کد خبر 1502541
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
روایت مسی از دردسرهای حضور در پاریس

ستاره آرژانتینی تیم اینترمیامی می‌گوید در زمان حضور در تیم پاری‌سن‌ژرمن، شرایط دشواری را سپری کرده بود.

به گزارش مشرق، «لیونل مسی» می‌گوید پس از انتقال به پاری‌سن‌ژرمن در تابستان سال ۲۰۲۱، او و خانواده‌اش برای سازگاری خود با شرایط زندگی در فرانسه به مشکل برخوردند.

ستاره آرژانتینی پس از ۲ سال حضور در پاریس، قرارداد خود را با تیم این شهر تمدید نکرد و پس از منتفی‌شدن بازگشت او به بارسلونا، راهی لیگ آمریکا و تیم اینتر میامی شده است.

در حالی که مسی رکورد ۳۲ گل و ۳۵ پاس گل را در ۲ فصل اخیر با پاری‌سن‌ژرمن ثبت کرده اما اختلاف میان هواداران این تیم درباره مسی پس از آن‌جا شکل گرفت که او نتوانست پاریسی‌ها را در لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت برساند.

مسی درباره دودستگی هواداران پاریس در اعتراض و تشویق او می‌گوید، این اتفاق جدیدی نیست و امباپه و نیمار، هم‌تیمی‌های او هم چنین وضعیتی را در پاریس داشته‌اند.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین درباره اوضاع در پاریس به شبکه بین اسپورت گفت: «ماندن من در پاریس با سازگاری بسیار دشواری آغاز شد و این بیشتر از چیزی بود که انتظار داشتم چراکه حتی من رختکن تیم با افرادی آشنایی داشتم. سازگاری با تغییر، عدم حضور در اردوی پیش‌ فصل، شیوه بازی جدید، هم تیمی‌های جدید، شهر و ... برای من و خانواده‌ام آسان نبود».

روایت مسی از دردسرهای حضور در پاریس

مسی از استقبال پرشور هواداران پاری‌سن‌ژرمن از او تمجید کرد اما گفت: «خوش‌آمدگویی خیلی عالی بود اما پس از آن بخشی از هواداران پاریس شیوه متفاوت برخورد با من را آغاز کردند. اختلاف‌هایی میان هواداران تیم وجود داشت اما من فقط تنها نبودم. قبلاً درباره مسی و امباپه هم پیش آمده بود و من متوجه شدم این شیوه‌ آن‌هاست».

او در ادامه گفت: «من تمام آن افرادی که به من احترام می‌گذاشتند را به یاد می‌آوردم، همان‌طور که من همیشه به همه احترام می‌گذاشتم و این تمام چیزی بود که اتفاق افتاد».

مسی که همراه با پاری‌سن‌ژرمن ۲ بار قهرمان لیگ یک فرانسه و یک بار قهرمان سوپرجام این کشور شد، پس از سفر بدون اطلاع به عربستان با انتقادهایی همراه شد و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز او را از حضور در این تیم تعلیق کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس