپاه قدس به روسیه و جمع کردن بساط شوروش در روسیه باشید.داعش هم یک زمانی میخاست بشار اسد رو سرنگون کنه.
    • بختیاری IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      15 10
      بله استاد بزرگ و سوختن چهاپاهای صفحه شطرنجش رو دیدیم از فرزند رضا یابوچی گرفته تا اشرف غنی دربه در و دلقک گیتار زن اوکراینی.اینهمه نوکر و ماله کش کدخدای تروریست وحشی نوبره بخدا
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      12 16
      هر جا ایران وارد شد با کمترین هزینه برگ سبز برنده رو بدست گرفت. الان مشخصه خاورمیانه دست کیه تازه اول بازیه ایران که تو جنگ اوکراین نرفته اگه سر اسرائیل با روسا معامله کنند چی؟ چارتا پهپاد دادن به روسا جاش f35 گرفتن باخته؟ رهبری ایران فوق تخصص بازی با برگه های صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست و به لطف خدا همیشه برگه هاشونو باختن
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      4 8
      معلومه بد جور ترسیدی
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      31 13
      سینه چاکان روس کجان ؟ الان وقتشه بپرید ارباب رو نجات بدبد
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      24 14
      سینه چاکان روس کجان ؟ الان وقتشه بپرید ارباب رو نجات بدبد
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      13 8
      ۱۳:۰۹ - تو خودت فاتحه ات خونده ست چون هنوز به عمو پوتینت امید داری...........مثل این اینکه تو باغ نیستی...............................................................
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      4 9
      جنگ زرگری هستش نه باورش کنید نه خودتونو قاطیش کنید به ما چه
    • کریم ۲ IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 0
      می بینیم برخی ها بد ترسیدن .
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 0
      خیلی تحلیل و نظر بی بنیاد ، احساسی و غیر علمی
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 2
      تا دلت میخوا منفی بده دیگه فایده نداره ارباب پوتین طبق تحلیلی که کرده بودم داره تبدل به نعلین میشه.هههههه
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      6 0
      شطرنج خودش اختراع ایرانی هاست.کسی به ایرانی شطرنج یاد نداده. پایان این قضیه هم دوباره به سود ایران خواهد بود.
    • CA ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      3 0
      همان طور که گفتم قدرت داره جابجا میشه ولی نه از غرب به شرق بلکه از روسیه به چین داره متقل میشه. روسیه قربانی نقشه چین و امریکا است شما هم با اون تحیلیلهای بسیار سطحی فکر کردید چه خبره و فقط خودتونو بد نام کردید
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      3 2
      میترسم پوتین یه موقع ببینه در کرملین با لگد باز شد نیروهای واگنر ریختن داخل کاخ .
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      3 1
      حالامونده تا بازیه استادبزرگ شطرنج دنیا یعنی ایران رو ببینی گنده تر از ایناش رو ایران مات کرده گروه واگنر که عددی نیست
    • منتقد گمنام IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      4 0
      درس عبرت
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 2
      ایرانی ها هم تا حالا طرف بازی خوبی بودن 😉 بابت پوتین هم خیالت راحت مردم روسیه هنوز خفت و خواری خودشون زمانی که شوروی ترکید رو فراموش نکرده اند و با چنگ دندون از پوتین دفاع می کنن چون یه چهره ملی گراست
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      3 1
      احمقا مثل منافقا سرشونو انداختن پایین و دارن میرن طرف پایتخت..ببینم کدوم منطقه مثل چهارزبر ستونشون بره هوا
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 2
      یا اینکه أین نقشه آمریکاست برای نابودی روسیه که اگه اینطور باشه دقیق طراحی شده . و احتمال دوم هم آینه که طراحی توسط پوتین و هم پیمانان پوتین طراحی شده برای نابودی واگنر. وای در هر صورت باعث میشه که فاصله پوتین با اسراییل بیشتر بشه و ابن خوبه. چون اسراییل نمیتونه از دخالت در موضوع صرفنظر کنه.
    • نیما IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      4 3
      😂😂😂😂😂😂 پریگوژین بعد از مذاکره با لوکاشنکو،به گروه واگنر دستور داد عقب نشینی کنند و به پایگاه هاشون برگردند...! حرکت بعدی استاد بزرگ شطرنج چیه؟؟؟؟ 😂😂😂😂😂 آمریکای شطرنج باز...!😂😂😂😂😂
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 0
      خود گویی و خود خندی، به به چه هنرمندی
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 0
      خود گویی و خود خندی، به به چه هنرمندی تغییر نظام تک قطبی به چند قطبی قطعا به مفهوم نجات از نظام دیکتاتوری و برده داری نوینه
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      1 1
      اگر دین خدا را یاری کنیم، پیروز نهایی ما خواهیم بود. اگر نیت و طرز عمل ما متناسب با این نبود، محاسبات اساسی ما هیچ وقت درست در نمی آید. این که به سود ما شده که شاهد فروختیم یا به ضررمان الان مشخص نیست. هم به گذر زمان نیاز دارد هم به عمل درست ما.
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      0 0
      اتفاقا آمریکا استاد بزرگ دروغ‌گویی، نمایش و دلقک‌بازی هست. ما به هر جا در مقابل آمریکای خون‌خوار بایستد کمک می‌کنیم. الله با ما است.
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      0 0
      چرا دعوت نشدی صدا سیما، عجب تحلیل خفنی😆😝✌️پوست خربزه زیر پای واگنرهاست که قراره بسرن سمت مافیای پس کودتای پشمکی
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 0
      خود غربیها که همدیگه رو بهتر میشناسن، به آمریکا میگن گاوچرون عالم سیاست.
    • آریا IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 0
      آدم چقدر می دونه تباه باشه ... خود اندیشکده های آمریکایی میگن ایرانی ها استاد شطرنج و آمریکایی ها پوکر بازن !!! از این گذشته استاد،حالا که واگنر ها برگشتن تو پایگاه هاشون و همه چیز تمام شد دیگه افاضاتی ندارید ؟ یعنی یک مشت تباه بین این ملت هستن که فقط دنبال فرصت می گردن تا به همه ثابت کنن این آمریکا چقدر کارش درسته و اونا چقدر خوشبختن که مزدور و بدبخت آمریکا هستن !!! چندش آورها
  • مجتبی از زنجان IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    35 63
    روسیه به بهانه دفاع از روسهای شرق اوکراین حمله کرد الان ملیت های غیر روس روسیه حق استقلال دارند
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      16 10
      پریگوژین از ترس رویارویی با دشمن بیرونی به ملتش خیانت کرده حالا بعدا معلوم میشه سرش در آخور آمریکا بوده وگرنه هیچ احمقی در این شرایط جنگی بخاطر اختلاف سلیقه کشورش را در معرض نابودی قرار نمی دهد.
    • مجتبی IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 2
      شویگو عامل خیانت است تماس های مکرر او با مقامات اسرائیلی از زمان وزیر دفاع شدنش واگنر از پشت خنجر خورده، اگر واگنر در جنگ می‌بود تمام 50 هزار سربازش از نرسیدن غلات و اسلحه قتل عام می‌شدند تمام 50 هزار سرباز شاهد خیانت شویگو اسرائیلی بوده اند اما حیف که پوتین رفیق یهودی داره و نمیدونه
  • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    64 74
    یاشاسین «شیربچه های گردان واگنر😃».ایستادگی ملت مظلوم و متمدن اکراین♥️و ضدحمله های شیربچه های گردان ازوف نتیجه داد
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      19 19
      آدم رو سگ بگیره جو نگیره واقعا
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      13 16
      هیچ کس به خائنین به سرزمین مادری شیربچه و قهرمان اسم نخواهد ذاشت ببین آن در کننده منافقین در مرصاد صیاد دل ها شد یا رجوی...
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      3 2
      از قراری هرکس وطنش میفروشه شما پشت سرش وایمیسید ،چراکه خودتونم از همین جنس هستید ،خائن به وطن،البته زیاد ذوق نکنید چون خیلی زود پماد لازم می‌شوید 😂
    • علی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 0
      نکنه خودتم ....؟😁
    • DE ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      3 3
      بازم مثل همیشه، پوتین برنده میشه🤣🤣🤣
    • امیرعلی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 4
      ببند دهنت رو ای خائن بالفطره وطن فروش معلوم نیست ارباب های بزدل و تروریستت چی بهت جایزه میدن که اومدی اینجا و یه مشت مزخرف بلغور میکنی‌.. تو اصلا چی از تمدن و مظلومیت میدونی که به یه مشت خائن و مزدور متمدن و مظلوم میگی؟!! تو برو همون شیر خشکتو بخور بچه جون تو رو چه به سیاست😒
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    45 57
    سرانجام پوتین پیروز و جبهه شیطان و باطل به رهبری امریکا شکست میخورد. از تاریخ عبرت بگیرید برخی غربگدایان. ان شالله
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      28 9
      یعنی داری میگی پوتین جبهه خدایی و الهی و قداسته ؟!! یک کافر کمونیست که یک کشور دیگه رو با جنگ ویران کرده ؟
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      22 3
      کی به کی از عبرت میگه خخخخ شما کشته مرده های روس از تاریخ درس باید بگیرید بدبختهای امل
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      19 3
      الان تو شرقگدا نیستی که طرفدار پوتین هستی؟
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      20 2
      پوتین الان جبهه حقه که به اوکراین حمله کرد؟
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 2
      بله آمریکا و اروپا مردم کشورم را حتی در دارو تحریم کرده اند و دوست دارم تا شکست بخورند و ضعیف تر شوند تا مردم بزرگ ایران را اذیت نکنند
    • علی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 0
      امریکا دنیا رو قبضه کرده اگه اینجور بود حالا تو جهان سومی نبودی
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    24 8
    چرا باید فکر کنه که حکومت روسیه اونها رو بمباران کردن، مگر اینکه دقیقا کاسه ای زیر نیم کاسه داشته باشن. این یارو ممکنه از قبل با آمریکا بسته باشه که در اوج جنگ که پای روسیه تماما در جنگ هست، خیانت کنه تا کار روسیه به کل تمام بشه. الان روسیه در معرض فروپاشی قرار گرفته. فقط مردم روسیه میتونن تصمیم بگیرن که آیندشون چی بشه
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      27 18
      چرا همه چیزو پشت پرده وامریکا و جن و پری میدونید؟.واقعیت اینه از یکجایی به بعد خون وچشم جوان و زن و بچه و حتی سرباز بیگناه،پای ادمو میگیره.اه مادرای سربازای۲۰ساله روس و غیرنظامیای اکراین هست.نمیشه بشینی توی کاخ ت نوشابه خارجی وبال کوسه بزنی و دستور کشتار بدی🙁
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      3 12
      پدی مزدور بدبخت اگه قرار بود خون بگیره چرا اسرائیل و آمریکا رو نگرفته؟ توی مزدور از خون حرف نزن
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 3
      مودب باش،مزدور شمایی که بخاطر چندتا مرغ یخزده و یه کیسه برنج تایلندی چشم روی درد هموطنت بستی.امریکا واسراییل واکراین و پوتین سگ کی هستن؟اینارو عمدا میگم لج شما مزدورارو دربیارم🙁باید گوشات عادت کنه از ادمخواری وطالبان طوری دربیای.
    • IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      1 1
      پدی گاوچرون من برنج تایلندی و مرغ یخ زده نمی‌خورم نون و پنیر سالمتره
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    66 42
    باور کنید جبهه شیطان با رهبری امریکا و ناتو و اسرائیل شکست خواهد خورد. نمی‌دانم چرا برخی غربگدایان داخلی از تاریخ عبرت نخواهند گرفت
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      22 7
      شات اپ شرقگدا. غربگرایی بهتر از شرقگداییست . غربگرایی یه نوع آرمان است ولی شرقگدایی یه نوع خود تحقیریست
    • هادی TR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 0
      غربگدایی آرمانه؟ خاک تو سر آرمانت بدبخت
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    11 10
    پناه بر خدا جنگ چقدر بد هست یه فیلم هست که سربازهای روسی یه سرباز اوکراینی رو میگیرن بعد بیچاره سربازه اوکراینه دچار بی اختیاری میشه از ترس و سربازای روسی کلی مسخرش میکنند ازش فیلم میگیرن بیچاره گناه داره باید مثلا دلداریش میدادن بهش ابی غذایی میدادن نه این که فیلم بگیرن ابروش رو ببرن
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      5 4
      این که مرد نیست یه کودک هست
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    47 12
    این یعنی روسیه کم آورده
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    51 22
    چین برای داشتن تایوان و تضمین امنیت منطقه خلیج فارس راهی جز قربانی کردن پوتین و جمهوری اسلامی نداشت.
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      25 9
      نکته جالبیه
    • رشید IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      9 4
      آفرین یک تحلیل خوب
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 2
      احسنت. نکته بسیار درستی است. تجاوز روسیه به اوکراین و حمایت آشکار ایران از پوتین و همزمانی آن با مسکوت گذاشتن و مشروط کردن قرارداد چین با ایران توسط چینی ها و واکنش اخیر بانکهای چینی و ... شروع یک دومینوی خطرناک برای ایران است که با آزمایش اتمی ایران کامل خواهد شد
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 0
      عالی بود👌
  • امید IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    17 38
    روسیه پیروز می شود. شک نکنید. اما جنگ همینه و باید قدرت دست وفاداران باشه نه فریبکاران .
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    49 24
    جنگ جهانی رخ میده پوتین کشته میشه و روسیه سقوط میکنه و جانشین پوتین با بمب اتم اروپا میزنه اینها که گفتم ثبت کنید تا وقتش
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 1
      عمو همچی برعکس شد نیروها واگنر هم عقب نشینی کردن و الان همون آینده ای بود که پیش بینی کرده بودی تو هم مث من راننده اسنپ هستی که هی پیش بینی میکنی
  • دادخواه IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    46 16
    عاقبت ریختن خون مردم مظلوم اوکراین عاقبت پشت کردن به خواست مردم روسیه شاید درس عبرتی باشه برای بعضی ها
    • بی نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      6 15
      اکراین مظلوم نیست نسل کشی روس تبارا کار فاشیست ها و نازی های اکراین بود که باعث این جنگ شد
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      6 14
      حتما خون اوکراینیهای از یمنی‌ها و فلسطینی‌ها و سوری‌ها و عراقی‌ها و افاغنه و ..... خیلی قرمزتره!!!!!!
    • سید حسین IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 2
      اوکراینی های شیطان پرست مظلومند یا خداپرستان مقاوم و در عین حال مظلوم یمنی؟!؟!! ببین کجای تاریخ ایستادی...
  • دادخواه IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    58 21
    دوستان سینه چاک پوتین کجا هستند؟ چرا صداتون در نمیاد عزیزان؟
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      26 3
      مممیییووو
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      3 15
      شاهد توطعه غرب برای تجزیه و جنگ داخلی در روسیه هستیم.خواستم بگم چیزی نیست بچه های سپاه قدس سخت تر از اینم تو سوریه جمع کردن.اونجا رو هم اوکی میکنیم.
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    33 5
    چوب خدا صدا نداره وقتی هم بزنه دوا نداره
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    32 13
    یدالله فوق ایدیهم اینو یه نفر از مشرق برای پوتین ترجمه کنه
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 10
      الله هم جنس بازای قوم لوط رو پودر کرد بنابراین به دلقک اوکراینیت هم دل خوش مباش
  • علیرضا IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 9
    این تله ای ای بود که وزارت دفاع روسیه برای این چلاغ سرکش گذاشت و اون توی دام افتاد !
  • فرهاد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    24 46
    ایرانی که کودتای ترکیه رو جمع کرد، کودتای روسیه رو هم جمع میکنه.
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      15 5
      کدوم ایرانی کودتای ترکیه راجمع کرد پرفسور
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 1
      خدا میخواد پوتین ظالم نابود شود پوتین که جنایتهای بسیاری در سوریه کرد و کسی هم نمی تواند جلو دار خدا شود امیدوارم
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 4
      حاج قاسم
    • NL ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 1
      تورو خدا اینو جایی نگید ترک ها از خنده پاره میشن
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 0
      فرض ک حرفت درست اما جمع کردن کودتای ترکیه چ منفعتی برای ایران داشت فقط نتیجه ش پر رویی اردوغان و تحریک باکو
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    22 19
    پریگوژین از ترس رویارویی با دشمن بیرونی به ملتش خیانت کرده حالا بعدا معلوم میشه سرش در آخور آمریکا بوده وگرنه هیچ احمقی در این شرایط جنگی بخاطر اختلاف سلیقه کشورش را در معرض نابودی قرار نمی دهد.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    8 17
    می خواهد سر اعضای وانگر را زیر اب کنند مثل همان بلایی که صدام بر سر اعضای منافقین آورد عملیات مرصاد
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 1
      وانگر!؟؟ نه مجید جان اون واگنر هست
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    16 28
    انگلیس وامریکا دیدند با همه دبدبه وتوانی که داشتن زورشون به روسیه نرسید از دری دیگر وارد شدند
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      35 3
      خخخخخخخخ چه لحظات سختی دارید
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    56 8
    پریگوژین از اول مهره دشمن بوده. چطور روسها نتونستند این فرد رو رصد کنند؟! اصلاً ارتش خصوصی واگنر دیگه چه صیغه ایه؟ حقیقتا روسیه در این جنگ نشون داد ابرقدرت نظامی نیست‌ یعنی اگر سلاح هسته ای نداشت نهایتاً یک نیروی نظامی در حد متوسط هست. اون افتضاحات اوایل جنگ و اون خسارت غظیمی که به نیروهای زرهی اونها وارد شد. وخالا هم خیانت ارتش خصوصی واگنر !!! باید دید به این پریگوژین چه وعده ای داده شده. به نظرم طرف طمع ریاست جمهوری روسیه رو داره. اما بد موقعی رو انتخاب کرده. همین زمان اقدامش کافیه تا مهر خیانت بخوره رو پیشونیش.
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 5
      روسیه فهمیده بود پریگوژین خائنه لذا گذاشت که کشته های زیادی از واگنر در باخموت حاصل بشه
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 4
      آخه باهوشی مث شما رو نداشتن! عامو! فکر میکنی کا گ ب و ضد اطلاعات ارتش روسیه اینقدر نفهم و بوق تشریف داشتن که نمیتونستن بفهمن یارو مهر است؟ نه! با خودت چی فکر کردی؟
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 0
      جهت اطلاع اسم سرویس امنیت روسیه FSB ، کا گ ب مال شوروی بود.
  • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    42 2
    و خداوندا در کمین بدکاران و ستمکاران است. و از نقطه ای که هرگز فکرش را هم نمی کنند. آنها را مجازات خواهد کرد. باشد تا قدرت نمایی خداوند را ببندید.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    39 8
    مثل اینکه ضد حمله اصلی داره شروع میشه
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      3 0
      تموم پایگاههای روسیه روبمب گذاری کرده بودن
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 0
      دقیقا همینه
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    11 2
    بیچاره پوتین زرد کرده چاه نکن بهر کسی
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 8
    شدن مثل منافقین مرصاد بدبختها
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 8
    ایرانیها بازی برد برد کردند و بدبخت مغزهای آفت زده مثل تو
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    14 17
    خاک توسرتون با کامنتهاتون ....روسیه ی پوتین به یک علت نباید در این جنگ شکست بخورد و ان این است که اگر روسیه شکست بخورد امریکا و انگلیس دم کلفت تر میشند و پدر دنیا را در میارند از ایران گرفته تا چین راپن و کره شمالی و کشورهای امریکایی و حتی نوچه های عرب منطقه.
    • US ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      5 0
      خاک تو سر خودت . بعد میشه بگی که ، اگه روسیه موفق بشه ، قراره دم کی کلفتر شه. لابد دم پوتین.
  • سید صحبت الله IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    3 6
    چه نیکوست هر دو گروه به اوکراین و در مرحله ثانی به اسرائیل حمله ور شوند و این جرثومه های فساد را به درک واصل کنند.. لیکن کو گوش شنوا
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    3 0
    کرا کشتی تا کشته شدی زار؟ تا باز که او را بکشد آنکه تو را کشت؟
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    مرگ
  • عال IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    8 2
    پوتین سوخو 35 ها رو بده سپس خواستی سرنگون شو
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      15 2
      عزیزم سوخو35 دیگه پرید سلاح دادید رو دست خوردید از همون اولش هم مشخص بود روسیه بهتون سوخو نمیده کو گوش شنوا......هههههههه
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    8 0
    بدبخت ها روسیه رو ول کنید بابا آمریکای ابر قدرت به این می گند همه رو به جان هم انداخته بعضی مفسران هم فعلا تو خیال زندگی می کنند
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    8 1
    توان حمله به اوکراین آه مردم اوکراین پوتین دیکتاتور رو‌گرفت
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    3 11
    جماعت احمق زیادی خر کیف نشید تا چند روز دیگه همه چی عادی میشه.
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 0
      احمق یعنی چی؟به خاطر یه دیکتاتور به هموطن های خودت فحش میدی؟
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 3
      نادون مثل این جنگه ها ارازل واوباش نیستن که چند روز بیان خیابون بعد گروه واگنر نیز از مردم روسیه خواسته به خیابون بیان........
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    5 1
    به به.. چه شود... پهبادها رو بگو...
  • احمدی احمدک IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    3 3
    خیلی خوب است ما هم باید از این فرصت استفاده کرده و شیعیان دربند مسکو را آزاد کنیم
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    4 3
    مگه میشه شما شرکت خصوصی نظامی روسی باشی و بتونی تو افریقا کار کنی ، اره میشه به شرط اینکه آمرکیا تاییدت کنه.چطور پوتین این نکته ساده رو نفهمیده که این واگنر و روئساش مهره دو جانبه بودند.سر باخموت هم که معلوم شد چیکارست.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    4 4
    انتقال زمین جنگ از اوکراین به داخل روسیه با کمک واگنر توسط سیستم اطلاعاتی آمریکا و غرب...
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 1
      شاید ضد حمله گسترده که زلنسکی می‌گفت همین باشه!!
  • امید IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    10 1
    این مشکلی که برای پوتین پیش آمده اجتناب ناپذیر بود و بنده در همان روزهای اول حمله به اوکراین در همین سایت شما پیش بینی همچین روزی را کرده بودم و در نهایت مطمئن باشید که بالاخره دار و دسته مافیایی پوتین سرنگون و روسیه بدست مردم و نیروهای مخالف خواهد افتاد
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    11 4
    بزرگترین قدرت هر کشوری مردم هستن .بمب و موشک نیستن
  • عمیر IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    12 6
    شعار هر ایرانی درود بر هر اوکراینی ، زنده باد اوکراین و ننگ به دو کفتار پیر روسیه و واگنر چقدر خشحال شدیم از این خبر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • محمد IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    11 1
    پوتین با دمپایی فرار کن سایه مرگ دنبالته.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    6 1
    اونوقت هی بگید آمریکا افول می‌کنه ببینید چقدر با سیاست تخریب از داخل نفوذ و شکست سد به داد اوکراین رسید
  • RO ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    4 8
    خیلی مسخره است از اونور اون دلقک زلنسکی از این طرف این هات داگ فروش رئیس گروه واگنر این نخاله ها جمع میشن
  • محمد IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    13 4
    پوتین گاوت زایید، فروپاشی دوم در راهه. پوتینی فرار کن. زلنسکی قهرمان دنبالته.
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      4 1
      زلنسکی قهرمان همونی نیست که تو کشورش اجازه نداشت در حضور بایدن بشینه و فقط باید خبردار می ایستاد..؟
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    12 4
    اینم از روسیه تون ... موقع جنگ همیشه بزرگ ترین ضربه رو از خائنان داخلی میخورید
  • CA ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    12 5
    حداقل پدافند واگنر از پدافند ارتش روسیه بهتر عمل کرده
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    4 3
    قدرت و لابی آمریکا و ناتو را دست کم نگیرید ... روسیه زمین خورده و صدها سال عقب موند
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    13 5
    ایران هرگز نباید هیچ مدلی وارد این درگیری و جنگ بشه ... روسیه کارش تمومه .... هیچ پیروزی برای روسیه در کار نیست ... ناتو اونقدر قدرتمند هست که کار روسیه رو ساخت ..... یاداوری میکنم ترکیه عضو ناتو هست ... ایران باید با مذاکره و افزایش ارتباط با کشورهای منطقه از بروز اتفاقات وحشتناک جلوگیری کنه
  • US ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    9 10
    غرب واگنر را تروریست می خواند اما امروز با ان به روسیه خنجر می زند روسیه واگنر را تصفیه می کند سرنوشت رییس واگنر ها سرنوشت مسعود رجوی است
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    6 2
    نباید از اولش این گروه رو اینقد مسلح میکردن که الان باعث شکست خودشون بشه مطمئنا ازاد کردن این شهرها و بیرون کردن این گروه خطرناک ماه ها زمان میبره و این چند ماه برای نابودیه ثروت و اقتصاد روسیه کافیه
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    13 4
    بهتر است حیوانات دست اموز پوتین بترسند چرا که فکر میکنند درندگان نظامی به انها رحم میکنند.
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    9 5
    حتی روسیه هم نتونست با یک درصد از قدرت ناتو و امریکا بجنگجه و داره نابود میشه ... ایران باید خیلی مراقب باشه و دیپلماسی و روابط خارجی خیلی مهمه الان
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 0
      یک درصد تمام تجهیزات تانک مرکاوا اسرائیل فرستادن
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    10 1
    امیدوارم جوان هامونو نفرستن و اینبار هم اونجا هزینه بدیم .... باید از این جنگ دوری کنیم تا بعد از پایان جنگ که با روسیه رفیق میشن این وسط ما تاوان ندیم
  • BR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    7 5
    ای خدا قدرتی بالاتر از قدرت تو وجود ندارد اراده تو ورای هر اراده ای هست. انسان با دیدن این اتفاقات فقط باید همیشه توکلش به خدا باشه و انسانیت را هیچ وقت فراموش نکنه چون اگر مغرور شدی و خون ریختی خدا نسخه تو جوری میپیچه را فکرشم نمی کنی. بدترین اتفاق برا روسیه چیزی که بعید بدونم آمریکایی ها هم فکرشو میکردن
  • US ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    3 24
    با ورود نیروهای قدیراف به میدان جنگ بزودی خایین مجازات می شوند زنده باد سپهبد قدیراف
    • FR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 1
      حالا اگه سپهبد قدیراف ناغافل سر خرو کج کرد سمت مسکو چی؟
    • FR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 0
      حالا اگه سپهبد قدیراف ناغافل سر خرو کج کرد سمت مسکو چی؟
  • US ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    4 17
    با ورود نیروهای قدیراف به میدان جنگ بزودی خایین مجازات می شوند زنده باد سپهبد قدیراف
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    13 5
    عاقبت توسل به ارتش خصوصی پولکی!
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    16 2
    مدافعان کرملینیون به خط شوند
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    10 2
    مزدور همیشه بنده پول بوده سرباز بی آرمان میشه همین واگنر کرایه ای.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 3
    اگه همه چی قاراشمیش بشه غرب هم جلو میاد و کار به جنگ هسته ای میکشه.خیلی جالب میشه.دیدنی میشه
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 1
      من هم موافق جنگ هسته ای هستم چون جمعیت جهان اگه چند میلیارد کم بشه مشکل گرمایش کره زمین و تغییرات اقلیمی حل میشه .لذا جنگ هسته ای بین کشورها برای کره زمین سودمند هستش
    • حامد پلاس IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 0
      اولا همه چیز قاراشمیش شده، ثانیا: غرب مثل امثال تو و پوتین نادان نیست که جلو بیاد همون زلنسکی و واگنر کافیه،ثالثاً: بمب اتم رو مگه بزنه تو کرملین خودش که اینجوری لااقل زمین سوخته تحویل فاتحین مسکو داده باشه،رابعا: سبزیات رو پاک کن افندی ،هیجان زیاد برای روده بزرگت خوب نیست آبروت رو میبره....
  • آرش IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 0
    حالا تکلیف سوخو ۳۵ های ما چی میشه؟!!!!
  • FR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 0
    کودتای واگنر سرکوب خواهد شد ولی معلوم نیست پس از آن چیزی به نام اقتدار برای روسیه باقی خواهد ماند یا خیر. ضمنا اقدام دولت در نچیدن همه تخم مرغها در سبد روسیه و مذاکره با غرب در حین گسترش روابط با شرق بسیار درست و عقلانی است
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 2
    ارباب مشرقی ها تو دردسر افتاده ... به زودی در ایران هم خواهیم دید
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    معلوم نیست داستان چیه و نباید عجولانه تحلیل کرد و جو گرفت احتمالا بقول امریکایی ها کینه شخصی از شویگو است
  • علی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 2
    باید سپاه قدس به کمک پوتین بره
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    3 4
    اونای فحش میدن روس گدا شما ها همونایید که از آمریکا طرفداری می کردید که نون پنیر خاویار ظریف اکسیس بیار برجام میشه دلار هزار تومان ظریف تون امیر کبیر بود آمریکا سال ها با این ملت دشمنی کرده از دارو بگیر تا هر چی تحریم کرده از تروریست مثل ریگی سر سربازان این مملکت می برید تا هواپیما مسافری دولت منتخب محمد خاتمی تون کمک کرد به آمریکا در حمله به مردم مظلوم افغانستان بعد شد محور شرارت دست های دولت شما و شما در خون مردم افغاستان وشریک شما همون هایی که می گفتید بریم کمک پسر احمد شاه مسعود الان کجاست میگفتید بریم کمک صدام حالا نگران مردم مظلوم اکراین شدید اگر آمریکا به اوکراین حمله کرده بود باز میگفتید چرا آمریکا به لیبی زمان اوبامای مودب حمله کرد خبری ازتون الان مردم لیبی تو قفس به قیمت ۲۰۰ دلار فروخته میشن شما نبودید در سال ۸۸ در نماز جمعه شعار مرگ چین و روسیه سر دادید و باعث تحریم شدید به پوتین عرق خور ویسکی خور امثال شماها خیلی نماز شب خونید همون آمریکا تون همون فایزر به تون نداد باز روسیه اولین واکسن را به ایران داد در کل به قول خمینی کبیر اگر از دست رضا و محمد رضا راحت بشیم از دست فکر و افکار اونا ها نه
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    5 2
    پریگوژین یهودی است و از آغاز نباید بهش اطمینان می کردند.
  • Omid IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 1
    به امید سقوط
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    5 3
    کوریدور «هند-ایران-ارمنستان-لندن» و کوریدور «چین‌-ایران-سوریه-لندن» باعث می شود تا ترکیه و باکو تبدیل به یک راه فرعی و متروکه شود.
  • Omid IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    مدودف حرف اخر زد
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    6 0
    خودم کردم که لعنت بر خودم باد
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 0
    این یک توطئه ای است که توسط دولت پوتین ساخته شده بر علیه توافق احتمالی بین ایران و آمریکا ،به نظرم پوتین با این توطئه یک هدف داره غیر ممکن است که یک ارتش۲۵۰ هزاری بیاد نزدیک مسکو و کسی بله‌شون کاری نداشته باشه .
  • سهیل IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 0
    شویگو عامل خیانت است تماس های مکرر او با مقامات اسرائیلی از زمان وزیر دفاع شدنش
  • حسین IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    یه گروهک نظامی چیز خاصی نیس، ولی احتمالا روسیه مجبوره بیخیال اوکراین بشه، فقط حقیقتا ربط این موضوع به ما چیه که ملت شدن طرفدار پوتین و واگنر و افتادن به جون هم؟
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 3
    درود بر واگنر زنده باد واگنر
  • DE ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    دنیای بعد تو دیگه بدرد نمیخوره
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 4
    چقدر روسگدا اینجا ریخته!😂 مرگ بر پوتین✊
    • ایرانی GB ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      1 2
      چقدر اوکراین پرست بدبخت کاسه لیس زلنسکی اینجا ریخته ! ای خاک بر سر هر چی اوکراین پرست بدبخت که واسه زلنسکی جانش له له میزنه تا بلکه زلنسکی جانش یک تیکه استخوون گندیده خر طرفش پرت کنه تا بلیسه
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 2
    دم زلنسکی گرم . ضد حمله ای که این بزرگمرد وعده داده بود بالاخره عملیاتی شد . انشالله تجزیه روسیه
  • احمد SA ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    دست خدا با حق
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 3
    دمپایی مواظب باش واگنر نزدیک مسکو رسیده
  • حمیدرضا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 1
    به احمقی با نام کاربری پدی از پیج همسایه باید گفت:شب دراز است وقلندر بیدار!ستون کشی یگان واگنر درست شبیه ستون کشی مجاهدین خلق در کرند غربه بزودی درجنوب کراسنودار قتل عام میشوند!!
  • یزدان SG ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 3
    مشرق فقط از واگنر بگو میگم دیدی چجوری مردم از اومدن واگنر خوشحالی میکردن ماهم یک روز اونجوری خوشحالی میکنیم و تمام مصیبتهامونو فراموش
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    6 0
    انشالله سرنگونی تمامی دیکتاتورها
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    ای جان.
  • گدای استقلال IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 2
    ریشه کمونیسم تو دنیا بخشکه به نفع همه س امیداوارم بازم تجزیه بشن تا درس عبرتی برای چین و غیره و ذالک بشه
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 3
    همدن سازمان منافقین ایران مزدور بیگانه اند حالا با شکلو شمایل در روسیه بروز کردهاند
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 1
    هر گونه پیروزی احتمالی اوکراین بر روسیه باعث بی اعتباری جمهوری اسلامی خواهد شد. بدتر از این جمهوری اسلامی باید امتیاز و تاوان سختی به غرب برای احیای برجام بدهد به خاطر حمایت از روسیه و ارسال پهپادهای سپاه
  • حسین IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 2
    ایران باید در ازای امتیازاتی در قفقاز و خصوصا در ازای نخجوان به پوتین کمک کند .
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 1
    نمیشه به این راحتی گفت واگنر خیانت کرده چون واکنر بود که باخموت رو بای روسیه گرفت. وزیر دفاع روسیه ظاهرا بد کرده با اینها. پوتین شتاب زده رفتار کرد ظاهرا الان مگه میشه شما جلوی ۲۵ هزار نفر مسلح رو بگیری؟ جنگ داخلی میشه. البته ما که از پشت پرده خبر تداریم ولی پریگوژین مدتها بود شکایت داشت از اینکه وزارت دفاع بهش امکانات نمیده. اگر کودتا محقق بشه جهان دچار تحولات زیادی خواهد شد. و چقدر همه چی به نفع امریکا میشه البته در ظاهر. جهان باید برای ظهور تحولات جدیدی رو تجربه کنه. ظاهر یه چیز ممکنه اینطور باشه به نفع آمریکاست ولی یهو میبینی مقدمه سرنگونی تمام قدزتهاست
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    اگر فلر یا اتش پرتاب نمیکرد صد در صد لان همه مرده بودند
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 1
    شرکت واگنر وسط تل اویو اپارتمان صد طبقه ساخته
  • ناشناس IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 2
    راه مسکو از ورونژ می گذرد.واگنر اول تمام شهر های مرز اوکراین رو گرفت چون تمام سلاح های روسیه به اونجا فرستاده شده و قنیمت گرفته شدن حالابا کلی امکانات دارن میان.سوخوهاهم به فنا رفتن
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    این یک حرکت کاملا ساختگی ولی بی نتیجه بود
  • انقلابی منطقی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    10 1
    روسیه شلوغ شده دلار تو ایران شد 51! بزن به افتخار دولت انقلااااابی!
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    5 1
    الان دیدن قیافه این مونگولهای آلبانی تبار که از توالتهای کمپ اشرف کامنت می گذاشتن تماشایی چه جو گرفته بودشون هر ثانیه از سقوط پوتین حرف می زدن حالا بفرمایید زارررررررررررررررررررت.
  • US ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    این واگنر از اول جنگ بی اعصاب بودن و همیشه از ارتش روسیه بد میگفتن
  • Nima IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 4
    به امید سقوط پوتین جنایتکار
  • DE ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    7 2
    تموم شد . به امریکا و نوچه هاش تسلیت عرض میکنم .
    • ممد IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      1 1
      واگنر روی ذخیره اتمی پوتین نشسته. کلا واگنر ببره یا ببازه مهم نوک کوه یخی هست که بیرون زده . پیامدهای اون را دنبال کن لطفا
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    آمریکا یا روسیه مهم نیست.مهم منافع کشور و مردم هست آیا روسیه دوست خوبی برای ما بود؟
  • احمد IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 3
    واگنر الان شدن شبیح همان منافقین خلق اواخر دهه پنجاه و دهه شصت ایران یا شبیح نیروهای علی عبدا ا... صالح یمن که از پشت خنجر زدند و به ایتلاف سعودی پیوستند و چند شهر مهم را در کنار دریای سرخ به آنها تحویل دادند
  • سید روح اله IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    4 0
    خیانت گروه واگنر کاملا قابل پیش بینی بود چون دقیقا بعد از اینککه شهر باخموت را ترک کردند قوای اوکراینی پیشرفت کردند و حالا که ضد حمله قوای اوکراینی شکست خورده باید این شکست کاملا با رسانه جبران میشد. البته کسی که برای پول میجنگد برای پول نیز دست از جنگ میکشد و حتی با پول به سرزمین مادری خود خیانت میکند. چون فقط پول را میشناسد.
  • محمود IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    فرمانده های بزرگ تصمیم های بزرگ می‌گیرند روسیه از فرو پاشی نجات یافت
  • هادی TR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 0
    این چه مضحکه ای بود دیگه؟ طرف شورش میکنه،بدون مقاومت پیشروی میکنه،مصالحه میکنه و روز از نو روزی از نو!!! هر جای دیگه دنیا بود الان پریگوژین شده بود لاشه گوشت. روسیه چه خبره؟
  • هادی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    میخوای تحلیل کنی حداقل یه روز وایسا ببین چه خبر میشه بنده خدا. پوتین سوار هواپیما به سمت ناکجا آباد.
  • سلام IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    5 0
    احمق ها باز هم اشتباه کردند واگنر تسلیم شد 🇷🇺🇮🇷😂
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    3 1
    در جواب اون گلابی که میگه شما زیاد صدا و سیما مبینت بگم که اتفاقا واسه همینه که همیشه برگ برنده دست ماست، تو به همون اینترنشنالت توجه کن.
  • Ali IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 1
    بعد من میگم بمب اتم بسازید میگید نه نیازنداریم خوبیش اینه آمریکا و اروپا اجازه نمیدن از شورش واگنر سواستفاده کنن در صورتی که میتونستن اینکارو بکنن اونوقت روسیه لهستان و اوکراین رو بمباران کنه
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 1
    احتمالا حقه خود پوتینه... شاید دنبال اینه که کیا خیانت میکنه.. وگرنه با یه گروه شبه نظامی که نمیشه یه کشور قوی رو نابود کرد
  • BE ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 1
    چی شد پس گوگولی مگولیهای شجاع ؟
  • BE ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    2 4
    تسلیت به غربگداهای دوزاری
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    1 0
    من موندم چرا ما ایرانی ها باید به خاطر پوتین و واگنر از خجالت همدیگه دربیاییم
  • DE ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    3 0
    نزدیک بوداااا
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    1 4
    به نظرم وقتشه که ایران به آمریکا حمله بکنه
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      0 0
      جرات ندارید اگه داشتید تا حالا انجام داده بودید
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    پوتین نشسته تو کاخ خاویار میزنه مردم روسیه هم اینو می‌فهمن احمق که نیستن
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 2
    پوتین نفر اول قدرت دوم نظامی جهان
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    3 0
    ببینید جنک اکراین ونابودی روسیه ارزوی موسادیها هست وبدانید این دامی هست که روسها خوب بلد هستند ازان استفاده کنند واوزاع امروز روسیه بیشتر نیرنگ هست برای نابودی نفوزیهای موساد جهانیدرروسیه ۹
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 1
    به قول خاله قزی پوتین تو مسکو رو نگه دار اشغال کی‌یف پیشکش خخخخ
  • مدیر و تاجر IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 1
    به امید خدا روسیه و پوتین موفق میشن ... مرگ بر آمریکا و هم پیمانانش
  • IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 2
    زلنسکی کجایی که واگنرم فهمید خیلی وقتا گوه خوردم بهتر از شاخوشونه کشیدنه ولی تو هنوز نفهمیدی و.مردمتو قتل عام کردی
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    1 1
    خب خوبه بالاخره خود خرشون اعلان جنگ دادن با روسیه
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    واگنر عددی نیس، اشتباهی بزن لندن.
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    کاش روسیه کامنت ها را بخواند
  • پرشیا IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    2 0
    متحدان روسیه همه جا محاکمه جواسیس انگلیس را آغاز کنند. زمینه سازی برای مراسم باشکوه کفن و دفن تابوت کلونیالیسم: فرقه ساز بزرگ و تفرقه انداز کبیر که همه جهان را به خاک و خون کشید و خورد و برد و رفت. صهیونیسم و گلوبالیسم و دواعش و و زامبی بجای گذارد برای جهان.
  • پرشیا IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    حیف هنوز در استراتژی و تاکتیک‌ سیاسی خبره نشدین نظم جدید. هر حمله زامبیهای داعشی صهیونیسم (لندن) را در دادگاه نظم جدید با محاکمه جنایات تاریخی لندن و ابطال انحصارات عناصر نفوذیش (صهیونیسم و گلوبالیسم) دفع کنید.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 2
    شورش نمام شد، به 1 روز هم نکشید! غربگدایان عزیز دفعه بعد با تامل بیشتری شروع به در فشانی کنن تا اینجوری ضایع نشن! فعلا روسیه خودشو از حالت کیش توی شطرنج در آورد
  • امیر IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    روسیه ده شهر اوکراین فرصت بده تا دوماه خالی کنن جهت زدن اتم تو ده شهر بزرگ و اماده زدن سر مار باشه زدن امریکا با اتم در صورت دخالت مثل اوراشیما که انریکا زد جنگ تمام میشه۲۵ هزار نیرو را که کودتا کردن ایران پهباد کلوله توم ...بع روسیه بفروشد چون امریکا میخواد ۹نگ فرسایشی شود
  • کینگ حسین IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام
  • کینگ حسین IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    حالا هرکی از راه رسیده برای ما شده کارشناس،بچه برو مشقت رو بنویس،تاریخ رو خونده باشی می فهمی روسیه خیانت کارترین کشور به ایران بوده،اگه روسیه با اون قدرتش نتونه شورش رو توی کشورش کنترل کنه اونوقت کی میخواد بیاد کنترلش کنه؟؟؟
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    خیلی بانمکن، عجب اعتماد به نفسی :)
  • :) IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    من با پدی موافقم که اروپا هرچی تسلیحات داره بفرسته اوکراین، چون تجربه نشون داده سرعت بالایی در انهدام تجهیزات ارسالی دارن (شاید هم فروش :)
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    این صفحه باشه برا تحلیل غربگداها، چرا نمیفهمن نمیفهمن؟
  • پرشیا IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    میتونه از نظر روانشناختی تاثیر داشته باشه روی نیروهای مردمی ارتش اوکراین که علیه زلنسکی کودتا کنن.
  • پرشیا IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    موسکو نیاز به کمک نداره، میگن جبهه آفریقا از دست نرود
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    بامزه از دور دستها راه افتادن برن کودتا و پیشاپیش اعلام کردن. جوکه
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    نمایش دیگر روسها برای برون رفت از بحرانی که در آن گیر افتاده اند یکی نبود به پوتین بگوید آبت نبود نونت نبود این حمله کردنت به اوکراین برای چی بود خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس