کد خبر 1502112
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
6 ستاره ای که با دلارهای سعودی وسوسه نشدند+عکس

عربستان در بازار نقل و انتقالات فوتبال نتوانست ۶ بازیکن و مربی سرشناس را جذب کند.

به گزارش مشرق، عربستان این روزها در فوتبال جهان توجه‌ها را به خود جلب کرده است. ریخت و پاش های زیاد این کشور بازار نقل و انتقالات فوتبال را بهم ریخته است.

هر چند عربستان با هزینه‌های هنگفت در جذب ستارگان سرشناسی مثل کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و انگولو کانته موفق ظاهر شده ولی در این مسیر شکست های بزرگی خورده است.

بزرگترین شکست عربستان در این مسیر ناکامی در جذب لیونل مسی دارنده ۷ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا و قهرمان جام جهانی بود.

۶ ستاره‌ای که با دلارهای سعودی وسوسه نشدند +عکس

سایت «سعودی اسپورت» از ۶ شکست بزرگ عربستان در نقل و انتقالات فوتبال پرده برداشت. لیونل مسی، لوکا مودریچ ستاره رئال، الویه ژیرو ستاره فرانسوی، سون هیونگ مین ستاره تیم ملی کره و تاتنهام، روملو لوکاکو ستاره اینتر و ژوزه مورینیو سرمربی رم ۶ شکست بزرگ عربستان در نقل و انتقالات بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 0
    بالاخره باید پول در بیارم تا زنده بمونم . پریروز از بیکاری میخاستم برم سودان و اتیوپی باقالی و لبو فروشی و جیگرکی بزنم که پشیمون شدم و امروز تصمیم گرفتم برم بنگلادش جیگرکی بزنم آفریقایی ها آدمای درستی نیستن ولی بنگلادش بهترین آدمای دنیا رو داره مشرق تو هم بیا دستتو بند کنم من باقالی و لبو تو بنگلادش میفروشم تو هم اونجا جیگرکی بزن البته اگه بی پولی ولی اگه پول داری که هیچی
    • یدالله IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 0
      مشرق حالا خودمونیما ولی من حدس میزنم که از اسم بنگلادش معلومه که اونجا بنگ هم زیاده ینی بیشتر بخاطر این میخام برم اونجا دستفروشی و جیگرکی و اینا بزنم چون بنگ هم چیز خیلی مهمی در زندگی هست مثل غذا و پول دراوردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس