کد خبر 1501687
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
انتقاد از رفتار زشت بازیکن تیم ملی فوتبال/ توصیه به جواد نکونام

کارشناس فوتبال با بیان اینکه کنعانی زادگان بدترین رفتار را از خود نشان داد و باعث رنجش خاطر ایرانی‌ها شد، گفت: کاری که او کرد در فوتبال محلات هم دیگر کسی انجام نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی زاده در خصوص قهرمانی تیم ملی در مسابقات کافا گفت: تیم ملی کشورمان توانست با سه پیروزی به مقام قهرمانی دست یابد. اگرچه در این تورنمنت تیم‌های صاحب نامی حضور نداشتند اما این بازی‌ها تقریباً محک خوبی برای کادر فنی تیم ملی بود تا هم نفراتی را که در اختیار داشتند بیشتر بشناسند و هم بتوانند با یک اردو و بازی‌های تدارکاتی بازیکنان را بیشتر کنار یکدیگر قرار دهند.

وی ادامه داد: حریفان ما از لحاظ فنی تأثیر بسزایی نداشتند البته ازبکستان در دیدار فینال عملکرد فوق العاده ای داشت و چندین بار هم تیم ملی ما را آزار داد اما در مجموعه فوتبال ما یک سر و گردن از این تیم‌ها بود که با آنان بازی کردیم ولی می‌توان از این بازی‌ها استفاده خوبی کرد و کادر فنی باید تا حدودی به اهدافی که در سر داشته دست پیدا کند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: این بازی‌ها تمام شد و زمان زیادی تا شروع جام ملت‌های آسیا باقی نمانده است فوتبال ما نیاز دارد با تیم‌های بزرگ و مطرح دنیا مسابقه بدهد هر چه بازی‌ها سخت‌تر و با تیم‌های مطرح تر باشد کیفیت عملکرد فنی تیم ملی ما هم بالا خواهد رفت. کادر فنی نقاط ضعف تیم ملی را بیشتر می‌شناسد و می‌تواند تا فرصت باقی مانده برای شروع جام ملت‌های آسیا این ضعف‌ها را برطرف کرده و با یک تیم پرقدرت راهی تورنمنتی شود که قدمت بالایی در آسیا دارد و ما سال هاست نتوانسته ایم در این جام به قهرمانی دست یابیم.

فنونی زاده با انتقاد شدید از رفتار غیرحرفه ای و بچه گانه کنعانی زادگان در دقایق پایانی بازی با ازبکستان گفت: جای تأسف است که چنین بازیکنی با این اخلاق و رفتار در تیم ملی حضور دارد. رفتاری که از او سر زد شما دیگر در فوتبال محلات هم شاهد نخواهید بود مثل یک بچه روی زمین نشسته و نمی‌خواهد از زمین بیرون برود جنجالی هم که بعد از این اتفاق رخ داد مسبب اصلی آن کنعانی زادگان بود که با این رفتار بچگانه و غیرحرفه ای و حتی آماتور باعث شد دقایقی این بازی به جنجال کشیده شود و فوتبال ملی ما به خاطر این رفتار زشت زیر سوال برود امیدوارم کادر فنی و به خصوص امیر قلعه نویی در این مورد با تمام قدرت مقابله کند و اجازه ندهد این رفتارها در فوتبال ملی ما ادامه یابد. اگر قرار باشد با این وضعیت در جام ملت‌های آسیا مقابل حریفان به میدان برویم به طور حتم باعث خواهد شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا رفتار دیگری با فوتبال کشور ما داشته باشد.

کارشناس فوتبال در خصوص انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: هواداران استقلال روزهای سختی را سپری کردند، هر روز یک خبر جدید می‌شنیدند. جواد نکونام که از تجربه بالایی برخوردار است خودش در استقلال بازی کرده و از خانواده استقلال است سرمربی جدید آبی پوشان شد. هواداران از او به شدت حمایت کردند او کار سختی در پیش دارد و باید با یک برنامه ریزی دقیق تمرینات را آغاز کند تا بتواند شروعی پرقدرت در لیگ برتر داشته باشد.

وی با بیان اینکه هر روز در خصوص جذب بازیکنان جدید و کادر فنی جدید استقلال خبرهایی منتشر می‌شود، گفت: باید اجازه دهیم تا مراسم معارفه او به پایان برسد و نکونام اعضای کادر فنی اش را مشخص کند. بهترین کار این است که او از افراد باتجربه استفاده کرده و یک مربی تمرین دهنده خارجی خوب هم به خدمت بگیرد تا بتواند روزهای پرفروغی در استقلال داشته باشد. نکونام و مسئولان استقلال باید از تجربه تلخ فصل گذشته استفاده کرده و یک شروع پرقدرت توأم با آرامش و ارتباطی صمیمانه داشته باشند تا استقلال بتواند در این فصل ناکامی‌های گذشته را جبران کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    8 5
    کنعانی زادگان و قایدی نباید در تیم ملی باشن تیم ملی شخصیت هر کشوری نشان میده
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      1 0
      احسنتم درست گفتی
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      2 0
      فقط حاجی صفی باید بره
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    6 0
    خاک بر سرش ، حالا اگه میتونستن از مرحله گروهی جام جهانی صعود میکردن
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    6 1
    اقای فنونی زاده یبار بجای ادامه بازی همین اقا و استاد حاج صفی توپ ول کردند رفتن سر داور و از ژاپن گل خوردیم
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    12 1
    میلیونها بار زشت تر از رفتار کنعانی زادگان اهانت بیشرمانه تماشاگران عراقی به سرود ملی کشور ما بود
  • علی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    1 7
    نظر این استفراغی کثیف و ولش .بیچاره چه مصاحبه های علیه سوروران پرسپولیسی اش نکرد.هی گند زد .هی گند زد.مثل استفراق کثیف هی گند زد.
    • محمدی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      2 2
      پرت چسی ها باید لال شوند با این بازیکن در پیتی
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    5 6
    تو استقلالی بهتره دهنت ببنوی.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    2 2
    کی گفته ایشون کارشناس فوتباله،کسی حرف از اخلاق میزنه که به دلیل توهین به همسر سپهر حیدری بازداشت شد اگه رضایت نمی‌داد رفت بود زندان.
  • ارمان IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    اخلاق‌فقط‌سردار‌ازمون‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس