کد خبر 1501322
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
حوادث

هیچ وقت فکر نمی‌کردم سهراب که دم از عشق و عاشقی می‌زد یک روز بخواهد مرا این‌طور رهایم کند و بی‌آبرویم کند.

به گزارش مشرق، این جملات دختر ۱۷ساله‌ای است که در دادگاه کیفری استان البرز در مقابل قضات ایستاد و از پسر جوان ۲۶ساله که او را فریب داده است به شکایت پرداخت.

رفتار شیطانی

به گزارش رسیدگی به این پرونده از یک ماه پیش از وقتی شروع شد که مادری همراه دخترش بیتا به پلیس آگاهی مراجعه کرد و از پسر جوانی به نام سهراب که دخترش را گرفتار نقشه شیطانی‌اش کرده بود شکایت کرد.

این مادر که نمی‌خواست باور کند دخترش در دام دسیسه شومی گرفتار شده است خواستار بازداشت این پسر و مجازات او شد.

بازداشت خواستگار

وقتی با دستور قضایی تیمی از مأموران وارد عمل شدند طولی نکشید پلیس با تحقیقات فنی و اطلاعاتی پسر جوان را در عملیات پلیسی دستگیر کرد.

همزمان دختر جوان تحت تحقیق گرفته شد و مأموران دریافتند او فریب چرب زبانی‌های خواستگارش را خورده است و درحالی که نمی‌دانست چه توطئه‌ای پیش رویش است پای در خلوتگاه او گذاشته است.

در دادگاه

این پسر جوان که متهم بود به بیتا در یک ویلای اجاره‌ای تعرض کرده است در دادگاه کیفری شعبه یکم پای میز محاکمه ایستاد.

درابتدای جلسه دادگاه قاضی پس از مطالعه پرونده و تکان دادن سرش از دختر جوان خواست در جایگاه قرارگیرد و ماجرا را تشریح کند.

بیتا که صدایش می‌لرزید در برابر قاضی دادگاه ایستاد و با نشانه گرفتن انگشت اشاره به سوی پسری که چند صندلی آن طرف تر نشسته بود و دستبند بر دستانش بود، گفت: این پسر زندگی من را سیاه کرد. او با بهانه ازدواج با من دوست شد و بعد به بهانه اینکه مرا به یک جشن تولد می‌برد به خلوتگاه شیطانی خود که یک ویلای اجاره‌ای بود برد و در آنجا به من تعرض کرد و حالا از او شکایت دارم.

درحالی که حرف‌های دختر جوان به پایان نرسیده بود مادرش مدعی شد که این پسر دخترم را فریب داده و ربوده است.

پیامک‌ها و عکس‌های رازگشا

آنگاه رئیس دادگاه پس از بررسی پیامک‌های دختر و پسر جوان و عکس‌هایی که باهم داشتند به مادر دختر گفت چطور دختر شما قبل ازآنکه شرعاً همسر این پسر جوان شود با او به سفرهای مختلف رفته و این عکس‌ها را دارد....

دفاعیات پسر جوان

سپس پسر جوان به‌عنوان متهم در جایگاه محاکمه ایستاد و در دفاع از خودش گفت: آقای قاضی من قبول دارم با این دختر رابطه داشتم اما همه این رابطه‌ها و دوستی‌ها با خواسته خودش همراه بوده است و می‌دانم چرا او الان از من شکایت کرده است! من ابتدا قصد ازدواج داشتم اما وقتی دیدم او دختری است که براحتی با یک غریبه دوست می‌شود دیگر او را به‌عنوان همسر قبول نداشتم و از وقتی قید ازدواج را زدم او و مادرش از من شکایت کردند.

وی گفت: ما با هم سفرها و تفریحات زیادی رفتیم جشن تولدی هم در کار نبود ویلای اجاره‌ای برای این بود که من و بیتا آنجا کنار هم باشیم قبل از آن هم بارها گردش رفته بودیم اما وقتی نظرم درباره ازدواج عوض شد از من یک متجاوز ساختند درحالی که قبل از آن مرا پسر خوبی می‌دانستند و برای او می‌توانستم شوهر خیلی مناسبی باشم.

قاضی با بررسی پرونده پزشکی قانونی و با توجه به قرائن و شواهدی که وجود داشت دستور بازداشت موقت متهم را صادر کرد تا با تحقیقات انجام شده، حکم صادر شود.

توصیه قاضی

در پایان جلسه رئیس دادگاه خطاب به مادر و دختر جوان گفت: دوستی‌های کاذب نتیجه‌ای جز این ندارد؛ اگر رابطه مادر و دختری با دوستی همراه بود هرگز دخترتان سعی نمی‌کرد در خیابان دل به پسری ببندد که حالا زندگی‌اش این‌طور تحت تأثیر قرار بگیرد.

دختران و پسران در خانواده مهم‌ترین نیازی که دارند تأمین روابط عاطفی خانوادگی است. فقدان محبت و عشق بین والدین و فرزندان باعث می‌شود آنها در جایی دیگر از خانه و خانواده به‌دنبال آن باشند که پیامدهای ناگواری به همراه خواهد داشت.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 9
  • یزدان IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    18 54
    از جشن تولد کیان که سیاه تر نبوده
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      20 3
      ماجرای پیراهن عثمان را شنیده ای ؟ عثمان که خلیفه بود را عده ای فتنه گر کشتند و تهمت مرگ او را به حضرت علی ع زدند و پیراهن خونی عثمان را پرچم کردند . امروز هم شاهد این حرامی ها هستیم برو تاریخ را بخوان تا بفهمی . اما امروز کیان و صدها بیگناه را خودتون کشتید و یک روز برایشان جشن تولد میگیرید و روز دیگر سالگرد تا دور هم جمع شوید و فتنه کنید . تاریخ تکرار شده ؟
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      32 5
      این،، تازه اول، هیولای بی بند و باری، با شعار دروغ،،، زن، زندگی، آزادی است
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      9 1
      جشن تولد کیان شروع این کثافت کاری ها در جامعه است.
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      4 3
      ساده انگاری است اگر تصور شود چنین مادر ودختری نگران عفت و عصمت خود هستند! با عرض معذرت و با تاسف پرده بکارت در مطب‌های زیر زمینی به راحتی قابل ترمیم است ! البته دختری که چنین راه هرزگی را می‌رود همان بهتر که خانواده تشکیل ندهد! در هر حال واضحه که پسر بدبخت بی عقل در بد دامی گرفتار شده !!
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      3 3
      هردوشون به یک اندازه سیاهن چون هم مادر کیان، لامصب و شل ول بود و بچه اش رو به کشتن داد هم مادر لامصب این دختره
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      0 0
      جشن تولدی که توسط یک زن ناقص العقل تروریست ترتیب داده شده هم محصول فاحشگری زن ج... ازادی بود
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    50 9
    مادران نادان و بی تدبیر که بعضا دور از چشم پدر دختر را به آغوش پسری می‌فرستند!!!!! و حالا باید با این مادر و دختر ابله چه کرد؟!!
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      19 18
      باید ننه پسره رو تو قفس فیل انداخت.
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      19 4
      ای مسؤلان منفعت طلبی که،، با لایحه عفاف و حجاب ، جامعه را رها کردید، آتش جهنم بر شما باد
  • احمد SA ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    7 20
    دو روز زندان می‌ره که نگن قاضی کاری نکرده .دولت پول اضافی ندارم بده به این لات بی سروپا
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      5 0
      تحلیلهای سیاسی ت هم اینقدر آبدوغ خیاریه
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    38 1
    آنگاه رئیس دادگاه به مادر دختر گفت چطور دختر شما قبل ازآنکه شرعاً همسر این پسر جوان شود با او به سفرهای مختلف رفته و این عکس‌ها را دارد// پسر: من ابتدا قصد ازدواج داشتم اما وقتی دیدم او دختری است که «براحتی با یک غریبه دوست می‌شود دیگر او را به‌عنوان همسر قبول نداشتم» [قابل توجه دختران ولگرد کافیشاپی. حتی پسر بیدین فاسد هم برای ازدواج میره سراغ "دختر آفتاب-مهتاب ندیده". نمیره سراغ دختر 7 دست گشته و دست بدست شده. چه برسه به پسر متدین آدم حسابی]
    • ناشناس IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      1 9
      کافی شاپ رفتن ربطی به بیشعوری ندارن فکر کردی زمان قل قلی میرزا داری سیر میکنی طرف بزور مورد تجاوز قرار کرفته
    • آرزو IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      0 0
      پسر متدین آدم حسابی😄😄 مگه داریم،مگه میشه😁
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    38 13
    این تازه اول نتایج زن زندگی و آزادی است - فعلا بچه های حرام زاده در رحم ها هستند
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    25 2
    دختری که به راحتی با یک پسر دوست میشه هرجایی میره هیچ وقت قابل اعتماد نمیشه برای اون پسر
  • علی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    18 3
    درخیابان دختران دنبال جلب محبت وعاطفی هستند واقعا" به ازدواج فکر می کنند به کسی که تکیه گاهشان باشد.ولی دوستی های خیابانی پسران به قصد فریب وتجاوز وبی آبروکردن هستند.پس باید1- خانواده ها دختران خود را از محبت دریغ نورزند تا طعمه محبت خیابانی نشوند 2- به خود دختران این آگاهی را دهند که پسران نوعا" بعداز کامجویی با دختر ی که درخیابان دوست شده اند ازدواج نمی کنند
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    14 0
    فریب چرب زبانی نخوردی فریب پول خوشتیپی خوردی
  • مسعود IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    15 0
    اگر خودش این کاره نبوده چرا با نامحرم به مسافرت بری خوب عاقبت این فرد همین میشه دیگه زندگی براش نمی مونه حتی اونی که باش رابطه داشته بعنوان زن قبولش نداره دختر بوده این کارو کرده وای بحال این که متاهل بشه راحت خیانت هم میکنه این برداشت اون متجاوز هست
  • الناز IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    16 0
    خاک بر سر توی مادر که همچین دختری تربیت کردی که حاضر شده با یه پسر غریبه بره ویلا و تولد یه غريبه
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    13 0
    باید قبول کرد که در این نوع رابطه ها کسیکه بیشترین آسیب رو میبینه دختره
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    4 6
    به نظر من که مساله کلاهبرداری از پسره هست
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    2 3
    ... و اکنون زمان سرکیسه کردن از طریق قانون است.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    5 0
    دخترا تحت تاثیر مادرن
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    3 1
    مادر جز خودت را سرزنش نکن
  • کیوان IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    5 1
    مادردختره میگه مابافرهنگیم بیغیرتی شده بافرهنگی
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    1 7
    اعدام
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    9 4
    کرم از خوده درخته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • هادی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    1 0
    دخترا هم خر و میخوان هم خرما راحت وا میدن رفیق میشن شل میکنن بعد انتظار دارن پسره بیاد بگیرتشون. دخترا بهتره بدونن که پسرا با دخترای راحت و شل رفیق میشن ولی ازدواج نمیکنن.
  • هادی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    3 5
    دخترا راه اخاذی کردن رو خوب یاد گرفتن
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    3 0
    این دختر خانم ازدواج سفید داشته !! پسره به خودش آمده و خواسته از این منجلاب خلاص بشه که حالا دادگاهی شده!!! بچه ها باید بدانند اینجا ایران است و بی بند وباری و هرزگی حتی در صورت پشیمانی و توبه تا خر عمر گریبانگیر است !!
  • Ti IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    خاک تو سر پسرهای هول که هر دختری می بینن سریع به فکر کثافت کاری هستن ،، اینا فردا پدر بشن چه آشغالی میشن ،، فرزندانشان هم یکی مثل خودشون میشه چه دختر چه پسر
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 1
    دختران باید مواظب باشند این ترفند شیطان صفت هاست همه چیز را انکار می کنند و مدعی میشن که دختر با خواست و تمایل خودش این کار را کرده وگرنه ما پسرها پاک و منزه و معصوم و بی گناهیم حالا بدهکار هم خواهید شد دختران و فرزندان عزیز شما مادران آینده هستید مراقب باشید و فریب نخورید کسی که قصد ازدواج دارد رفتار و نگاهش فرق می‌کنه به اخلاق و رسومات پایبند هست
  • رضا IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    1 0
    دختر به اندازه پسر و حتی بیشتر مقصر هست عاقبت دوستی غیرشرعی همین است
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    1 0
    اگر پسرها عاقل باشند باید بدانند دختری که بدون هیچ قیدی خودش را در اختیار او میگذارد با همین روش خودش را در اختیار دیگران هم خواهد گذاشت و قابل اعتماد نیست و دخترها بدانند با بی حجابی و برهنگی چیزی جز خواری و ذلت و بیماری روانی و فرزندان بی پدر در دنیا و آخرت کسب نخواهند کرد
  • Ja ad IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    4 1
    کسانی که این گونه موارد رو به ( زن زندگی آزادی ) نسبت میدهند لطفا از خواب بیدار شوند . اخبار صفحات حوادث قبل از مهر ماه ۱۴۰۱ را بخوانید و ببینید این گونه اتفاقات از قبل هم بوده . مشکل از حجاب و بیحجابی نیست . مشکل از تربیت ناصحیح والدین است ( که بحث در مورد آن ساعتها طول میکشد که شامل مواردی مثل عدم کنترل بر دسترسی فرزندان به فضای مجازی یا درگیری والدین با مشکلات مالی و عدم توجه به فرزندان و .... دارد) و علت دیگر وضعیت افتضاح نظام آموزش و پرورش است که نتیجه ده دوازده سال حضور فرزندان در آن هیچ راندمانی ندارد . در دوران ما ( با ۵۰ سال سن امروزم ) معلمین ما الگوی ما بودند ، مورد احترام بودند ، حرفشان خریدار داشت ، اما الان حتی مدیر مدرسه جرات ندارد به دانش آموز بگوید بالای چشمش ابروست .
    • الناز۱۶ساله IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      1 0
      شعار زن زندگی آزادی هم هدفش همین کثافتکاری هاست
  • ناشناس IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 5
    فقط اعدام در ملا عام
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      0 0
      باشه حتما.از شنبه اوامرتون اجرا میشه
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    1 0
    نباید وقت دادگاه برای همچو افرادی که به شرع اعتقادی ندارن لخت و عور میگردن و زنا می کنند تلف بشه. به نظرم
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    1 4
    در قانون حجاب باید برای این دختران هرزه هم مجازاتی تعیین بشه که الکی وقت دادگاه رو نگیرن یعنی کسایی که پیامک حجاب دریافت می کنند در سیستم قضایی هم ثبت بشه تا امکان ثبت شکایت نداشته باشن
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      0 0
      خوب تو کاری نیسای
  • شهروند IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    3 0
    وقتی یه دختر در جامعه تیپ جنسی میزنه و از لحاظ جنسی سعی در جذب طرف مقابل داره، انتظار داره پسر و جنس مذکر به چه دیدی بهش نگاه کنن و اونو چی ببینن ؟ خودش داره تیپ جنسی میزنه؟! نمیگم که توجیح بشه ولی احیانا چنین دختری که کارش شیطانی نیست ؟؟!
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    2 0
    نه به کودک همسری یعنی آری به کودک هرزگی
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      0 0
      مزخرف چرا نوشتی خودتو به یک روانشناس نشون بده کودک همسری با هرزه پروری بچه ها هر دو جرمه
  • م ز IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    بنظر من و ب عینه هم دیدم تقصیر مادرا هست میگن بگذار بره برای خودش شوهر پیدا کنه اینم میشه نتیجش
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    داستان سر هم کردین تو این دوره زمونه دیگه این داستانها چرا و پرت معنی ندارد
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    قدیمی ها می گفتند دختر داری مثل قلعه داری میمونه متاسفانه الان بعضی از خانواده وادادن وفکر میکنن پدر ومادر خوب پدرومادری که بچشون هر کاری خواست انجام بده وراحت باشه این میشه نتیجش اون دختر برای همیشه بدبخت شد وتوی ا ین مساعل همیشه دختران بیشترین اسیب رو می بینند
  • s IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    فرمود: و لا تقربوا الزنا...
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    نه به اعدام متجاوزان!!!!! من یک طرفدار زن ج....دگی آزادی هستم مشتریهای ما رو اعدام نکنید!!!!
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    نتیجه ازادی در ارتباط با زنان .... بی حیایی شون تمومی نداره حالا تا آخر عمر چوبش رو میخورند ...
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    2 0
    اينهم نتیجه آزادی به بهانه مدرن با کلاس بودن و آزادی هست این یعنی زن زندگی فساد
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    0 0
    عیب ازمدارس (اموزش وپرورش )دخترانه است که بجای مطالب بیجا وبی استفاده ٰ نمیان ازاین مشکلات که برای مردم درست میشه یه واحد درسی ارائه کنند که دختران به راحتی گرفتارپسران هوس باز نشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس