کد خبر 1500630
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
حوادث

مرد شیطان‌صفت که برای سرقت پای در خانه زنان تنها می‌گذاشت و زنان خانه‌دار را هدف نیت شوم خود قرار می‌داد در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش مشرق، آخرین روزهای فروردین سال ۱۳۹۳ بود که ساعت ۸ صبح مرد جوان در تبریز برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و همسر جوانش در خانه تنها ماند. همه چیز عادی به نظر می‌رسید و زن جوان همراه فرزندش در اتاق خواب در چرت صبحگاهی بود که ناگهان سایه مردی روی او سنگینی کرد. زن جوان تا چشمانش را باز کرد با مرد نقابدار روبه‌رو شد که شلوار مشکی پارچه‌ای، کفش زرد و کاپشن نیم تنه سیاه رنگ پوشیده بود و تنها از میان نقابی که به صورت زده بود چشمانش پیدا بود و برق انگشتر نقره‌ای در دست راست مرد نمایان بود که اسلحه و چاقو به دست داشت.

وحشت به جان زن جوان افتاده بود که مرد شیطان‌صفت با تهدید چاقو و اسلحه‌ای که در دست داشت از او خواست تا از اتاق خواب بیرون بیاید. زن جوان شوکه شده بود و با ترس از اتاق بیرون رفت تا فرزندش این صحنه وحشت‌آور را مشاهده نکند و در ادامه مرد شیطان‌صفت با لهجه ترکی و فارسی ادعا کرد که اگر در برابر خواسته‌اش تسلیم نشود بچه‌اش را به قتل می‌رساند و در ادامه با تهدیدهایش نیت شوم خود را به اجرا گذاشت و در پایان ادعا کرد که همدستش در حیاط خانه است و اگر سر و صدا کند وارد خانه می‌شود و دست به قتل می‌زند.

مرد شیطان‌صفت پس از وحشت‌آفرینی و تعرض به زن جوان از خانه خارج شد و پا به فرار گذاشت و زن جوان تنها کاری که از دستش برمی‌آمد برداشتن گوشی موبایل بود تا شوهرش را از حضور مرد شیطان‌صفت در خانه باخبر کند. مرد جوان خودش را به خانه رساند و همراه زنش به کلانتری ۱۳ تبریز رفتند و ماجرای حضور مرد شیطان‌صفت در خانه‌شان را خبر دادند.

دستگیری شیطان

بدین ترتیب با توجه به حساسیت موضوع تیمی از مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تبریز برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و زن جوان نیز برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و نمونه‌برداری‌ها و آزمایش‌های متعددی صورت گرفت و تجاوز وحشیانه مرد شیطان‌صفت تأیید شد. تجسس‌های پلیسی ادامه داشت و این در حالی بود که کارآگاهان در برابر پرونده‌های دیگری قرار گرفتند که نشان از سریالی بودن این اقدام حیوانی داشت. کارآگاهان یکی پس از دیگری طعمه‌های این مرد شیطانی را مورد تحقیق قرار دادند و با سرنخ‌های به دست آمده و بررسی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

۱۲ زن در تله شیطان

۱۲ زن که طعمه این مرد قرار گرفته بودند شکایت‌های خود را مطرح کردند و پرونده با اتهامات تجاوز به عنف، سرقت، رعب و وحشت، ایجاد اختلال در نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی، جریحه‌دار کردن عفت عمومی، ورود غیرمجاز به خانه و تجاوز، به دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی ارجاع و روز ۲۹ آذر سال ۱۳۹۵ نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد.

در دادگاه

متهم در اظهارات خود ادعا کرد که شاه‌کلید داشتم و با بازکردن درها وارد خانه‌ها می‌شدم و در برخی مواقع نیز از دیوار بالا می‌رفتم و وقتی می‌دیدم زن‌ها در خانه تنها هستند وارد حیاط و خانه می‌شدم.

وی افزود: من فقط به ۴ خانه رفتم و آن هم برای سرقت بود و هیچ تعرض و تجاوزی صورت نگرفته است.

۴ زن در دادگاه

در این جلسه ۴ زن که در دام شوم متهم گرفتار شده بودند یکی پس از دیگری در خصوص جزئیات اقدام متهم پرده برداشتند و این در حالی بود که دیگر شاکیان پرونده بخاطر ترس از آبرویشان به دادگاه مراجعه نکرده بودند.

نخستین طعمه متهم پشت تریبون قرار گرفت و به قاضی پرونده گفت: ساعت ۸ صبح بود و همسرم به محل کارش رفته بود که این مرد از بالای دیوار وارد خانه شد و این در حالی بود که من همراه پسر کوچکم در خانه تنها بودیم.

وی افزود: این مرد با تهدید و زور نیت شیطانی‌اش را به اجرا گذاشت و پس از آن با تهدید از خانه گریخت.

دومین قربانی نیز گفت: ساعت ۸ صبح بود و پنجره خانه را باز گذاشته بودم که ناگهان این متهم که ماسک روی صورتش داشت از دیوار پایین آمد و در حالی که دستکش داشت به سمتم حمله کرد و ابتدا می‌خواست مرا خفه کند که شروع به جیغ و فریاد کردم و همین باعث شد از ترس پا به فرار بگذارد و از پشت بام خانه راه فرار را پیدا کرد و گریخت.

سومین طعمه زن جوانی بود که به قاضی پرونده گفت: ساعت ۸ صبح روی تخت خوابیده بودم که ناگهان احساس خفگی کردم و وقتی چشمانم را باز کردم با مرد ۲۸ ساله‌ای روبه‌رو شدم که دستانش دور گردنم بود.

وی افزود: برای رهایی از چنگال این مرد شروع به دست و پا زدن کردم و توانستم او را روی زمین بیندازم و وقتی دید توانستم در برابرش مقابله کنم قبل از اینکه شروع به جیغ و فریاد کنم به سمت حیاط رفت و با گذاشتن نردبان روی دیوار توانست به پشت بام برود و فرار کند.

چهارمین سوژه این مرد زن جوانی است که به قاضی پرونده گفت: ساعت ۸ صبح بود و در خانه خوابیده بودم که ناگهان دست یک نفر را روی دهانم دیدم و وقتی چشمانم را باز کردم روی صورتم چاقو گذاشته بود و می‌گفت اگر فریاد بزنم مرا خواهد کشت و در ادامه مرا تسلیم نیت شومش کرد و گریخت.

اعتراض به حکم اعدام

تأیید رأی نهایی در دیوان عالی کشور پایان ماجرا نبود و وکیل متهم در ادامه با در اختیار داشتن رضایت‌نامه کتبی و محضری از شاکی پرونده بار دیگر به دادگاه مراجعه و درخواست اعاده دادرسی کرد.

پرونده در شعبه ۲۸ دیوان عالی کشور مطرح و برای رسیدگی مجدد به دادگاه هم‌عرض صادر کننده حکم قطعی ارجاع شد.

با زور و تهدید از من رضایت گرفتند

روز ۳ خرداد سال ۱۳۹۹ پرونده با حضور نماینده دادستان، طرفین پرونده و وکلای آنان برگزار شد و در این جلسه نخستین شاکی پرونده که با حضور در دفترخانه رسمی رضایت داده و خواستار مختومه شدن پرونده شده بود در خصوص علت تغییر ناگهانی درخواستش از دادگاه دست به افشاگری زد.

زن جوان گفت: ساعت ۸ صبح متهم از دیوار خانه پایین آمد و در حالی که پسر ۵ ساله‌ام در خانه بود مرا با تهدید و ارعاب مورد تجاوز قرار داد و برای اجرای نقشه‌اش فرزندم را با اسلحه و چاقو تهدید کرد و به همین خاطر توانست مرا تسلیم خود کند و بعد از فرار شکایت کردم و پلیس آگاهی توانست متهم را دستگیر کند. این متهم در همان روزهای نخست به بیش از ۱۲ پرونده شوم اعتراف کرد.

وی افزود: در این سال‌ها همه شاکی‌های پرونده یکی پس از دیگری از پرونده کنار کشیدند و تنها کسی که در این پرونده شاکی مرد شیطان‌صفت بود من هستم اما برادرزن این متهم با رفت و آمدهایش و تهدیدهایش مرا مجبور به رضایت کرد.

زن جوان ادامه داد: در این سال‌ها برای در امان ماندن از تهدیدهای خانواده متهم خانه‌مان را جابه‌جا کردیم که در این مورد پول قرض گرفتیم و خسارت زیادی دیدیم و همسرم نیز وضعیت روحی مناسبی ندارد و در این سال‌ها تحت نظر روانپزشک است و امروز هم بخاطر مبتلا شدن به کرونا در جلسه دادگاه حضور پیدا نکرده است. این زن گفت: زندگی‌ام خراب شد و پسرم را برای دادن رضایت تهدید کردند و حتی عکس پسرم را به خانه پدرم انداختند و تهدید کردند که ماجرای تجاوز را علنی و مرا در شهر بدنام می‌کنند به همین خاطر مجبور به دادن رضایت در دفترخانه شدم.

یک قدم به اعدام

قضات دادگاه پس از بررسی مدارک و با توجه به قرائن امارات منعکس در پرونده بزه انتسابی به نامبرده را محرز و مسلم دانستند و نیز با توجه به دلایل و مستندات موجود در پرونده، متهم را به اعدام از طریق آویختن به چوبه دار در محوطه زندان تبریز محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    113 0
    چرا اینقدر طول کشیده. اگر این اراذل در همان دوره بروز جرم مجازات شوند تاثیرش بسیار زیاد خواهد بود
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      16 2
      طول کشیده چون موضوع سیاسی نبوده.
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      44 0
      کیفیت فیلم وعکس دوربین های سطح شهریامعابر بایدخیلی بهتروباکیفیت ترازاین دوربین های درپیتی قدیمی سطح شهرباشه!خصوصافیلمبرداری درموقع شب ازمجرمین سابقه دار،که برای ادارات بازبینی و تحقیق انجام میشه اصلابه دردبخورنیست
    • عبدالله مومن IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      19 0
      از سرعت عمل قوه قضاییه در این پرونده که نزدیک هشت سال از وقوع آن می گذرد بسیار سپاسگزاریم. کاشکی اجازه می دادند اقلا یک دهه زمان می گذشت و بعد اقدام می کردند !!! چخخخخخخخخخ
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      14 0
      بعد 9 سال قوه قضائیه زحمت کشیده - این قوه کارآمد نیست - آنقدر لفتش داده که مجرم با تهدید از برخی شاکیان رضایت گرفته - یعنی با طولانی کردن بررسی امکان تهدید شاکیان را پیدا کرده
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    68 0
    چه برادر زن بی‌غیرتی!
    • داود IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      13 0
      شک نکن که هم برادرزن و خود زنش هم فاسد هستند
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    9 78
    ببخشیدا دومین و سومین نفر که قربانی نشدند فرار کرده همه اتفاقها ساعت ۸ صبح بوده؟!!! ۸ صبح وقت خوابه؟! انسان باید سحرخیز باشد تا حواسش جمع باشد
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      17 0
      صبح مردونه میره سرکار و خونه خلوت میشه برای همین این شیطان صفت صبح زود رو برای نیت شومش انتخاب می‌کرد
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      18 2
      به زور وارد خانه شده و خواسته تجاوز کنه ولی نتوانسته است پس باید آزاد شود. واقعأ که دلیل محکمی آوردید. امیدواریم که شما هم با سر و صدا بتوانی ناموس خودت را حفظ کنی.
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      12 3
      کیه اون متجاوز شیطان هستی ؟ هان بیشرف ؟
    • مهدی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      5 2
      برو پیش یه روانپزشک
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      3 6
      خانم سومی چطور متوجه شده بود متجاوز 28 ساله ست؟آشنایی قبلی با وی داشته؟
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      6 3
      خیلی نادانی چشم من بعد ساعت ۵ صبح بیدار میشن تو هم قول بده شب ساعت ۹ بخوابی کوچولو
  • محمدبهرامی بلوچ IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    12 0
    هزار بار اعدام شود
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    11 0
    خدا لعنتش کند فقط اعدامش کنید زودتر
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    14 1
    مصی بوگندو میگه: آزادش کنین. این یه آزادیخواه !!جنبش زن_فاحشه_عیاشی هست!. مصی پتیاره گفت اگه آزادش نکنین با مریم آکله و سیما دیوث میریم سازمان ملل و اونجارو به گند می کشیم! (3 لگوری گندیده . یه جا ! پیف پیف چه بو گندی)
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    15 10
    مگه میشه به کسی تجاوز بکنند اونم بره رضایت بده
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      15 0
      گفته تهدید کردنش که پسرش رو می کشن . در چنین مواردی اول از همه باید خانواده مجرم به شدت تحت فشار پلیس قرار بگیرن تا جرات نکنن شکات و خانواده هاشون رو تهدید کنن
  • سعید IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    55 0
    این حیوان وحشی رو یک لحظه هم نباید زنده گذاشت.
  • Poorya261 IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    36 16
    اگه پرونده سیاسی یا امنیتی بود تا حالا حکم اعدام طرف صادر و اجرا شده بود.
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      5 8
      چند کلمه هم از مادر عروس بشنوید.
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      9 2
      کو ؟ قبادلو قره حسن لو ..... اعدام شدند؟چرا الکی ربطش را به چیزهای بی ریط میدی؟
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    8 3
    تو تهران اغلب متجاوزین با هزینه یه مرغ 3 تکه و یه فنجان کاپوچینو به خواسته شون میرسن. اعدامی هم در کار نیست. خیلی شیک و متمدنانه! روش موذیانه انگلیسی بهتر از روش خرکی و قلدری آمریکایی جواب میده!
    • حمیدرضا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 0
      خفه شو الاغ
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      0 0
      امان از تجربه!
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    11 0
    اینقدر طول میدید که این خبیث و اطرافیانش راحت تهدید میکنن و به زور رضایت میگیرن
  • حسین IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    9 0
    چرا اینقدر دیر؟
  • مجید IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    12 0
    گردن این لجن باید خرد بشه
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    10 0
    اینهمه طولانی شدن در مجازات چنین مجرمینی نباید باشد.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    9 0
    تعرض به زن شوهر دار؟؟چه کار زشتی دور از جون عجب حیوان صفتی،،در اینجور موارد از داستان حضرت یوسف باید عبرت گرفت که با وجود درخواست زلیخا دست رد زد به این کار زشت وحتی حاضر شد به زندان برود
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    12 0
    ضعف در سرعت رسیدگی،باعث جری شدن مجرمین مشابه میشود!!!
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    36 0
    اون تهدید کننده رو هم باید اعدام کنند
  • افسانه IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    26 0
    این مردبایداعدام شود لطفانظرمن رابدارید
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    4 1
    ترانه که فوتبالیستها و بازیگران تلویزیون شروع به استوری گذاشتن کنند با این محتوا که طفل معصوم بی گناه بود.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    10 0
    بستگان متهم که تهدید کردن باید اعدام و مجازا ت بشن
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    12 0
    اعدام اعدام اعدام
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    10 0
    در این موارد مدعی العموم کجاست ؟باید بدون درگیر کردن قربانی این موجودات کثیف را اعدام کنند نه اینکه وکیل بگیرند و با تهدید رضایت بگیرند باید اگر شاکی هم رضایت داد دادگاه قبول نکند
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    10 0
    مگه تجاوز حق الناس که رضایت بدن تجاوز در فقه اسلامی جز حدود تعریف شده و به رضایت طرف ربطی نداره و حکمش اعدامه
  • هادی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    21 4
    تاسف برای قوه قضاییه
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    12 0
    اینها رو باید زنده زنده سوزوند. هم خود تخم خوکش رو هم اون فامیل بیشرفش رو که با تهدید رضایت گرفتن.
  • بختیاری IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    11 0
    فقط اعدام اعدام اعدام اعدام در اسرع وقت وگرنه حق مظلوم ضایع میشهو اتفاقات بعدی هم تکرار میشه
  • RU ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    3 2
    نباید اعدامش می کردند .هم چین آدمی باید سالیان سال زجر کش می کردند ..
    • محسن IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      1 0
      قوه ی غذاییه بهتز ازین تیست
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    8 1
    چرا اعدام با چوبه دار، یه چماق بکنید تا جایی که جون بده و بمیره! یا به حکم اسلام سنگسارش کنید! چیه نکنه میترسید کفار و سگای جنایتکار اروپایی که 100 میلیون تو جنگ های جهانی از همدیگه کشتن، بهتون ایراد بگیرن؟
  • ناشناس IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    11 0
    فقط اعدام در ملا عام به همراه آن تهدید کند ه باید تکه پاره شان کنید.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    6 0
    چرا باید سرنوشت یک جرم سنگین نظیر قتل یا تجاوز به عنف، بستگی به رضایت یا عدم رضایت شاکی داشته باشد؟ صرف اثبات قطعی وقوع همچنین جرایم سنگینی باید مستلزم مجازات متناسب (نه سه سال زندان بابت جنبه عمومی که عملا دو سالش اجرا بشه) باشه، مثل آمریکا که صرف وقوع همچنین جرائمی به حبس ابد (فارغ از رضایت شاکی) خواهد شد.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    9 0
    تهدید کننده ها رو هم دستگیر و مجازات کنید تا کسی خیال نکنه میتونه جرمی انجام بده و سپس با تهدید رضایت بگیره در ضمن مگه میشه کسی بخاطر تجاوز رضایت بده؟ حتی اگه رضایت بدهند چون این تجاوز بوده باز هم باید مجازات بشه
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    8 0
    چرا طولش میدین واقعا خجالت آوره حتی نباید لحظه ای اجازه نفس کشیدن به این کثافت بدین،اصلا رضایت یعنی چی دادگاه ما چرا باید همچین رضایتی رو قبول کنه طرف رو به زور مورد تجاوز قرار داده حالا این رضایت داد عدالت چرا باید اینو رها کنه،قوه قضاییه محترم اگر کسی مرتکب تجاوز شد اگر رضایت هم گرفت مثل یه سگ دارش بزنید تجاوز تا اخر عمر زندگی این زنها و شوهرانشون نابود میکنه چرا نمیفهمید
  • پوریا IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    9 0
    به این زن هشت سال پیش تجاوز شده و طی این هشت سال با تهدید شکنجه میشد. اون برادر زن شیطان صفت هم باید اعدام بشه.مردم تبریز ما شما رو به غیرت و شرافت میشناسیم لطفاً درس عبرتی به خانواده شیطان صفت بدید
  • رضا IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    5 0
    چه خانواده هایی نابود شده و آبروی مومنان برباد رفته و فررندانشان روانی شدند. اول شکنجه کنید بعد اعدام کنید تا افکار عمومی آرام شود.
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    5 0
    خود قاضی باید اینو اعدام‌کند نه اینکه بگوید شاکی داشته علم قاضی را در کوزه گذاشتن
  • مجید IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    6 0
    چرا وقتی یکی از شاکیان ، آزمایش های لازم را انجام داده و DNA متهم تایید و اثبات شده است، چند سال اعدام نشده است؟ حتی دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی هم اینقدر زمان نمی برد. این پرونده ها باید به سرعت مجرم در ملا عام اعدام شود تا درس عبرتی برای بقیه باشد.
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      1 0
      موافقم
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    8 0
    حیف که این حیوان رو یکبار میشه اعدام کرد
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    4 0
    آقای قوه قضاییه خسته نباشید میگذاشتید 30 سال دیگه مجازاتش میکردید
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    همه هم ساعت هشت صبح
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    3 0
    یه وقت گردن این حرامی رو نشکنین یه عده ناراحت میشن مرتیکه دیوث پفیوز
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    4 0
    چرا باید متهم خودش را به درد سر بندازه در حالی که با مبلغی اندک میتواند صیغه یک روزه یا بیشتر کنند اینها روانی هستند باید زودتر اعدام شوند
  • یک دوست IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    3 0
    اعدام کمتری مجازاتی هست که برای چنین جانوری باید اجرا بشه، علاوه بر اعدام باید جنازه کثیفش رو هم سوزاند
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    4 0
    عجیب پرونده با این همه جنایت چرا طول کشیده و بدتر این تازه علاوه بر اسیب روحی و روانی به خانواده تازه تهدید خانوادهای اسیب دیده هم بوده وافعا قانون کم کاری کرده همون چند روز اول باید اعدام میشده
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    اگر این مطلب درست باشه ، فاتحه این نظام خوانده است بدون نیاز به هیچ دشمن خارجی
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    چرا چهره یک فرد با این همه جنایت را نشان نمی دهید ؟
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    چرا چهره یک فرد با این همه جنایت را نشان نمی دهید ؟
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    خدا خودش رحم کنه چقدر اخبار این مدلی زیاد شده باید در ملاعام اعدام شود تا برای دیگران درس عبرت بشه
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    3 0
    چرا حد مفسد فی الارض رو اجرا نمی‌کنید
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    3 0
    به جرائم حامیان این حیوان متجاوز رسیدگی شود،جریمه سنگین برای تهدید به قتل زیان دیدگان.
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    این حرامزاده ها را حتی اگر شاکیان رضایت بدهند باید دار بزنند ترجم نکنند اینها تخم پدرشان نیستند .
  • رضایی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    نمیخوام فحش بدم چون ثبت نمیشه ؛ به ولله کاری میکنن اسلحه برداریم و خودمان اراذل را قلع و قمع کنیم ‌؛ سردسته ی اراذل این کشور هم قانونگذاران و قوه قضائیه هست ، بعد این اوباشی که مملکت را بی صاحاب دیدن ؛ مشرق ثبت کن
  • م م IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    1 0
    وکیل متهم با چه مدارکی از او دفاع کرده؟ نون وکالت این چنینی هم خوردن داره، اگه طرف قصاص نشه
  • آراز IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 0
    اینجور اعدامها باید در ملا عام باشه تا درس عبرتی برای بقیه مجرمین باشه
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 0
    خدا قوه قضائیه را لعنت کند ۸ سال به این جانی فرصت داده. باید کمتر از یک ماه به دار آویخته میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس